Neinei, det jeg mente var at det der jo åpenbart er den europeiske versjonen (du ser tydelig både tysk og britisk aldersmerking på coveret), men siden jeg har amerikansk PS3 får jeg antageligvis ikke spilt av den der.
"Discontinued by manufacturer", men den burde jo være å finne et eller annet sted. Eneste er at ting som er ute av produksjon gjerne blir svindyre marketplace items. Den vanlige Region 1 Blu-ray utgaven koster dessuten bare $13 dollar.
Kommer det ikke noen skikkelige Blu-Rayspillere som er sonefri snart? Har bare sett den jallaspilleren til Coop så langt. Susingen fra PS3-en begynner å bli kjedelig, men jeg kjøper ikke ny spiller uten at den er sonefri.
Edit: Jeg har visst ikke fulgt så nøye med. Ser ut til at det finnes litt av hvert i gråsonemarkede.
Anyway. Ikke tidenes tilbud, men dere burde finne dere i å betale full pris for denne godbiten. 2008s mest hyperaktive actionfilm! Jeg har ihvertfall forhåndsbestillt min.
Play.com kjører May Day madness denne helgen, vel verdt å sjekke ut. Jeg rasket med meg totalt syv filmer og to sesonger med tv-serier på DVD for under fem hundre kroner.
Man kan bytte inn gamle 360/Wii/DS/PS3 spill på Gamestop (3 360/ps3 2 wii/DS) mot et nytt lanseringsspill og et gavekort på 100 kr. Dette gir en bytteverdi på ~220 kr pr spill, som er ganske mye for dritspill som bare ligger på hylla.
Play.com kjører May Day madness denne helgen, vel verdt å sjekke ut. Jeg rasket med meg totalt syv filmer og to sesonger med tv-serier på DVD for under fem hundre kroner.
De har blandt annet Bully: Scholarship Edition til £5 ser jeg. Vel verdt det for de som ikke kjørte gjennom det på PS2. Faktisk så frister det nesten å gi det en ny runde, og teste ekstrastashet.
Man kan bytte inn gamle 360/Wii/DS/PS3 spill på Gamestop (3 360/ps3 2 wii/DS) mot et nytt lanseringsspill og et gavekort på 100 kr. Dette gir en bytteverdi på ~220 kr pr spill, som er ganske mye for dritspill som bare ligger på hylla.
TheHut.com selger MadWorld for £17.73. De har også DS-versjonen (som er den beste) av Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time for £17.73. Portoen kommer dog i tillegg og er på £0.99.