PSPs Lansering

#41
nå er vel min skjerm møkkete også, men det så ikke bra ut mtp. utseendet etter et par timers bruk. Skal litt til om jeg kjøper den der.
 
#42
Opprinnelig skrevet av eXploSer@21.12.2004, 11.08
nå er vel min skjerm møkkete også, men det så ikke bra ut mtp. utseendet etter et par timers bruk. Skal litt til om jeg kjøper den der.
152280​
Joda, jeg burde vel vasket den før jeg tok bilder..hehe..
 
#43
zalo funker..
 
#44
Tror nok jeg må skaffe meg denne lille saken en eller annen dag, ja. Hvor mye spenn må du ut med for å få den? Finnes det noe beskyttelsesvekser tilpasset den?
 
#45
Nice nice! Gleder meg veldig til jeg får tak i en slik altså. Du må bare kaste ut flere bilder og om du kan filme litt så hadde det jo vært mega.

Din heldig gris :)
 
#46
Design messig er jo PSP en helt annen klasse en "klædden" Nintendo DS

Personlig har jeg ennå bare Nintendo DS, men så fort prisene har roet seg noe skal jeg ha PSP.
Noe av det råeste jeg ar testet! Grafikk, bildekvalitet og skjerm kan man ikke sammenlikne med DS!
 
#47
Jeg også synes DS ser rimelig ræva ut design messig. En utrolig stygg maskin. Men det går nok ikke så lenge så slipper dem ut en forbedret versjon av den....
 
#48
Har virkelig designet så mye å si?
DS-ens design funker, det er nok.
Plager meg litt at folk hele tiden nevner at PSP-en er supersexy i forhold til DS, hva så? "Det har ikke noe å si hvor stor(les her: pen) den er, men hvordan man bruker den".
 
#49
Design er oppskrytt.

PSP har sine fordeler, og jeg har på følelsen at jeg kommer til å kjøpe den så lenge det kommer noen ok spill. Slik ender det alltid ... :flau:

Forresten, Play-Asia har PSP inne nå, shipper innen 24 timer. Ulempen er at den koster $579 (standard) og $629 (Value Pack) bundlet sammen med Ridge Racer. Nesten 4000,-. :p
 
#50
Altså. Når jeg tenker på hvor fort den PSP'en ser ut til å få fingermerker, er det ikke lenge den er penere enn DS. Jeg tror faktisk at en godt brukt DS og en godt brukt PSP kan være like pene, om ikke DS er penere.
 
#51
Altså design er ikke viktig i forhold til det å spille. Men det er jo en liten bonus at spille maskinen ser litt rå ut da. Du skal ikke ha så mye i toppen for å se at det er store design messige forskjeller på DS og PSP.

Om noen sier at det ikke er det så er dem enten en Nintendo hore eller en Sony hore. Jeg digger begge maskinene men PSP er rå sexy i forhold til den grå å gjedlige DS.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#52
Unnskyld, men hva faen er det du babler om? Hvis man ikke ser at det design-forskjell på DS og PSP, så er man "Sony eller Nintendo hore"? Jeg syns PSP er drittstygg, og det er mest fordi den har det shiny og skjøre utseendet, samt at jeg syns fargevalget på PSP er ganske ræva. Er jeg Nintendo-hore?

Eller er alle som ikke har lik smak som deg Nintendo-horer? Nå er jeg interessert her.
 
#53
Opprinnelig skrevet av Baronen@22.12.2004, 03.13
Unnskyld, men hva faen er det du babler om? Hvis man ikke ser at det design-forskjell på DS og PSP, så er man "Sony eller Nintendo hore"? Jeg syns PSP er drittstygg, og det er mest fordi den har det shiny og skjøre utseendet, samt at jeg syns fargevalget på PSP er ganske ræva. Er jeg Nintendo-hore?

Eller er alle som ikke har lik smak som deg Nintendo-horer? Nå er jeg interessert her.
152476​
Gammel er du?
 
#55
Jeg skal på ingen måte gjøre noen person angrip her slik da det ikke tjener noen. Alle skal selvf ha sine egene meninger da dette er et forum og det er det som er hele hensikten.

Men når folk ikke tar seg litt tid å leser det jeg skriver å bare slenger ut noe piss som er bortkasta plass i dette forumet så blir jeg bare bitte litt forbanna.

Så mr Baronen jeg skal forklare meg litt bedre med enkle ord slik at du forstår.

Ved å skrive : Om noen sier at det ikke er det så er dem enten en Nintendo hore eller en Sony hore. Så mener jeg at du har bestemt deg og digger en av merkene uansett om den andre kanskje er litt bedre.

Og du skrev : Eller er alle som ikke har lik smak som deg Nintendo-horer?... Om du hadde brukt di 2 øynene som vår skaper ga oss så hadde du lest at jeg skrev også dette : Jeg digger begge maskinene men PSP er rå sexy i forhold til den grå å gjedlige DS.

Og jeg skrev også at om du ikke så forskjellene på di to design messig så har du ikke mye i toppen var kanskje å ta litt i. Men det er faktisk gangske stor forskjell på di to maskinene.

Håper dette hjalp deg litt mr Baronen og at du leser litt bedre neste gang før du skriver slik piss igjen.

God jul Baronen ;)
 
#56
Opprinnelig skrevet av Shigsy@22.12.2004, 03.23
14, ser det ut til. Men hva har det med saken å gjøre?
152483​
Ganske mye egentlig..det går igjen overalt. Foreksempel på blizzard foruma så blir det slengt utrolig mye tull på forumet og det er 99% 14åringer som er så store i kjeften at det som kommer på foruma er på nivået på ....tja...en 14åring.

Men en 14åring kan komme med vetuge innlegg sier ikke det...mange er på spillegal som gjør det.Men en kan ikke ungå å se et mønster her.
 
#57
Er enig i at det finnes mange spydige fjortiser, men Baronen har jeg oppfattet som en fjortis litt utenom det vanlige.

Han svarte på ditt innlegg med en frekk tone fordi han oppfattet ditt innlegg som frekt.
Jeg tror nok du bør ta halve skylden for denne misforståelsen, Larzen. Jeg forstod nemlig ditt forrige innlegg på nøyaktig samme måte som Baronen. Kanskje du burde prøve å uttrykke deg litt bedre?

Når det gjelder designet til PSP og DS, så er jeg helt klart enig i at PSP ser mye penere ut. Problemet er bare at PSPs design ikke ser ut til å være veldig praktisk. Vi har hørt at det er veldig lett å sette fingeravtrykk på den, så tror ikke den er like pen når den er full av fett. DS har et mye mer praktisk design og egner seg derfor mye bedre som en håndholdt konsoll. Clam-shell designet gjør at skjermene får veldig god beskyttelse, og maskinen ser i det hele tatt ut til å være mye mer robust enn PSP. PSP er mye penere, men DS har et mye mer praktisk design. Så kan man jo spørre seg selv: Hva er viktigst på en håndholdt konsoll? At den ser pen ut, eller at den tåler mye og lett kan slenges i lomma? Jeg velger det siste, men det er det sikkert delte meninger om.

Til slutt så må jeg legge til at jeg verken har prøvd DS eller PSP, så jeg har egentlig ikke grunnlag for å si at DS tåler mer. Men det ser i hvert fall slik ut for meg.
 
#58
Opprinnelig skrevet av Shigsy@22.12.2004, 04.32
Er enig i at det finnes mange spydige fjortiser, men Baronen har jeg oppfattet som en fjortis litt utenom det vanlige.

Han svarte på ditt innlegg med en frekk tone fordi han oppfattet ditt innlegg som frekt.
Jeg tror nok du bør ta halve skylden for denne misforståelsen, Larzen. Jeg forstod nemlig ditt forrige innlegg på nøyaktig samme måte som Baronen. Kanskje du burde prøve å uttrykke deg litt bedre?

Når det gjelder designet til PSP og DS, så er jeg helt klart enig i at PSP ser mye penere ut. Problemet er bare at PSPs design ikke ser ut til å være veldig praktisk. Vi har hørt at det er veldig lett å sette fingeravtrykk på den, så tror ikke den er like pen når den er full av fett. DS har et mye mer praktisk design og egner seg derfor mye bedre som en håndholdt konsoll. Clam-shell designet gjør at skjermene får veldig god beskyttelse, og maskinen ser i det hele tatt ut til å være mye mer robust enn PSP. PSP er mye penere, men DS har et mye mer praktisk design.  Så kan man jo spørre seg selv: Hva er viktigst på en håndholdt konsoll? At den ser pen ut, eller at den tåler mye og lett kan slenges i lomma? Jeg velger det siste, men det er det sikkert delte meninger om.

Til slutt så må jeg legge til at jeg verken har prøvd DS eller PSP, så jeg har egentlig ikke grunnlag for å si at DS tåler mer. Men det ser i hvert fall slik ut for meg.
152523​
Innleget mit kan nok kanskje oppfates som frekk for noen. Så i fremtiden skal jeg prøve å skrive litt mere "normalt" :flau:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#59
Takk, Shigsy. Du klarte å uttrykke mye bedre hva jeg følte om DS-en og PSP-en, pluss at jeg faktisk liker det rene, "klumpete" designet til DS - ihvertfall bedre enn "wannabe-designer"-utseendet til PSP. Men det er nå min mening.

Og hva angår deg, LarZen ... Du sier du blir irritert over at folk ikke tar seg tid til å lese innleggene dine - kanskje du burde ta deg tid til å faktisk skrive dem, istedet for å ramble ut ord og håpe de former setninger?

Ved å skrive : Om noen sier at det ikke er det så er dem enten en Nintendo hore eller en Sony hore. Så mener jeg at du har bestemt deg og digger en av merkene uansett om den andre kanskje er litt bedre.
Jeg er fullt klar over hva en Nintendo/Sony-hore er, og det var ingen som trengte en forklaring på det.

Jeg reagerte heller ikke på at "man ikke skal ha mye i toppen for å se forskjell på DS og PSP", men heller at du presterer å lire av deg følgende:
Du skal ikke ha så mye i toppen for å se at det er store design messige forskjeller på DS og PSP. Om noen sier at det ikke er det så er dem enten en Nintendo hore eller en Sony hore.
Hva i innerste helvete har fanboyskap å gjøre med dette? Er man en fanboy om man er blind, f.eks? Du ordlegger deg så jævlig at jeg blir kvalm, LarZen, og at du rett og slett våger å bruke aldersargumentet er ubegripelig.

Ditt siste innlegg gidder jeg ikke kommentere engang, fordi det eier ikke struktur i helvete. "Men man kan ikke unngå å se et mønster her." Det er egentlig temmelig enkelt, særlig hvis det er du som forklarer.