PSP Launch

#81
Bare ikke regn med å få motargumenter på akkurat det du skrev, det virket ikke som at han forstod hva Yetipantsu skrev iallefall ...
 
#82
Dere må bare forstå at jeg har rett og dere feil. Slik er det bare. Dere hisser dere så opp og jeg sitter her å ler for meg selv. Shadar synes jeg var spesielt fargefull idag. :D

Gjenta etter meg nå gutter...Nintendo er for barn. Sony er for menn.

Hehe, dere må da for gud's skyld ikke ta alt jeg sier så alvorlig da. Folk hisser seg så opp og tar jo helt av. Spesielt dere Nintendo biaaaaaaitches. ;)
 
#85
Opprinnelig skrevet av Agahnim@01.09.2005, 22.50
Og igjen beviser du det jeg netopp sa. :ler:
257459​
Vel jeg stoppet egentlig om du leser tilbake når jeg skrev Case Closed. Da stoppet jeg...ikke lest eller brydd meg om hva dere har diskutert her egentlig. Skummet litt igjennom bare.

Men jeg må si igjen at jeg driver jo å ypper med dere og andre som liker Nintendo veldig. For fråden står i munnvikene til noen når noen sier noe negativt om Nintendo.
 
#86
Hmm ... Får du det inntrykket av meg? At jeg tar helt av når noen skriver møkk om Nintendo? Jeg lurer fordi jeg liker å tro at jeg diskuterer saklig. (Mine siste innlegg i dette emnet har ikke vært noe særlig saklige, men jeg har vel lov til å være usaklig avogtil?)
 
#87
Tror di fleste av oss er litt usaklige i ny å ne her. Trodde dere kjente meg såpass her nå ang mine små yppinger? :p

Mean no one of you no harm :D :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Så... siden du bruker dobbel nekting, mener du da at du ønsker oss alle vondt?
Grei ut og drøft.
 
#89
Kremt...føler jeg tar litt av...ahh..shit au
HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ fy fabian jeg lo godt av den setningen der! Forresten, menn klarer å skrive ordentlig. Du er dessverre ikke mann. Men si meg, du hater fanboys ja? Du hater deg selv? Du fremstår som en reall fanboy akkurat i dette emnet.
 
#90
Opprinnelig skrevet av Eulogy@02.09.2005, 06.49
Kremt...føler jeg tar litt av...ahh..shit au
HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ fy fabian jeg lo godt av den setningen der! Forresten, menn klarer å skrive ordentlig. Du er dessverre ikke mann. Men si meg, du hater fanboys ja? Du hater deg selv? Du fremstår som en reall fanboy akkurat i dette emnet.
257572​
Om du hadde brukt dine to øyne til å lese litt mere her så hadde du fått med deg at jeg har drivi å terget på meg folk her for morro. Siden du vistnok er mann og kan skrive helt perfekt så burde vel ikke det være et problem?

Jeg er ikke noe fanboy, jeg har alle maskiner fra alle di 3 store og liker dem alle sammen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Ja, spesielt din omtale av Nintendo-produkter har vært objektiv og nyansert.

Men uansett, testa PSP i dag. Bare litt, men:
- Skjermen var blass. Det gikk visst ikke an å justere heller.
- De spilldemoene jeg så (fikk ikke prøvd noen spill, bare sett film) var jo pene, men litt hakkete. Til og med Mercury, faktisk.
- L- og R-knappene føltes som om de var teipet på. Skikkelig ekle å håndtere. Strykkarakter.
- Den analoge stikka føltes veldig rar, men det er sikkert bare en vanesak.
- OS-et generelt var litt krøkkete. Mye blaing frem og tilbake. Ulogisk oppbygde menyer.

Jeps. Satser på å få prøvd noen spill etterhvert også.
 
#92
Blass? Hva får deg til å si det. Fargenyansene er selfølgelig litt dårligere om man spiller på laveste lysnivå (absolutt et pluss å spille på det lyseste), men den er da ikke blass.

Den analoge stikken er litt rar i starten, men det kommer seg. Nå som jeg har brukt den en god del til surfing, så er den omtrent like god/nøyaktig som på tv-spillkontrollene.
 
#93
Jeg fikk prøvd PSP-en i dag også. Skjermen var overraskende stor, men den analoge stikka virket litt liten og rar, men som sagt; sikkert bare en vanesak.

Jeg lurer på hvilket spill jeg burde kjøpe hvis jeg skal gå til annskaffelse av maskinen. Det må ikke være sportspill og helst ikke bilspill, noen forslag?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Opprinnelig skrevet av Camrot@02.09.2005, 17.10
Blass? Hva får deg til å si det.
257712​
Det at den var blass, kanskje...? Får si at det kan ha vært noe med filmen, var Spider-Man 2 i dette tilfellet. Men jeg syntes det gikk igjen på spilltrailerne jeg så.

Freezar: Metal Gear Acid, kanskje? Eller Lumines?
 
#95
Jeg var å så etter PSP i butikken i dag.
Den var dyr... Tenker jeg venter til den synker litt.
 
#96
Fikk prøvd idag jeg og, syntes analog spaken satt litt knotetet til, lå litt lavt i forhold til hvordan man holdt konsollen. Men ble helt blåst vekk av grafikken, var nydelig, og skjermen var deilig og stor, men sikkert veldig ripe utsatt.
 
#97
Opprinnelig skrevet av Freezar@02.09.2005, 16.52
Jeg fikk prøvd PSP-en i dag også. Skjermen var overraskende stor, men den analoge stikka virket litt liten og rar, men som sagt; sikkert bare en vanesak.

Jeg lurer på hvilket spill jeg burde kjøpe hvis jeg skal gå til annskaffelse av maskinen. Det må ikke være sportspill og helst ikke bilspill, noen forslag?
257725​
Lumines er et godt valg hvis du liker puzzles, og WipeOut Pure er greit hvis du liker den type spill, men ellers blir det vanskelig å anbefale noe annet. Styr i hvert fall unna Need For Speed Underground Rivals (da er Ridge Racer et mye bedre valg).

Nå kommer ikke Twisted Metal: Head-On ut før 4. november i Europa (ifølge ToTheGame.com), men det kan anbefales om du liker litt car-action, og ønsker å spille multiplayer (offline eller online) - spillet er ganske godt i single-player også, men det er ganske tydelig at multiplayer er det beste.
 
#98
Opprinnelig skrevet av Yetipants@02.09.2005, 17.28
Det at den var blass, kanskje...? Får si at det kan ha vært noe med filmen, var Spider-Man 2 i dette tilfellet. Men jeg syntes det gikk igjen på spilltrailerne jeg så.
257733​
Min psp er i hveertfall alt annet enn blass. Jeg har nå aldri sett en så fargerik liten skjerm før som dette :flau:

Men så har jeg bare spilt spill på min psp, da jeg har amerikansk psp, noe som gjør umd-filmene noe mer uaktuelt for min del.
 
#99
Kjøpte meg da en PSP for noen timer siden og ble utrolig imponert! Har bare lest om den og sett litt bilder tidligere, men hadde ikke anelse om at den var så fet :)
Kjøpte med spillet "Mercury" som jeg synes virket morsomt og orginalt. Har bare prøvd det i noen minutter, men førsteinntrykket er veldig bra! Og jeg gleder meg å se hvordan utviklingen på PSP går. Tror maskinen har ganske stort potensiale :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tror maskinen har litt mindre potensial enn Playstation 2.
Men ja, Mercury har jeg også lyst til å spille. Får vente til maskinen begynner å koste hva den er verdt.