Røverkjøp

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den der så så fantastisk harry ut at jeg nesten må ha den. Sonefri, plx.

Edit: Finner ikke info om europeisk utgave, men den amerikanske er sonelåst. Pikk. <_<
Say what? Jeg ser ingen info om at den er amerikansk. I så fall må jeg avbestille pronto..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neinei, det jeg mente var at det der jo åpenbart er den europeiske versjonen (du ser tydelig både tysk og britisk aldersmerking på coveret), men siden jeg har amerikansk PS3 får jeg antageligvis ikke spilt av den der. :(

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Den der så så fantastisk harry ut at jeg nesten må ha den. Sonefri, plx.

Edit: Finner ikke info om europeisk utgave, men den amerikanske er sonelåst. Pikk. <_<
Jeg solgte den i sjappa mi en kort stund, noe som leder meg til å tro at du får spilt den av helt pent på europeiske maskiner.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er keen, men bra jeg fikk med meg sonegreia. Yeti og jeg, jeg og Yeti, det er (bl.a.) vi som er kule med maskiner fra fremmede himmelstrøk.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg er også blandt de kule!

Kommer det ikke noen skikkelige Blu-Rayspillere som er sonefri snart? Har bare sett den jallaspilleren til Coop så langt. Susingen fra PS3-en begynner å bli kjedelig, men jeg kjøper ikke ny spiller uten at den er sonefri.

Edit: Jeg har visst ikke fulgt så nøye med. Ser ut til at det finnes litt av hvert i gråsonemarkede.

D

Doctor Downs

Gjest
Har Coop en sonefri blu-ray spiller? :confused:

Anyway. Ikke tidenes tilbud, men dere burde finne dere i å betale full pris for denne godbiten. 2008s mest hyperaktive actionfilm! Jeg har ihvertfall forhåndsbestillt min.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaiks, den der lurer jeg på om ikke hadde vært kul å ha på Blu-Ray ja. Sonefri, plx... <_<

D

Doctor Downs

Gjest
Foreløpig må alle bestille fra England hvis de vil ha Blu-Ray ser det ut som. Jeg så den på kino og den er absolutt HD materiale, ihvertfall.

Forresten:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Coop selger en spiller som heter Tecsonic eller no til rett under to lapper, men søta bror har selvfølgelig mer å velge i: DVDirect

CyberK

Finner ikke på noe.
Play.com kjører May Day madness denne helgen, vel verdt å sjekke ut. Jeg rasket med meg totalt syv filmer og to sesonger med tv-serier på DVD for under fem hundre kroner. :D

Man kan bytte inn gamle 360/Wii/DS/PS3 spill på Gamestop (3 360/ps3 2 wii/DS) mot et nytt lanseringsspill og et gavekort på 100 kr. Dette gir en bytteverdi på ~220 kr pr spill, som er ganske mye for dritspill som bare ligger på hylla.

Play.com kjører May Day madness denne helgen, vel verdt å sjekke ut. Jeg rasket med meg totalt syv filmer og to sesonger med tv-serier på DVD for under fem hundre kroner. :D
De har blandt annet Bully: Scholarship Edition til £5 ser jeg. Vel verdt det for de som ikke kjørte gjennom det på PS2. Faktisk så frister det nesten å gi det en ny runde, og teste ekstrastashet.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Man kan bytte inn gamle 360/Wii/DS/PS3 spill på Gamestop (3 360/ps3 2 wii/DS) mot et nytt lanseringsspill og et gavekort på 100 kr. Dette gir en bytteverdi på ~220 kr pr spill, som er ganske mye for dritspill som bare ligger på hylla.
Dette er den beste utregninga.

OYOYOYOY, GH Fans.

4 spill fra samme konsoll (10 ps2 spill) + 600 kr for GH:Metallica gitar/spill + complete band pack.
To your local store etc etc.