[PS4] PS4 bice urn unit

Shinra85

Spillegals effort emo
€70 for et digitalt spill? Er det standard nå også?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Elkjøp ved jobben får inn 17 maskiner i morgen, førstemann til mølla. De åpner klokka ti og jeg begynner på jobb klokka åtte så kan jo titte når jeg går forbi.
 
Det blir å stå i kø utfor Elkjøp i morgen ja. Må ha en ekstra PS4 som julegave til nevøen min hvis det blir pes å få tak i en før jul. Skulle det feile så har vi heldigvis Lefdal og Expert bare noen få hundre meter unna. Satser på det går bra.
Ender jeg opp tomhendt så får jeg bare lange over min PS4 frem til de er å oppdrive på vanlig vis i butikk (GOD FORBID!)
 

Terje

mostly harmless
Sony har bestemt seg for å skru av visse funksjoner på PSN i et forsøk på å holde serverne oppe og noenlunde stabile fra launch.

We want to make sure that your online experience is positive. To help ensure that this happens, we have made the decision to switch off a couple of features for European customers on day one. These features will then be switched back on a few days later, once the intensity of launch day calms down.


The features we are temporarily disabling are:
What’s New – Discover and engage with all of your friends’ PS4 related activity
Content Information Screen – See friends’ activity and information specific to the title you are looking at

Not to worry, all of the other features of PSN will be fully available on day one. You’ll be able to play online multiplayer games with friends and your gaming community, get trophies, make friends and share videos and live broadcast your games so you can have a great online gaming experience.
Men vil det hjelpe når en million maskiner logger seg på samtidig og kjører nettet i grøfta hele helga? Det er vel ikke akkurat disse tingene som generer mest trafikk.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Neida så jeg stakk til Elkjøp klokka syv i dag for å sjekke om det var no maskinings, der sto det nøyaktig 17 stykker i kø og de fikk inn nøyaktig 17 maskiner. Blæh.

Edit: Men gode nyheter!

2013/11/28 Cloud Strife <bustersword@trigger.no>
Har du en adresse?
Setter opp nytt forslag til promomateriell for PS4, som jeg regner med at du kanskje skaffer deg etterhvert :)

Cloud Strife
PR-rådgiver
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er det den gamle SG-legenden?
 
Lodin: ok, var ikke klar over det :p

Elkjøp Giganten på Forus fikk inn hele 13 maskiner (!) så en ekstra maskin blir det ikke. Men nå ligger Komplett sin pick-up-point ca 150m unna og de åpner om 20min, så gleden er nær uansett. Dagen har endelig kommet!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Neida så jeg stakk til Elkjøp klokka syv i dag for å sjekke om det var no maskinings, der sto det nøyaktig 17 stykker i kø og de fikk inn nøyaktig 17 maskiner. Blæh.

Edit: Men gode nyheter!

2013/11/28 Cloud Strife <bustersword@trigger.no>
Har du en adresse?
Setter opp nytt forslag til promomateriell for PS4, som jeg regner med at du kanskje skaffer deg etterhvert :)

Cloud Strife
PR-rådgiver
Hater deg filip.