Røverkjøp

D

Doctor Downs

Gjest
Kameo koster £2.49 og Perfect Dark Zero £1.99 i 360 Classics-utgaver på Amazon UK nå. Ikke verdens beste spill, men de er verdt den sammenlagte prisen av ei pølse på Statoil. Er vel dessuten ikke umulig at det er no' unlockables å få i Perfect Dark XBLA hvis man har en Zero-save.

Edit: Ja, pluss frakt, da. Kanskje billigere å kjøpe for et pund eller to ekstra på Play.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Føkkity, Left 4 Dead 2 på salg... og jeg har akkurat blåst 10K på PC-stæsj. :argh:

Får ta det igjen når lønna kommer.

Prisras på PS3 spill hos COOP Obs COOP Extra. Plukket med meg Dead Space for 149,- og Valkyria Chronicles for latterlige 99,-. Andre nevneverdige titler er Red Alert 3, Burnout Paradise Ultimate Box, Lost Planet og Sonic Unleashed. Jusker ikke prisen på disse, men jeg tror ikke jeg så et spill koste mer enn 149,-.

Coop extra har også utrolig stort utvalg av spill til ds for fartslige 99 spenn + at jeg fikk meg New super Mario bros til 199!

Kjøpe Batman til PC eller 360? Jeg bryr meg strengt tatt ikke om arkene som ligger på bakken svever rundt. Hvis det er fordelen med PC-versjonen, altså. Ser at Resident Evil 5 også går for billig penge, så PC eller 360? :p

D

Deleted member 91

Gjest
Fordelene ved PC-versjonen er såvidt jeg vet bare grafiske, høyere oppløsning og feit fysikk på dilldall er fett ser gleden :eek: osv, men det krever visstnok sin maskin.

Det er lettere å velge våpen med tallknapper istedetfor D-paden, sikting er lettere med mus og man kan mappe en egen knapp for quick-batarang. Så ja, all grunn til å gå for den til PC om man alikevel har PhysX og alt det der.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Syntes D-paden fungerte veldig greit, kan ikke se for meg at tall helt opp til 8 kan være så mye lettere (hvis du ikke bruker numpad da, men du likevel ta hånda av mus/tastatur) . Er også for det meste auto-aim med batarang, hvis du ikke skal kuke rundt, og det er vel en knapp for quick batarang på kontroll også?

Personlig har jeg en bedre opplevelse på konsoll med sånne spill som dette.

Syntes D-paden fungerte veldig greit, kan ikke se for meg at tall helt opp til 8 kan være så mye lettere (hvis du ikke bruker numpad da, men du likevel ta hånda av mus/tastatur) . Er også for det meste auto-aim med batarang, hvis du ikke skal kuke rundt, og det er vel en knapp for quick batarang på kontroll også?
:yoshi:

Er også for det meste auto-aim med batarang, hvis du ikke skal kuke rundt, og det er vel en knapp for quick batarang på kontroll også?
Den delte knapp med noe annet og en sjelden gang endte man opp å trykke noe annet. Var vel for å sikte med batarangen. Mulig det funka bedre på 360 riktignok.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg hadde aldri et problem med å velge våpen/verktøy (hvilket man ikke akkurat gjør ofte eller trenger å stresse med), og batarangen fungerte hver gang. Når er det man må sikte så steike nøyaktig, forresten?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Artig nok spiller jeg både Resident Evil 5 og Batman på PC for tiden, så klart med 360-kontroller. Fetest grafikk og man slipper å knote med jalla tilpasset mus/tastatur-tjohoi? Ja takk. ^^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kontorstol med armlene på begge sider og sub som dobler som fotskammel. :mafia:

Terje

mostly harmless
Sitter og spiller Left 4 Dead 2 på PC *i sofan*, på førtitommer'n med trådløst mus og tastatur. :cool:

Spillet er greit nok også. Hvis du vil ha mer av ener'n er dette akkurat det du vil ha. Hvis du vil ha mer enn ener'n... så blir du skuffa. Fem nye campaigns og et par nye zombietyper. That's it. Men jeg har det gøy, jeg.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg hadde en identitetskrise og visste ikke hvem av de jeg var. Fant ut at jeg ville ha mer enn ener'n og spillet er blitt farlig lite spilt. Har såvidt fullført alle campaigns. :(

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Spiller mye RE5 PC selv i det siste, kjørte nettop gjennom professional (uten infinite ammo ja! Det er juks, det!) og samla alle emblemsene. Mangler ennå S på alle chaptersene og våpenoppgraderinger, mulig jeg jukser til meg sistnevnte hvis jeg ennå ikke har dem etter å ha S'et alt.

Det er så mye som egentlig suger i det spillet (COMPLETE GLOBAL SATURATION YOUR PARTNER DIED), og så lite man kan sette fingern på som konkret positivt annet enn grafikken og coopen, men det er bare gøy å spille. Håper bare at DLC'en evt. commer til PC, siden den jeg spiller med ikke har kjeksboks og jeg nekter å spille det alene.