Resident Evil 4

Rifla er sånn cirka den eneste måten å drepe dem på. Har du ikke funnet den der thermal scope-greia? Du fester den på rifla og skyter de røde punktene på regeneratorne. Da bruker man bare to/tre skudd, istedet for å kaste vekk all ammo man har. Det tar jo en forbanna evighet å drepe dem på andre måter.
 
HVA?!!
Jeg har bare stått over jævlene og pumpa dem fulle av shells for harde livet! Hvor er Thermal Scopet? Hvis jeg har gått glipp av det... Da spiller jeg det faen ikke mere! (Èn save-file...)
 
Opprinnelig skrevet av NekOtaku@05.07.2005, 23.24
HVA?!!
Jeg har bare stått over jævlene og pumpa dem fulle av shells for harde livet! Hvor er Thermal Scopet? Hvis jeg har gått glipp av det... Da spiller jeg det faen ikke mere! (Èn save-file...)
239493​
Let i området der de monsterene er.

For mer info, bruk GameFaqs.com.
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@05.07.2005, 04.51
Han var gretten fordi man må ha skrevet over 100 innlegg for å snakke om noe annet enn spill på en spillside.
239235​
Ble jo litt skuffa jeg også, men jeg overlever nok. Er jo mye gøy å skrive om her også..
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg synes å huske du måtte plukke opp termal scope for å i det hele tatt komme deg videre (er det ikke en regenerator i et rom som bryter opp en låst dør når du plukker den opp?).

Sannsynligvis har du scopet allerede, bare husk å kombinere den med rifla så det står E på begge.
 
Hadde nok visst det om jeg hadde det..
Men så er det litt typisk meg å overse sånne ting.
Skal prøve etter jobb i dag, om jeg ikke er for sliten.
Takk for hjelpen uansett!
 
Hvis det ikke er mulig å gå tilbake til thermal scopen kan du sikkert kjøpe den av selgeren.

«Got some rare things on sale, stranger.»
 
Hah!
Thermal scopet får man etter å ha skrudd av fryseren. Det gadd ikke jeg, for jeg visste at noe uggent ville skje, men jeg ante ikke at belønningen var så stor. Heldigvis var det ingen save points etter denne delen, tror jeg... Håper jeg!

REVIDERT: Faen... Har gått glipp av det, og man kan ikke backtracke...
Får prøve med brann granater og flashbangs...
 
Et meg regenrators!
Et meg iron maidens!
Jeg eide dem alle med et par-og-tjue velplasserte hagleskudd og noen rifle runder også. Har kommet til han store bolern jeg glemte navnet på... Har ingen magnum, så det blir litt vanskelig å knerte ham, om jeg skal tro gameFAQs.
 
Jeg brukte aldri rifle i spillet, og jeg klarte meg helt fint. Jeg brukte kanskje en del ammo på Iron Maidens og Regenrators, men jeg hadde ingen problemer med ammo mot de siste bossene. Jeg spilte på normal, forresten.
 
Klokka halv fire i natt så ble jeg og OutCast ferdig med Disk 1, vi skal begynne på disk2. Spillet er bra, utrolig bra. Men jeg digger RE2 mer, dette her er jo ikke skummelt jo! Selv om det mye nytt som er kult. Blæ .. jobben kaller. Poster mer senere
 
De som kjøpte GC Motorsagen ble nesten lurt. PS2 utgaven både ser kulere ut samt har flere "funksjoner". Les dette:

A newly added ripcord starts up the controller and emits the roar of a chainsaw when pulled. The display stand (featuring Leon) will contain a compartment for this detachable cord lest gamers lose it while decapitating a handful of zombies.
The PlayStation 2 version of the Chainsaw Controller also touts an interactive "stance" feature that changes the position of Leon's weapon in-game depending upon how the user holds the controller. If the player holds the controller up, Leon will do the same. Likewise, moving the Chainsaw Controller to a horizontal position will cause Leon to lower his weapon in-game.
Bilde:



Link til kilde
 

oma

Village Drunk
må bare si at RE4 er det beste spillet jeg har spilt siden MGS på psx, aldrig har jeg hatt det så gøy! gleder meg til å spille det om igjen med alle våpnene på en vanskeligere vansklighetsgrad (det går vel ann?)
 
Tror det er sånn at man bare kan starte på en ny "round" på samme vansklighetsgrad.

Om du f.eks har rundet det på easy, så kan du ikke ta våpenene med deg til normal og pro-moden. Da må du begynne helt på nytt på de vansklighetsgradene og gjennomføre spillet nok en gang før du kan spille igjennom dem med alle våpenene.

(Tror jeg.)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Stemmer det. Det hadde jo vært litt for enkelt om man kunne tilegne seg Handcannon og Chicago Typewriter på easy, for så å kunne spille på pro med dem.
 
Jeg brukte ikke noe thermal scope til rifla for å knerte regenrators. Fant ut at hvis man skyter et skudd i hodet, et i magen og et i beina så skal man klare dem. Husker ikke om det krevde mer en det. Pumpa dem fulle i starten med hagla her å, så når jeg kom til den gangen der man møter 2/3 stykker så hadde jeg bare 10 skudd i rifla igjen og ikke noe ammo i de andre våpna. Heldigvis fant jeg den brann granaten :svette: Men fy faen for et spill( beklager språket :) ) alldri spilt noe særlig horrorspill før, så dette kan være ganske creepy til tider for en som ikke er så dreven med slike spill. Spm: hvor lang tid tar det sånn ca å runne spillet?
 
Opprinnelig skrevet av FreeRide@28.07.2005, 21.57
Jeg brukte ikke noe thermal scope til rifla for å knerte regenrators. Fant ut at hvis man skyter et skudd i hodet, et i magen og et i beina så skal man klare dem. Husker ikke om det krevde mer en det. Pumpa dem fulle i starten med hagla her å, så når jeg kom til den gangen der man møter 2/3 stykker så hadde jeg bare 10 skudd i rifla igjen og ikke noe ammo i de andre våpna. Heldigvis fant jeg den brann granaten :svette: Men fy faen for et spill( beklager språket :) ) alldri spilt noe særlig horrorspill før, så dette kan være ganske creepy til tider for en som ikke er så dreven med slike spill. Spm: hvor lang tid tar det sånn ca å runne spillet?
246095​
10 T ca. Spørs åssen mod du spiller på Easy? Easy mod, er det enkelte plasser ikke det er åpent. Det er for at ikke det skal ta så langt tid med spille. Første gang jeg spilte RE4, det var amerikanske versjonen. Der hadde de bare to mod, Normal & Professional. Spilte da på Normal, blei ferdig med spille på ca 15 timer. Så Europeiske har 3, innkludert Easy. Det er kanskje for at ikke vi så Hardcore gamer. Vet ikke jeg. :rulleøyne: