Eyh!
Lokalet er dødsbra, og prisen er passe synes jeg! RBN bør gå i pluss, ellers vil det ikke bli en varig greie (noe det burde gjøre!).
Når det gjelder premiesystemet, har Hugs et poeng. Justin Case synes også at man burde ha et shot på
premie selv om man ikke kan komme på
alle RBN`ene i en sesong. Er mulig det bare er Justin Case og Hugs som har et liv utenom RBN, og dermed ikke kan komme på alle, men det er fortsatt et poeng! B)
Når det gjelder cup systemet... Tenker jeg, at flere folk burde få spilt mer, og mot fler! Jeg ser hvordan dette kan være en utfordring, samtidig som jeg er klar over mulighetene rundt Casual kamper, men for å styrke communityet vi har gående, er dette et must.
Det er nok desverre få av oss som kan si vi har spilt mot alle.
Jeg sier begynne tidligere, med selve turneringen, og kanskje kjøre en type serie, eller cross-over gruppespill eller noe. Problemet er at jeg her ikke har noen konkrete planer for et alternativt turneringsoppsett, men jeg skal ha det i bakhodet!

Men poenget står det samme, mer spilling, for fler, mot fler!
Hmm... Kommer ikke på mer! Men skal selvfølgelig skrive hvis det er noe! Utover det, elsk @ RBN, og hat @ meg fordi jeg var i Hemsedal søndag!