Resident Evil 5 [PS3/X360]

Nei, det hadde eid! Eller de kunne gjort han neger, det hadde faktisk vært enda bedre! Kjipt at man bare får en skjerm hvor man kan kjøpe/selge/oppgradere mellom kapittelene, lzm :/

Er blitt ordentlig hekta nå. Helt overbevist om at det er verdt det :)
 
Right, da skal jeg ut på Launch Party. Det starta for to timer sida, så jeg er litt skeptisk til om det er plass. Men det er rett nedi gata så det kan ikke skade med litt frisk luft.

Devteamet og mocap/voice actorene skal være der, så det er jo stas.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Testa demoen og jeg kjeda vettet av meg. Etterhvert får man flere hundre komboer å denge de diverse pelserne med, men mageplasket man starter med tar uansett alt inkludert fiender som blokker. Tviler på at man noensinne trenger mer siden dette tross alt er lagd for babby.
Seksjonene hvor man triller omkring ala Sonic var dog ganske artige.
Hoppa inn i tråden og trodde du skreiv om Resident Evil 5. KOLS!!!
 
Plukker det opp senere i dag av fra en kompis som kjøpte den nye xbox/re5-bundelen og hadde spillet fra før, får det for 300 spenn. Boooyah!
 
Plukker det opp senere i dag av fra en kompis som kjøpte den nye xbox/re5-bundelen og hadde spillet fra før, får det for 300 spenn. Boooyah!
Må bare presisere hvor god deal Gamestop sin RE5 bundle er:

360 elite, RE5, Skate 2, 3 mnd live, 200kr gavekort for 2999.


På tide å skaffe seg xbox ja.
 
Hadde forhåndsbestilt den RE5 pakken hos gamestop på Liertoppen,gleda meg som en unge,men så endte det med at jeg fikk beskjed via tlf fra sjefen der at den pakka jeg hadde forhåndsbestilt allerede hadde blitt bestilt av en annen før jeg fikk forhåndsbestilt, og at dem ikke hadde noen å gi meg...
Skulle ringe meg opp om dem fikk inn noen flere pakker,men har mine tvil :(
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Kjøpte meg dette i dag, men gidder ikke åpne det før kameraten kjøper det. Teven min er altfor kjip for splitscreen.

Må bare presisere hvor god deal Gamestop sin RE5 bundle er:

360 elite, RE5, Skate 2, 3 mnd live, 200kr gavekort for 2999.


På tide å skaffe seg xbox ja.
Du får også med kung fu panda, lego indy jones (tjohoi), og SF2 HD. Du kan velge mellom 4 spill når det gjelder Skate - selv gikk jeg for Mirror's Edge.
Selv fikk jeg et slikt "få 449,- tilbake" skjema også, men jeg lurer på om jeg ikke skulle fått det. Hvis man regner med skjemaet (og antar at det funker) og gavekortet, så er det jo 2 350,- for hele sulamitten, og det er jo mindre enn en 360 elite i seg selv.

Så for å oppsummere, så ga jeg 2 350,- for Xbox 360 Elite, Resident Evil 5 (med premium theme!!1), Mirror's Edge, Kung Fu Panda, Lego Indiana Jones, Street Fighter 2 turbo HD, og 3mnd Live.
 
Kjøpte meg dette i dag, men gidder ikke åpne det før kameraten kjøper det. Teven min er altfor kjip for splitscreen.



Du får også med kung fu panda, lego indy jones (tjohoi), og SF2 HD. Du kan velge mellom 4 spill når det gjelder Skate - selv gikk jeg for Mirror's Edge.
Selv fikk jeg et slikt "få 449,- tilbake" skjema også, men jeg lurer på om jeg ikke skulle fått det. Hvis man regner med skjemaet (og antar at det funker) og gavekortet, så er det jo 2 350,- for hele sulamitten, og det er jo mindre enn en 360 elite i seg selv.

Så for å oppsummere, så ga jeg 2 350,- for Xbox 360 Elite, Resident Evil 5 (med premium theme!!1), Mirror's Edge, Kung Fu Panda, Lego Indiana Jones, Street Fighter 2 turbo HD, og 3mnd Live.

Du må ha kjøpt tilbehør X for å få tilbake penger, personlig anbefaler jeg kontrollen (450kr -450kr cashback)
 
Dp, men fuck it.

Selger selv Wiien min i morgen med alt for å kjøpe den, har mistet håpet for at Wii skal bli ordentlig bra (muh)
 
sendte brodern min for å handle inn den pakken i sandefjord, men han fikk beskjed om at de ikke fikk det inn før tirsdag -.- Ikke at det gjør meg så alt for mye siden jeg ikke får brukt den før jeg kommer hjem til sommer, men er alltids kjekt å vite at saker og ting er i boks.
 
Vet at det er over 10 inne i Tønsberg iallefall, løp og kjøp
 
Hvis du er en søt jente på 13-17 så kan vi spille coop hjemme hos meg.
 
Mulig det er jeg som suger, men jeg sliter litt uten co op siden hu kjerringa er en så jævla stor byrde å ha diltende etter seg. Er på han første minibossen nå, og kjerringa dør jo som ei flue, gjør relativt lite nytte for seg, og jeg må kaste bort alt av healing på hu...
 
Kjøpte det idag etter jobb på impuls og må si meg rimelig fornøyd. Meg og en kompis tok en liten økt på tre timer og koste oss. Det er kanskje ikke Resident Evil, men er sabla moro når begge to friker ut når vi blir gangraped av en angry nigger mob.
 
Done! Langt ifra så bra som Resident Evil 4 var, men fortsatt grymsaker. Spillets største problem er... at det er oppfølgeren til et mye bedre spill. Så selv om jeg likte spillet veldig godt, så skal denne posten dedikeres til alt det dumme spille gjorde. Som egentlig betyr hva det ikke gjorde.

Nuvel:

La oss begynne med hvordan jeg mista tellingen på alt de hadde rappa fra forgjengeren da jeg var hallveis ute i spillet. Hele opplevelsen kan beskrives som et eneste stort deja vu. Bare i co-op. Områdene etter det første kapittelet er uinspirerte og at den herlige atmosfæren som er å finne i starten forsvinner nesten med en gang. Utviklerne har byttet ut "stemning, action, stemning, action", mot "action, action, action, ACTION" - tilsynelatende helt uvisse om at det var forventningene imellom alt spetakkelet som gjorde selve spetakkelet så utrolig intenst og effektivt. Det er fortsatt veldig bra action, mind, men den virkelige styrken til fireren lå i at man hele tiden ville vite hva som lå rundt neste sving fordi spillet konstant forandret reglene! Det vil muligens føles sånn for nybegynnere til serien nå også, men for oss veteraner så finnes det ikke en eneste ordentlig overaskelse. Sett bort ifra bossene så telte jeg to nye fiendetyper i spillet og flere som manglet! Til og med noen av bossene trakk sterke paralleller til hva vi så i forgjengeren :/

Jeg hadde ingenting imot at de ikke forandret grunnmekanikkene, men at de har tatt det samme spillet, smelt på coop og så strippet ned på stemning, lengde og variasjon er vanskeligere å godta. Det er fortsatt verdt å å få med seg fordi det er så anderledes alt annet enn Resi4, men dette er på alle måter lillebroren og på flere måter et steg tilbake. Med fire år i utvikling så skulle man tro at de kom med flere freshe ideer enn dette!
 
Ragequitta for første gang nå nettopp, etter tre timer eller noe. Helvetes krokodiller og bedriten AI.

Ellers er dette gromsaker, selv om det ikke akkurat føles som Resi lengre. Bortsett fra dialogen selvfølgelig, som MÅ bare er hårfint bedre enn enn de forrige, men det er jo sånn som det skal være.
 
Krokodillene skyter du i kjeften med en shotgun i det de angriper. Da dør de :) En sjelden gang trenger de en ekstra kule i ryggen. Sørg for å spring i en rett linje fra vannet til stigen du skal opp, så trenger du bare treffe på to stykker. Hvis du dreper begge dem på turen til, så skal det være lett å springe tilbake uten å treffe på noen. Ja, og for guds skyld rop på neket om hu skulle finne ut at det er lurt å gå på oppdagelsesferd!

In other news: Mercenaries i coop eier! Hardt!