[Vita] PSVita - med touch både her og der!

Jaggu, då kom Killzone Mercenary ut på Vitabutikken for 269 KR, og det får bra mottagelse.

Har testet den åpne betaen, og det er særdeles artig i multiplayer! Kontrollen sitter tight og det er laggefritt. Du opparbeider cash når du gjer ting (dreper, plukker opp ammo, oppnår mellommål etc etc) og dette kan du bruke til å kjøpe våpen osv. Perfekt å plukke opp for litt lett speling, du får alltid noke varig ut av det.

Har ikkje kjøpt det enda, men det står langt fremme på lista av spel eg skal sjøpe!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Noen som har prøvd Vita versjonen av Walking Dead spilen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, men det er vel Telltale-spill og kjører på den motoren de bruker til så og si alt. Den funker på Wii, som har mindre å rutte med enn Vita, så jeg tipper det går smooth. "Tipper" er nøkkelordet her.
 

Lodin

Der Waaaah
Ny Vita ble vist fram i Japan. Den er mye mindre, kommer kun med wifi og koster 200 dollars så det er jo no.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Dette synes jeg var en kul midd:

Vita TV unveiled:
http://www.wired.com/gamelife/2013/09/playstation-vita-tv/

Det som gjør den spesielt interessant for meg er en mulighet for å streame PS4 til boksen, noe som gjør at jeg forhåpentligvis kan ha selve PS4 maskinen i et annet rom og slippe å være redd for at maskinen begår harakiri inni et tett vitrineskap + Silence.
 

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, kunne faktisk vurdert en sånn siden jeg vil ha en streamboks uansett og den spiller titler fra Vita. Problemet er at det kun er spill som ikke bruker touch så det blir litt meningsløst.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Dette synes jeg var en kul midd:

Vita TV unveiled:
http://www.wired.com/gamelife/2013/09/playstation-vita-tv/

Det som gjør den spesielt interessant for meg er en mulighet for å streame PS4 til boksen, noe som gjør at jeg forhåpentligvis kan ha selve PS4 maskinen i et annet rom og slippe å være redd for at maskinen begår harakiri inni et tett vitrineskap + Silence.
hmm... HMMMM! interessant. veldig interessant. ha den eventuelle ps4-en inne på gjesterommet. Dodge masse ledningvirvar i stua. hmmmmmmm.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jepp, det forutsetter selvsagt at bildet ser bra ut/ikke lagger osv. Har testet mengder 720p vs 1080p på TV-en og har kommet frem til at innhold/spillgrafikk har mye mer å si for meg enn oppløsning, og 720p er i de fleste tilfeller fint overlevbart.

Tap av 5.1 lyd er verre. HMMM! hmmmmmmmmmmm. indeed.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg... er faktisk litt keen. Er en håndfull PSP/Vita-spill jeg har lyst på, men har aldri giddet å kjøpe selve maskinen. Koster ikke så hestgæli heller og man kan bruke en ordentlig kontroll og spille på stor skjerm.

Edit: snakker om Vita TV eller hva faen den het.

Edit 2:
Wired skrev:
Sony said in a press release that the PS Vita TV cannot play all PS Vita games, since many of them use the touchscreen, motion sensors, camera and other inputs that are only available on the handheld unit.

Åhåååå. No dice then.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE HÅNDHOLDTE SPILLEKONSOLLEN.

Regner ikke med det blir færre fete indie-spill på Vita framover, med tanke på den gode responsen Snoy har fått på det hittil. Vita er maskinen som lar deg ta med både Hotline Miami og Spelunky, og Ninja Gaiden, LittleBigPlanet og Persona 4 på fjelltur så det er litt vanskelig å se hvordan du kan trå feil egentlig.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
RÆÆÆÆÆG Vita'en vil ikke lade håper det bare er laderen som har tatt kvelden bestilte en ny på hamazon til 8£
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Det ordnet seg ny lader kom i dag nå får jeg endelig spilt igjennom Drapssone: Leiesoldat
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
den fysiske versjonen plukket den opp på timessalg på komplett