Resident Evil 4

Opprinnelig skrevet av Ghaz+18.03.2005, 18.00-->
<!--QuoteBegin-FreeRide
@18.03.2005, 17.32
Det står mellom dette og mgs3... klarer ikke å bestemme meg >_<
192319​
Kjøp RE 4. Beste spillet jeg har spilt siden Ocarina
192334​
[/b]
Jeg har fulgt mgs serien siden 1'ern, og vill jo gjerne se hvordan det ender.. RE serien har jeg bare sett noen spilt, men alldri spilt igjennom selv. Vanskelig valg siden RE4 ser så utrolig bra ut og spennende.. Tror nok det ender på mgs3, hvis ingen her klarer å overtale meg da ;)

Spillet koster forresten kun 449,- hos Spaceworld. En meget kurrant pris for et såpass nytt spill. Eller så kan man kjøpe det hos EBGames for 249,- om man bytter inn to andre spill. Dra med deg en haug med spill da de er ganske selektive. Jeg dro ut med åtte spill her om dagen da jeg skulle få meg GT4 for 3 spill og en krone. Kun tre av spilla tok de imot. Disse var Tekken 4, Burnout 2 og Worms Blast.

Noen som har kjøpt seg RE4 Europeske??
Kjøpte meg RE4 Bundle. En bra pakke for dem som har lyst bare spille RE4.
Det er noe som er forandra fra US til EU. Man kan sei at det har tatt vekk de områdene som er bortkasta. F.eks Før du møter Ada.
Men ellers er RE4 som det er...
Vet noe tid motorsagen kommer?? Skal nok ha den også!!! :D

Opprinnelig skrevet av plan_9@19.03.2005, 18.26
Spillet koster forresten kun 449,- hos Spaceworld. En meget kurrant pris for et såpass nytt spill. Eller så kan man kjøpe det hos EBGames for 249,- om man bytter inn to andre spill. Dra med deg en haug med spill da de er ganske selektive. Jeg dro ut med åtte spill her om dagen da jeg skulle få meg GT4 for 3 spill og en krone. Kun tre av spilla tok de imot. Disse var Tekken 4, Burnout 2 og Worms Blast.
192953​
Vet du om det er mulig å bytte ps2 spill mot RE4 for 249,-?

isåfall tror du de tar imot noen av disse?:

ssx, twisted metal: black, tekken4, rumble racing.

Vil man få like stor glede ut av historien/spillet selv om man ikke har spilt forgjengerene? Vurderer spillet, men gidder ikke å spille meg gjennom forgjengerene.

Opprinnelig skrevet av Camrot@20.03.2005, 22.50
Vil man få like stor glede ut av historien/spillet selv om man ikke har spilt forgjengerene? Vurderer spillet, men gidder ikke å spille meg gjennom forgjengerene.
193479​

Jepp. Spille har masse å by på. :tommelopp:
Kjøp i vei...

Opprinnelig skrevet av FreeRide+20.03.2005, 22.38-->
<!--QuoteBegin-plan_9
@19.03.2005, 18.26
192953​
Vet du om det er mulig å bytte ps2 spill mot RE4 for 249,-?

isåfall tror du de tar imot noen av disse?:

ssx, twisted metal: black, tekken4, rumble racing.
193473​
[/b]

Det må du se selv.
Men jeg tviler azz. :confused:

Opprinnelig skrevet av Camrot@20.03.2005, 23.50
193479​
Har spillt en del av forgjengerne, og det er ikkeno problem å ikke ha spillt disse. Forskjellen blir omtrent som Final Fantasy spillene, som er ny historie hver gang. Eller Supermario 1 og 2 :p

Spillet er kjøpt. Er ikke kommet særlig langt, driver å roter rundt i landsbyen.

Kanskje andre ikke finner dette skummelt, men for meg som er lettskremt er dette gromme saker.

Kom igjen a.
Få litt liv i denne tråden.

Trenger litt hjelp btw.
Jeg har kommet til en fengselkjeller, hvor det er en slik en farlig mann sperret av. Hvordan skal jeg drepe han effektivt? Han er seig som faen.

Nøkkelen til seier er å unngå angrepene hans, noe som faktisk ikke er så veldig vanskelig. Når han løper mot deg, bare løp til en av sidene og du vil ganske enkelt unngå ham. Hvis du klarer å unngå ham, er det ofte han setter seg fast i veggen. Da er det bra å skyte ham i ryggen med et eller annet litt kraftig våpen.

Tenker nå.. er det mulig å løpe litt opp i trappen og stå der å plaffe?
Jeg fikk den greia til å komme ut av ryggen hans, men med en gang han kommer når meg gjør han meg om til hakkemat.

Bare skyt ett handgun-skudd i bjellene, så fyrer du av ett saftig Shotgunskudd i ryggen hans når han setter seg fast. Gjenta så.