Vel, da har man testa demoen til echochrome, og... jeg er faen ikke overbevist. Greit nok at grafikken skal være minimalistisk, men dette er så simpelt at jeg har vansker med å engasjere meg. Demoen har heller ikke noe uttrykt mål, noe som får hele greia til å virke meningsløs. Kan godt hende de drar noen fetere triks med fullversjonen, men dette her var ikke lovende. En annen ting er at det der perspektivgreiene ikke er til å stole på. Var ett brett i demoen (hele demoen består av tre brett pluss fem pissenkle opplæringsbrett) hvor det faen ikke var mulig å få gubben til å falle ned på den bjelken jeg ville, men da jeg snudde perspektivet nesten helt i bånn gikk det an å få ham ned på en annen bjelke. Virker nesten som om det bare går an å følge den riktige løsningen, og da synes jeg mye av poenget blir borte. Hmm.
Kan så klart godt hende dette med kald og fjern spillopplevelse er hele poenget, men da må man virkelig ville like spillet for å sette seg ned med det, og sånt har jeg lite tålmodighet for.
Kan så klart godt hende dette med kald og fjern spillopplevelse er hele poenget, men da må man virkelig ville like spillet for å sette seg ned med det, og sånt har jeg lite tålmodighet for.