Røverkjøp

Lodin

Der Waaaah
Titan Quest + ad-onen er ukens Steam tilbud til 10 dollars. Til den prisen får man en vistnok ypperlig Diablo klone så jeg sier ikke nei takk. Alltid hatt lyst til å prøve detta.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er ganske moro så køl på.
 

Kilik

Lokal moderator
Skuffende saker ja. Særlig når man reklamerer med "Bare i dag" og "Dette bør du ikke gå glipp av" forventer jeg mer enn en 5-10% rabatt.
 
Det utgjør jo en god del om man kjøper virkelig dyre saker da. Spesielt om man kombinerer det med studentrabatten til studenttorget, som gir tilsvarende rabatter på toppen av dagens tilbud.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Titan Quest + ad-onen er ukens Steam tilbud til 10 dollars. Til den prisen får man en vistnok ypperlig Diablo klone så jeg sier ikke nei takk. Alltid hatt lyst til å prøve detta.
Dette kan jeg attestere for. Har spilt det masse i coop. Det er ikke så helt banebrytene, men helt kurant.
Bare husk på å kjøre expansionen, siden den inneholder basespillet ala diablo:lod og er ikke slikt episodedill.
 

Lodin

Der Waaaah
Mange Wii titler til en for 200 spenn eller to for 349 hos CDOn en stund framover. Og greit at de har sendt ut diverse kampanjerabatter på 50 spenn til diverse tidligere kunder.
Mesteparten er såklart dritt, men jeg klager ikke over Resident Evil: Umbrella Chronicles og Battalion Wars 2 til litt over 300. De har andre greier som Metal Slug samlinga, Eledees og Resi 4 oppe så det er ihvertfall litt å velge i.
 
HD DVD spiller til 360, kun 99kr på expert i sandnes! kjøpte en selv idag.. var en del igjen
 
Spørsmål: Tilbudet hos ebgames hvor man kan bytte inn en ps2 + 5 spill + 399,- mot en Xbox Arcade, gjelder dette tilbudet også den store typen PS2?