PSN er fortsatt nede og snuskebukker har all informasjon om deg og morra di

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kombiner dette med meldingene om at L.A. Noir etter den siste firmwareoppdateringen visstnok overoppheter konsollen og Sony er ordentlig på en rull.

Nicholas: For å bruke min favorittsammenligning, krig, ble Sony angrepet og hadde et ræva forsvar og da er det lov å være grinete på de som faktisk ikke lar oss være, men når man endelig får fred og ro for deretter ikke lære av feilene man gjorde er det naturlig å trekke på skuldrene.
Jeg driter ganske godt i mye av dette da jeg antagelig ikke blir påvirket direkte og Lodin bruker det bare som en mulighet til å få brukt smugdog-smiley Sonyfanboy som han er men det er ingen tvil om at dette er usedvanlig flaut og lite tillitsvekkende. Ikke utenkelig denne megafailen er det som gjør de dropper å satse på en PS4.

Angående gratisspillene er jo titlene fine, men de fleste som vil ha de har de så slik slipper de fint unna, skulle også gjerne sett hakket mer aktuelle spill på lista men høy gjennomsnittskvalitet på de så forsåvidt greit.
 
Jeg er litt skuffa, litt skuffa og litt lei meg. Først tenkte jeg: "jeg kommer meg igjennom denne episoden", "Alt ordner seg", "Sony har kontroll" Jeg tok visst feil.

Som dere veit har jeg vært #1 fanboi gjennom flere år nå. Husker min første post på spillegal, der jeg skreiv en wall of text på hvorfor Playstation1 var det ultimate spillopplevelsen, idag er jeg ikke så sikker lenger på det. Altså ja, jeg er enig med dere, hvorfor skal Playstation1 sitt rykte lide av det storebroren PS3 har gjort. Svaret er, jeg veit ikke, jeg bare kan ikke stole på SONY lenger.

Her sitter jeg med min Sony Alpha 33, gruer meg til den blir hacka, går offline eller bare overoppheter.

Idag, går jeg av som #1 top-sjef av Sony Defence Force, men ønsker resten av dere lykketil, jeg kommer til å heie på dere, men egentlig ikke.

Takk for meg.
 
Når det gjelder den der scenarioen om at Sony plutselig kutter ut hjemmekonsollmarkedet (lite trolig men likevel), så håper jeg for all del at de likevel ikke kutter ut spillmarkedet. Polyphony, Team ICO, Santa Monica Studios (eller hva de kaller seg), Naughty Dog hadde alle vært fint å se på PC.

Et annet spørsmål er hvem som skulle tatt over fanen som aktør 3 i hjemmekonsoller? Apple? EA? SEGA?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De studioene vil neppe ha noen problemer med å finne seg en ny utgiver.
 

Lodin

Der Waaaah
Det har detti opp og ned helt siden de restarta det. De driver fortsatt å jobber med sakene så stabiliteten blir så som så enda en stund.
 
Sitter å spiller over PSN nå, så må være noe som bare rammer noen i såfall, ellers bør jeg kanskje la være å logge av de nærmeste timene. Kan jo være login-serveren eller noe som er nigger.
 
Stemmer, nå stod det plutselig at jeg måtte bytte passord via PC og jeg har fått mail, men hakke kommet noe..
Satse på at det blir likar i morgo..
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sjappa er oppe. Um, dvs jeg får feilmelding når jeg går inn på enkelte ting, men hvis jeg prøver igjen kommer det etterhvert.

Buggy, men etter å ha forsøkt et par ganger fikk jeg kjøpt Witch Hunt.
 
Ang. feilmeldingene så skylder Sony på stor trafikk, i følge Eurogamer. Kom ikke som noe sjokk.
 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
PS3 er da genetlig bare en glorifisert blue ray spiller, som man kan spille spill på i tillegg. Det er jo bare mer og mer som tyder på dette siden de ikke klarer å holde PSN stabilt en gang.
 
Sjappa er oppe. Um, dvs jeg får feilmelding når jeg går inn på enkelte ting, men hvis jeg prøver igjen kommer det etterhvert.

Buggy, men etter å ha forsøkt et par ganger fikk jeg kjøpt Witch Hunt.
Logga meg på i dag for å hente ut et av de fem gratisspilla. Fikk feilmelding to ganger, så jeg restarta maskinen, og da fikk jeg plutselig ikke lov til å logge meg på! Fikk den gode gamle "maintenance"-meldinga... Faen ass, NÅ begynner jeg å bli frøktelig lei!
 

Terje

mostly harmless
Jadda. Fikk logga inn igår og kjøpte Outland som var ålreit. Kom inn i sjappa idag og prøvde på velkomstpakka men fikk bare feilmelding. Så spilte litt Rock Band istedet. Og så etter en halvtime med det så DÆVVA MASKINEN! Nå er det bare pip-pip-pip og rødblink fra driten! Den søte launch-modellen min! :argh:

Etter noe etterfoskning så vet jeg at det er noe overoppheting på gang. Det finnes vist flere guider på hvordan man forbedrer kjølinga noe ved å rense litt hist og her og bytte kjølepasta på prosessoren og sånt, men hvorfor gidde? Så det blir ut og kjøpe seg ny imorra, da. For dette skjer jo selvfølgelig idet alle butikker stenger for dagen. :surmule:
 

Lodin

Der Waaaah
Får bare en masse feilkoder når jeg går inn i sjappa. Det vil si, jeg får surfa omkring der inne, men ikke faen om det går ann å laste ned noe. Dette er leving så sant som det er sagt.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Samme som Lodin, helt håpløst. Kunne like godt utsatt åpningen lenger, all den tid brukeropplevelsen er totalt dass. Ren bingo om man får lastet ned noe, komme inn på konto administrasjon, eller i det hele tatt får opp tilbudene.
 
Fikk til slutt aktivert PSN Pluss og startet nedlasting av Infamous og LBP, men det tok noen forsøk. Har enda ikke giddet å prøve meg på PSP'en. Har ikke peiling på hva jeg skal velge uansett, annet enn at Killzone Liberation er så godt som valgt (til tross for at jeg har det på UMD)... kanskje.