Rau Dau (Revolvar) Redempsjon

Red Dead har blitt utsatt en uke! :wall:



Noen er ansvarlig for dette!! :argh:

Edit: Ikke vet jeg hvorfor det ikke kom bilde, men jeg gidder ikke å redigere.
 

Kilik

Lokal moderator
Det gjelder visst kun Norden. Pga askeskyen har ikke forhandlerne fått inn nok spill.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Super Street Fighter IV ble utsatt en uke av samme grunn, men mange som hadde forhåndsbestilt hos bla. CDon fikk det til den opprinnelige datoen. Er vel ikke sikkert det slår til igjen, men bare nevner det.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Platekompaniet sier det samme. Forbanna vulkandritt.

[yt]34mHZgP9vkc[/yt]
 
Utsettelsen er avlyst. I hvert fall på Platekompaniet.
 
Damn it. Jeg hørte cdon var raskere så jeg bestillte der...:(

Edit::argh:

Edit 2: Ser det er flere nettbutikker som har stilt release tilbake til 21. mai. Jeg håper jaggu dette gjelder for cdon også og at de bare ikke har fått somla seg til å bytte datoen...
 
Jeg fikk spilt noen timer i går kveld å er veldig positiv til fremtidige timer med glede.

Som alle veit er det Grand Theft Equus Ferus Caballus med oppdatert spillmotor som nå både flyter bedre og er skarpere. Jeg syns det var en småtreg start, men man må jo inkludere en form for tutorial. Denne gangen inneholder det ca samme form som GTA spillene feks "Ri dit med x" og "Ri dit skyt x antall folk".

Har ikke fått kommet helt inn i storien enda, men grunnen til det ligger mest i at det er morsomt å utforske landskapet. Det føles ganske så organisk og jaktinga er faktisk mer artig en forventet, ingen følelse er så god som når man tar bullet-time headshot på en gnager i bakgården.

Bullet-time er faktisk en stor del av skytedelen, "Dead Eye" eller noe sånt (husker ikke helt nå) bruker du via å klikke ned høyrestikka, ting får en gulaktig/lysere effekt og glir i ett ganske fint slowmo tempo som får blodspruten til å fly på episk vis.

Jeg digger hvordan skytinga ser ut, fin splatter og en form for kulehull/skade. Skal snart spille litt mer å faktisk sette meg litt mer inn i det, har kun fått se en stor ranch og en mindre by. Håper jeg møter på en storby aktig plass etterhvert.

Så det er som en fintuna utgave av GTAIV, bare at det ikke er det.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Kan du tippe hatten til damene plis fortell meg at du kan gjøre det?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Leste en preview akkurat, og man kan hente jenter fra saloon med lasso, binde dem fast til nærmeste togskinner og snurre barten idet toget kommer.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Meh, jeg hadde tenkt å bare traske innom den lokale elkjoepen på fredag, men sida deres sier fortsatt at release er den 28. Er det bare treig oppdatering eller kan det tenkes at de faktisk har tenkt å ruge på spillet ei uke ekstra?