PSPs Lansering

Opprinnelig skrevet av SNOFTE@22.03.2005, 18.49
Kan man bruke vanlig headsett til PSP eller må man ha et spesielt et fra SONY som bare passer til PSP
194325​
Man kan bruke alle vanlige headset til PSP, men skal du ha fjernkontroll på ledningen så må du kjøpe et headset som passer til PSP :)
 
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@22.03.2005, 21.49
Skal sitte med PSPen i hånden og brife med den, da trenger man ingen dum fjernkontråll. (fjernkontroller er for Nintendo DS brukere som ikke tør å vise frem plast klompen sin på bussen)
194428​
Tenkte meg at den kommentaren kom til å få litt motbør her på forumet ja :D
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
LOLOL DS = KIDDITOY SHITTY GRAFIX TENDO IS TEH SUX000R!!!!!!
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+26.03.2005, 13.18-->
<!--QuoteBegin-MoFo2
@26.03.2005, 09.19
Treigt salg i USA for PSP.

MoFo2
196068​
Ingen offisielle salgstall enda, men dette høres uansett ikke bra ut for Sony sin del.
196113​
[/b]
Virker som om Sony ikke har reklamert så mye om PSP i USA...
We had only a handful of people really ask about the PSP, it seems to me that most non-hardcore gamers really didn't know the system was coming out.
Jaja, samme faen for meg, jeg koser meg snart med Ape Escape og Twisted Metal: Head on! :D
 
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@22.03.2005, 21.49
Skal sitte med PSPen i hånden og brife med den, da trenger man ingen dum fjernkontråll. (fjernkontroller er for Nintendo DS brukere som ikke tør å vise frem plast klompen sin på bussen)
194428​
Jeg lurer på om du noensinne tenker over hvor fullstendig tanketom du høres ut til til tider...
 
Opprinnelig skrevet av GombaC+26.03.2005, 19.07-->
<!--QuoteBegin-SNOFTE
@22.03.2005, 21.49
Skal sitte med PSPen i hånden og brife med den, da trenger man ingen dum fjernkontråll. (fjernkontroller er for Nintendo DS brukere som ikke tør å vise frem plast klompen sin på bussen)
194428​
Jeg lurer på om du noensinne tenker over hvor fullstendig tanketom du høres ut til til tider...
196283​
[/b]

Å så sensitiv da...
 
La merke til en ting på tothegame.com.. World Snooker Challenge har release date den 29 april i UK. er det ikke litt rart å lansere et spill til PSP før selve PSP blir lansert?

Sikkert bare en feil hos tothegame
 
Opprinnelig skrevet av Baronen+26.03.2005, 22.27-->
Godt motargument.

(sensitiv)
196387​
[/b]
:kos:

<!--QuoteBegin-Mongis
@29.03.2005, 12.25
Link
PSP nettleser

Following the initial discovery (crkinard, wombatm, roto, others) of the tiny browser built into the game WipeOut:pure on the Sony PlayStation Portable (PSP), I started doing some extensive testing the extent of it's support for JavaScript, DHTML, CSS, etc.




197548​
Syntes det er på tide at Sony legger ut firmware som får webrowseren åpnet...

Og at det satans tastaturet til PSP finner veien til play-asia :D