Røverkjøp

Terje

mostly harmless
Originale Abe's Oddysee er gratis på Steam en kort periode. Den nylig oppussede New n' Tasty Edition er på 80% og koster førti kroner. The Oddbox med alle fire originalspilla i serien er og på 80% og koster under tjue kroner. Link.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan vel også påpeke at verdens beste spillutgiver, Devolver Digital, har salg på Steam i helga. Det betyr at du får fiine Minit til 63 spenn, Broforce til 25, begge Hotline Miami-spillene til 35, og hvis du er sinnssyk og ikke har kjøpt Downwell enda koster det nå bare fem kronasjer. Shadow Warrior 1 og 2 koster 173 til sammen og greier. Bare for å nevne noe.

E: Ja, og Hidden Folks har fått en ny oppdatering med litt nytt innhold og er også på salg. Den norske oversettelsen ble også gjennomgått en gang til og er aleine lett verdt de tredve kronene spillet nå koster. :cool:
 
Kan vel nevnes at Minit akkurat blei annonsert til Switch. Blir å vente på den versjonen.

E: Jeg tok feil. I starten var Nini Minjas kun gratis for amerikanere, men nå kan alle andre og coppe. ^^
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, skaff Monument Valley. Bør spilles på en skjerm av typen større enn mobil.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ikke spillrelatert, men siden SG er så jævlig handy for tida erre jo greit å tipse om at Clas er 100 år i dag og har 25% på alt. Nettsjappa er seff nede, men gjelder i fysiske butikker også så kanskje verdt en tur innom hvis man trenger noe utstyr eller verktøy.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Power Lørenskog åpner visst i dag, og har noen gode tilbud på noen gode TV-er, som f.eks 9990,- på LG C8 55'. Skal så jævlig prøve å rekke det etter jobb, men holder meg pessimistisk.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Åpnet 7 i dag tidlig, så antar at det meste er revet bort. Nordmenn elsker forbrukerelektronikk.
 
GOGgen er ti år og det må feires. De har hatt avstemming om åssen spill de skal gi bort og det ble Shadow Warrior 2. Gratis de to neste døgna altså.
De har såklart også mætti med tilbud pluss at de nylig la til Indiana Jones and the Infernal Machine samt alle tre Soldier of Fortunene.
 

Terje

mostly harmless
Humble WB Games Bundle har litt greier hvis man ikke har kjøpt det alt: Arkham Origins, Arkham Knight, Mad Max, Shadow of Mordor GOTY, Scribblenauts Unlimited, Injustice Ultimate Edition og Bastion. Tolv dollar for hele pakka.

Om du driter i Arkham Knight får du resten for gjennomsnittet av hva folk har betalt, som er på bare fire dollar just nu.
 
Stusser over at de gikk for Origins og ikke de to første. Det er det vprste i serien og har det ene jævla radiotårnet som er bugga og de aldri gadd fikse.
Men bra Bundle er det uansett.
 
Toys R Us kommer med en temmelig bra deal på tre (kanskje fire etterhvert) forskjellige arkade kabinetter nå i november. 3999kr for disse er ikke altfor langt unna kostpris hvis man lager det selv:

arcade space.png


streetfighter.png


Denne koster 5249kr og er vel den jeg liker best:

asteroids.png


Det er dog noe man må ta med i beregningen. Kabinettene er 3/4 størrelse av originalene, noe som gir de en høyde på ca 121 cm, noe som ikke nødvendigvis er dumt da de vil passe barn ypperlig og voksne også hvis man slår seg ned på en stol. Jeg sjekket utgiveren Arcade1up sin nettside og de selger et ekstra bunnstykke om man vil ha full høyde.
En morsom ting er at jeg har tenkt å bruke samme løsning på det neste kabinettet jeg skal sette sammen slik at det blir lettere for meg og guttungen å bruke kabinettet om hverandre.

https://www.toysrus.no/leker/gaming-og-videospill/arkadespill/