Har spilt det i snart to timer (alene) nå. Spiller det på normal og har til nå ikke dødd en eneste gang (jeg var nermest da jeg var i demo-seksjonen, faktisk). Allikevel er AIen alt for irriterende. Som folk som har spilt demoen vet, så er medspilleren (AI eller ikke) basically halve inventoryen din. Det er da jævlig frustrerende at AIen hele tiden har lyst å springe i forvegen. Man må dermed rope henne til seg hver gang en skal bytte til seg noe/gi henne noe, som er ca. hele tiden! Ikke bare det, men tvert du har gjort byttehandelen vil hun springe tilbake til der hun egentlig var på veg, og du må trykke deg ut av menyen og rope på henne igjen hvis det var mer du skulle gjøre

Når man spiller alene er det jo klart at man selv vil være i kontroll over hva som skjer, så hvorfor hun ikke alltid følger
etter deg kan jeg ikke fatte... Det er egentlig bare småpirk, men hvis man først skal spille et helt spill med en sidekick så skal alt fungere ordentlig!
Ellers så er det Resident Evil 4: Co-op in Africa, som vi alle egentlig viste. Jeg merker jeg fort blir mer kritisk til dette enn det kanskje fortjener, med tanke på at det er oppfølgeren til et av mine absolutt favorittspill. Jeg har utrolig mye mer jeg kunne sagt om det selv med denne korte spilletiden, men tenker det er like greit å vente til jeg er ferdig. Kort oppsumering: Det er allerede mer fengslende enn 90% av andre spill og det virker vel verdt å spille igjennom selv om man ikke har en menneskepartner. Bare vær forberedt på en del småfrustrasjoner.
Edit: Ja; utrolig skuffende at selgeren fra fireren ikke er med noe mer

1/10!