Røverkjøp

Europris på Slependen (Ikea) pimper PS2 spill til 149 kr samt DVDer til 99 kr
 
Expert i Tromsø selger alle sine gc spill (bortsett fra Donkey Konga) til 299 og 199. Elkjøp har forresten også en haug med ps2, gc og x-box(?) spill til 199.
 
Free Record Shop selger visstnok Almost Famous forholdsvis billig. Som min favorittfilm, anbefaler jeg den på det sterkeste.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Narvesen selger nå ut eldre PS2-spill i kioskene sine til 159,– per stykk. Interessante titler jeg så var Twisted Metal Black, Timesplitters 3, og noen andre greier jeg ikke kommer på akkurat nå.

Selv fisket jeg med meg en kopi av Gradius V. :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
ARK bokhandel har boksalg i dag, i morgen og på lørdag, men bl.a. 40 prosent avslag på alle engelske pocketbøker.
 

Kilik

Lokal moderator
Play.com selger litt eldre spill rimelig billig. Play har som kjent gratis frakt, så her er det mye for pengene:

XBOX:
OutRun 2 £7.99 (91 kr.)
Splinter Cell: Chaos Theory £9.99 (114 kr.)
Need For Speed: Underground 2 £9.99 (114 kr.)
Rainbow Six 3 £9.99 (114 kr.)
Thief: Deadly Shadows £9.99 (114 kr.)

PS2:
Sega Superstars (Eye Toy) £4.99 (57 kr.)
Silent Hill 4: The Room £9.99 (114 kr.)
GTA: Double Pack £14.99 (171 kr.)

PC:
Vampire Masquerade 2: Bloodlines £5.99 (68 kr.)
Riddick: Escape From Butcher Bay £9.99 (114 kr.)
 
Noen som vet om steder som selger noen PSP spill billig? US eller EU version. Lik-sang har noen til rundt 300,- inkl frakt men... Billigere = Umulig?

Edit: Har tollen blitt så kjip at de tar toll for varer selv om de er merket som "gift" fra feks lik-sang?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Eh, ja. Vil oppfordre folk til å sjekke ut nettsjappa PlayX.no. De har en god del PS2, Xbox, og PC-spill på billig-billig-salg. Selv skaffet jeg meg Broken Sword: The Sleeping Dragon til PS2 til kun 99 spenn! Slå den! I tillegg skal de bare ha 10 kr i frakt.
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran@17.10.2005, 20.36
Eh, ja. Vil oppfordre folk til å sjekke ut nettsjappa PlayX.no. De har en god del PS2, Xbox, og PC-spill på billig-billig-salg. Selv skaffet jeg meg Broken Sword: The Sleeping Dragon til PS2 til kun 99 spenn! Slå den! I tillegg skal de bare ha 10 kr i frakt.
269903​
Wow, de selger Darkstalkers til PSP for 264,- :)
 
Vil bare informere dere om at Den Lengste Reisen norsk versjon selges på qxl. Han fyren har jeg kjøpt en del ut av fra før også, faktisk. Og det var han jeg kjøpte min norske utgave av. Han selger stort sett nye spill og er til å stole på. Jeg har også fått byttet varer uten problemer. Prisen var dog kanskje ikke akkurat kjempelav, men for de som er villig til å bla opp litt for den norsk versjonen, så har dere nå sjansen.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Gamesmix Har salg nå. Er en del godbiter bl.a Capcom Fighting Jam, Doom 3, Galleon, Ghost Recon 2, GTA: San Andreas, Guilty Gear X, Guilty Gear X #Reload, Halo 2 (limited Edition), Ikaruga, Jak 2: Renegade, Megaman X7, Megaman X8, MGS 3: Snake Eater, PoP: Sands of time, PoP: Warrior Within, Sacred, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Suffering, Sudeki, Thief: Deadly Shadow, Unreal 2: The Awakening og Wario Ware Inc.: Mega party Game!

Fytti helvete det var mye :svette: