[PS4] PS4 bice urn unit

Lodin

Der Waaaah
Godt mulig jeg drikker gammal mjølk, men du driver å sutter desperat på pattene til en kalv i håp om å få litt næring.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hva tenker dere om kameraet? Er det verdt investeringen? Hva kan man egentlig bruke det til? Voice-commands og slikt har jeg null bruk for. Kanskje kameraet vil bli mer integrert etterhvert, også i selve spillene, så det kan argumenteres for at det er en investering for fremtiden?

Vurderte også litt Vita, men har hverken bruk for håndholdt eller Remote Play-funksjonen.
 
En investering for fremtiden kan vel helt sikkert utsettes til fremtiden?

En ting jeg ikke har sett noen snakke om er hvordan Sony later til å ha droppet PlayStation Move som sentral del av plattformen. Det er litt synd, synes jeg; skytespill spesielt fikk mye ut av Wiimoten, kunne godt tenkt meg å se en forbedret Move-støtte shippet med grunnpakken for PS4.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Angående Lodin/Thinaran sine linker over her: Jeg leser ikke feil når Sony fortsatt vil la deg selge/låne/gi bort/ spillene dine? Det jeg egentlig får inntrykket av, virker som det også er bekreftet til Eurogamer.

Så egentlig er det mer "nothing to see here" enn "and so it begins".
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bingo! Lodin fortsetter å poste spekulasjoner som om det var fakta, selv om hans egen link har en oppdatering som avkrefter tittelen som sto med spørsmålstegn.
 
Killzone får 8 av 10 i græffix. Selve spillet er visstnok bare møl. More or less.

Killzone: Shadow Fall ends up being a nice side attraction that, despite a few frustrating elements, shows what PlayStation 4 is capable of. The mix of exploration, light puzzles, a slower pace and the contrast between Vekta and Helghan, are elements that really stand out. The wonderful graphics, the juxtaposing aesthetics and the masterful audio also impress. A couple of idiotic missions, a weak ending and a bunch of firefights that devolved into something akin to a meaningless guessing game pull the score down to a weak 8 in the end. Guerrilla is capable of more, but if you're dying for a next-gen action experience, this is a game you can't afford to miss.
 
Ingen av de nye konsollene slippes med 3D-film playback.
Selvsagt kjipt for de som liker formatet og har kjøpt mange 3D Blu-Ray.
Når det er sagt, sier det litt om prioriteringer, selv om det sikkert kommer i en patch senere.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-13-playstation-4-doesnt-support-3d-blu-rays


Killzone får 8 av 10 i græffix. Selve spillet er visstnok bare møl. More or less.

Står vel at selve spillet har litt møl (idiotiske brett, dårlig slutt, etc) i seg, men reddes av sine habile tekniske sider.
Svak 8er er vel som ventet, egentlig.
 

Novastrum

Feminist-elitist
For min del så Marvel Lego uendelig mer morsomt ut, og det ser ut til å gjøre mye av det knack prøver på, på en bedre måte.