PSPs Lansering

#81
Du ror deg unna diskusjonen. Noe som får det til å se ut som at du ikke har noen argumenter til å backe up meningene dine.
 
#82
Opprinnelig skrevet av Calypso@22.12.2004, 13.24
Hvordan er frameraten på Ridge Racer f.eks.?
152759​
Vet ikke hva det har med min roing å gjøre men... Men Gamespot skrev dette : On top of all that, the game runs at a clean, smooth frame rate that handles the sense of speed really well. This is a nice, fast-moving game
 
#83
Opprinnelig skrevet av Agahnim@22.12.2004, 13.25
Du ror deg unna diskusjonen. Noe som får det til å se ut som at du ikke har noen argumenter til å backe up meningene dine.
152760​
Nei nå må du jaggu gi deg.Hva er det jeg ikke har svart på da?
 
#84
Opprinnelig skrevet av Agahnim@22.12.2004, 12.43
Hva har uenigheter med mitt syn på din oppførsel å gjøre? Selvom du er åtte år eldre enn meg betyr ikke det at du er så jævlig mye mer voksen enn meg. Det at du skriver "Når dere vokser opp engang så kanskje dere skjønner" er ganske nedlatene å høre fra en som ikke engang har tatt seg bryet å lære sitt eget morsmål, eller skaffet seg en jobb. (Mener å huske at du snylter på staten fra et annet emne, hvis jeg tar feil så beklager jeg.) Du kommer med ganske labre "argumenter". Du gjemmer deg unna ved å bruke alder som dekning.

Voks opp, gutten min.

Ble kanskje litt surr dette innlegget, er trøtt.
152734​
Du har ikke svart på noe som helst i dette innlegget. Bare for å ta et eksempel.
 
#85
Opprinnelig skrevet av Agahnim+22.12.2004, 13.38-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@22.12.2004, 12.43
Hva har uenigheter med mitt syn på din oppførsel å gjøre? Selvom du er åtte år eldre enn meg betyr ikke det at du er så jævlig mye mer voksen enn meg. Det at du skriver "Når dere vokser opp engang så kanskje dere skjønner" er ganske nedlatene å høre fra en som ikke engang har tatt seg bryet å lære sitt eget morsmål, eller skaffet seg en jobb. (Mener å huske at du snylter på staten fra et annet emne, hvis jeg tar feil så beklager jeg.) Du kommer med ganske labre "argumenter". Du gjemmer deg unna ved å bruke alder som dekning.

Voks opp, gutten min.

Ble kanskje litt surr dette innlegget, er trøtt.
152734​
Du har ikke svart på noe som helst i dette innlegget. Bare for å ta et eksempel.
152766​
[/b]
Okay, du klager over oppførsel min men har du sett på hva du har skrevet selv? Du går til "angrep" på meg som person. Du sier at jeg er nedlatene når jeg nevnte alder og at dere skjønner når dere blir eldre. Om du leser litt tilbake så ser du at jeg klager på at fjortiser å yngre personer på noen forum pga dem bare klager og skriver bare piss slik som det har blitt mye av i den tråden her.

Her er et eksempe : Hva i innerste helvete har fanboyskap å gjøre med dette? Er man en fanboy om man er blind, f.eks? Du ordlegger deg så jævlig at jeg blir kvalm, LarZen, og at du rett og slett våger å bruke aldersargumentet er ubegripelig.

Du bare skriver ikke slik altså. Kanskje jeg som er lit fise fin på det. Men jeg skrev aldri noe stygt til den personen der. Og du er ikke noe bedre, du går også personlig til verks. Du skriver : en som ikke engang har tatt seg bryet å lære sitt eget morsmål. Kanskje jeg har problemer med å skrive? Hva vet du?

Du skriver også : eller skaffet seg en jobb. (Mener å huske at du snylter på staten fra et annet emne, hvis jeg tar feil så beklager jeg.) ... Hva pokker vet du om min livs situasjon?! For alt du vet så kan jeg være jævlig syk.

Mere? Så kom med det nå for nå er jeg lei...
 
#86
ENDA fler som ikke kan bruke quote-funksjonen? Alle sammen!!! Trykk på quote på to poster og trykk "Add Reply" og se hva som skjer. Jeg sier ikke at dere nødvendigvis skal poste en post også, men bare se hva som skjer.
 
#87
Dere har prestert å skrive nesten to sider med møkk. Gratulerer. (nå bidrar jeg også)


Opprinnelig skrevet av _LarZen_@22.12.2004, 12.41
Men jeg skønner ikke hvorfor jeg gidder å skrive mere tilbake ang dette da det bare får flere fjortiser til å glefse etter meg.(Når dere vokser opp engang så kanskje dere skjønner)
152706​
Alder har ingen betydning for hvor voksen en person er. Jeg fatter ikke hvordan du kan skrive noe sånt og tro at DU er den som er voksen... Tenk deg litt om. Jeg skjønner godt at de blir irritert på deg, selv om personlige angrep er å gå litt for langt.


For å holde meg on topic.. Jeg har lite interesse av PSP, men Metal Gear Acid ser spennende ut. Ja, det er alt jeg har å si. Nå legger jeg meg.
 
#88
Opprinnelig skrevet av thagen+22.12.2004, 14.13-->
Dere har prestert å skrive nesten to sider med møkk. Gratulerer. (nå bidrar jeg også)


<!--QuoteBegin-_LarZen_
@22.12.2004, 12.41
Men jeg skønner ikke hvorfor jeg gidder å skrive mere tilbake ang dette da det bare får flere fjortiser til å glefse etter meg.(Når dere vokser opp engang så kanskje dere skjønner)
152706​
Alder har ingen betydning for hvor voksen en person er. Jeg fatter ikke hvordan du kan skrive noe sånt og tro at DU er den som er voksen... Tenk deg litt om. Jeg skjønner godt at de blir irritert på deg, selv om personlige angrep er å gå litt for langt.


For å holde meg on topic.. Jeg har lite interesse av PSP, men Metal Gear Acid ser spennende ut. Ja, det er alt jeg har å si. Nå legger jeg meg.
152773​
[/b]
Ja vi er flinke. Jeg kanskje ordlagte meg litt feil litt til tider og det kom ikke ut slik jeg mente det.

Metal Gear Acid ser rimelig bra ut ja, *sikkle sikkle*
 

SHDR

Gullmedlem
#89
Uh ... alder har ingenting med modenhet å gjøre? Der må jeg be dere holde kjeft. Da jeg var 16 år for fire år siden, var jeg en GANSKE mye mindre moden person, både med hensyn til meninger, uttrykk og ideer. Det er godt mulig en fjortenåring kan være moden for alderen, eller en 26-åring umoden for alderen, om det er det dere vil frem til, men det er en kløft på tolv år der ... den er temmelig dyp, og den er MEGET uoverkommelig.

Bare mine to øre, totalt urelatert til noe annet her. Ikke tro at jeg blander meg inn, jeg bare arresterer et utsagn. Om alder ikke har noe å si kan dere kanskje slutte å plukke på Revan, som til tross for at han er tolv år bidrar en hel helvetes mye mer positivt til forumet en en god del av 14, 16 eller 18-åringene som bruker tiden sin på å trykke ham ned. Slutt å hykle. Man husker argumenter forbi én enkelt diskusjon også, vet man.
 
#90
Den holder seg dyr denne greia, spesielt for oss som ikke bor i Japan... $579 for maskin og Ridge Racers + frakt + eventuell toll. Regnet litt på det og kom frem til ca 3800,- før toll. Toll er 70,- i gebyr + 24% av salgspris = ca 930,-. Da er vi oppe i en pris på rundt 4730,-. Yikes!

MoFo2
 
#91
Opprinnelig skrevet av MoFo2@26.12.2004, 12.57
Den holder seg dyr denne greia, spesielt for oss som ikke bor i Japan... $579 for maskin og Ridge Racers + frakt + eventuell toll. Regnet litt på det og kom frem til ca 3800,- før toll. Toll er 70,- i gebyr + 24% av salgspris = ca 930,-. Da er vi oppe i en pris på rundt 4730,-. Yikes!

MoFo2
153874​
Huffda...det er WAY to much. Nei...venter til den kommer til Norge jeg.
 
#92
Litt billigere nå...

PSP Value Pack + Ridge Racers for $499 hos Play-Asia

Value Pack alene hos LikSang er $439.

Da snakker vi en total (frakt og toll inkludert) for pakken hos PA på omtrent 4100,- og for den enkeltstående VP hos LikSang på omtrent 3700,-. Dette er da forutsett at man blir "utsatt" for et tillegg på 24% moms.

MoFo2
 
#93
Jeg får min Value Pack med PSP til uka... Jeg gleder meg så jeg får vondt i magen!! Foreløpig har jeg bare testet den!!

4000 kr gir jeg for den, vet at det er noe dyrt, men å tro at den vil koste 1500-1800 kr når den kommer til Norge er vel ekstremt naivt å tro!! Men moms og høyt prisnivå generelt tipper jeg rundt 3000kr! Iallefall i starten, og ennå har ikke lanseringen blitt bekreftet. Kommer den får påsken i slutten av Mars??

Jeg har også kjøpt Ridge Racer som jeg også har testet!! Dette blir enormt!!
 
#94
Det kommer nok ikke til å skje. Husk at PSP-en ikke kostet mer enn ca. 1300 kroner når den kom ut i Japan, men i og med at det er så stor mangel på enheter har prisen gått drastisk opp.
 
#96
......og en mnd etter lanseringen har vi ikke sett priser i nærheten av 1300 kr som du har regnet deg frem til.

Jeg tipper 3000 kr, jeg blir iallefall ekstremt overrasket hvis den kommer til under 2500 kr når den lanseres i Norge engang i våres!

Den som lever får se ;)
 
#97
Norge er dyrt, men ikke 1700,- dyrere enn det den ble lansert for i Japan. Grunnen til at den er så dyr nå, er at det er en enormt mangel på enheter, og butikkene gjør selvfølgelig sitt for å tjene noen ekstra slanter på de få enhetene de har inne.

Jeg blir ikke overrasket om prisen kommer på rundt 2000,- i Norge, men jeg har liten tro på at den kommer til å overstige 2500,-.

Men ja, den som lever får se. ^^;
 
Slik som jeg forstår det så kommer utsalgsprisen i USA til å ligge på under $200, det vil si ca 1200 norske kroner, og mange tipper en pris på $179. Da tolker jeg det dithen at den norske prisen vil ligge et sted mellom 1500-2000.

Mener å huske at Nintendo64 i sin tid kostet $250 i USA, £250 i England og 2500,- i Norge.

MoFo2