Røverkjøp

Ha, plukka med meg Alan Wake og seks andre spill for 49 kroner stykket hos mitt lokale Elkjøp for et par uker siden.

Så det så.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hadde bare den sida der funka med norske Live-kontoer, da. Nuvel: De ekstremt kule av oss som har installert Games for Windows Live på datapesen kan starte det programmet og kjøpe seg Age of Empires III for en krone.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
På Zavvi.com også, hvis man vil betale et pund ekstra for raskere (?) levering.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kan vel ikke akkurat skryte av at Zavvi er spesielt raske.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ikke raskere enn Play heller? De har vel færre kunder/mindre pågang enn Play og Tollvesenet drukner ikke i samme grad i pakker fra dem? Mulig jeg dreit meg ut på £0.99 nå men.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vil vel si de ligger i samme landet som Play (hø, hø).
 
Skaffa dette ja, får penga tilbake fra GS (eller forum) når jeg selger, så det blir gratis 9/10 shooter. Takk takk
 
D

Deleted member 91

Gjest
Aw yeah, £17.99, den offisielle grensa for at jeg skal gidde å coppe Platinum-spill. Takker for tipz.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men Platinum lager jo de beste spillene. D;
 
D

Deleted member 91

Gjest
I forbindelse med Black Friday er det en hel del dill på tilbud på XBLA denne uka. De roterer visstnok daglig, så om tinga du ser etter ikke er på tilbud ennå er det mulig det blir satt senere i uka. Uansett, dette er såvidt jeg forstår Europa-lista:

Arcade titles:

Monkey Island 1: 400 Points
Monkey Island 2: 400 Points
Puzzle Quest 2: 800 Points
Serious Sam HD: 800 Points
Zombie Apocalypse: (Was on sale like 4 weeks ago) 400 points
Portal: 400 Points
Voodoo Dice: 400 Points
Mega Man 10: 400 Points
Magic - The Nerd Off: 400 Points
NFL Arcade: 400 Points

DLC:

SC:C Deniable Ops: 400 Points
Rock Band 3 - Lady Gaga: 280 Points
Rock Band 3 - Nirvana Pack 1: 640 Points
Rock Band 3 - Nirvana Pack 2: 240 Points
Alan Wake - The Signal: 320 Points
Trails HD - Big Pack: 240 Points

Avatar Items:

Monkey Island Cotton Swab: 80 Points
Red Dragon: 120 Points
Lara Croft Xoloti Mask: 80 Points
MW2 Gas Mask: 120 Points
GOW3 Suit: 160 Points
SF4 Dudley and Chun Li Outfits: 160 Points
Diesel Matic 883 and Viker Jeans: 80 Points
Quicksilver Fuze Flannel and Enough Said Shirts: 80 Points
 
Steam driver såklart og med takkegisalg. Dagens slæger er vel Alpha Promp og Kål til 61 spenn. Evt. kan man kjøpe 8 kopier av Deus Ex 1 for 98 kroner og gi bort. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eventuelt så kan man ikke være teit og skaffe seg Indie Energy Bundle for fem euro eller så. Lett verdt det for Galcon Fusion og Gridrunner Revolution aleine.
 
Beatles spillte inn alt i mono. Stereo er meningsløst hvis du vil ha den genuine opplevelsen. Etter hva jeg har hørt. Med tanke på alle detaljene disse smarte folka la i musikken sin, antar jeg at mono blir det eneste riktige da.