Rock Band 3: Return of the Shred-i

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Nei. I hvert fall ikke i første omgang. Men det er fortsatt et plastgitarspill der inne et sted, så folk er gira på at alt av Rock Band-låter skal kunne samles i treeren.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
Liste over achievements

Hurra meg rundt for DLC-relaterte achievements, i tillegg:

Dave Grohl Band - 30
Beat 5 songs from any band that has had Dave Grohl as a member.
The Perfect Drug - 30
Get a 200 note streak on "The Perfect Drug".
HOPO-cidal Maniac - 25
Kill 53,596 Hammer-ons and Pull-offs.

:gnoh:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
Jeg har ikke tenkt å slutte bare fordi ingen andre poster vet dere.

Under et intervju med Rock Band-devs som ble posta på YouTube (borte nå), scrolla noen gjennom spor på en skjerm i bakgrunnen og der var det mye snop:

Amanda Blank - "Something Bigger Something Better"
Amy Winehouse - "Rehab"
At the Drive-In - "One Armed Scissor"
Beach Boys - "Good Vibrations (Live)"
Big Country - "In a Big Country"
Blondie - "Heart of Glass"
The Bronx - "False Alarm"
Deep Purple - "Smoke on the Water"
Devo - "Whip It"
Dire Straits - "Walk of Life"
Dover - "King George"
Echo & the Bunnymen - "The Killing Moon"
Elton John - "Saturday Night's Alright (For Fighting)"
Faith No More - "Midlife Crisis"
The Flaming Lips - "Yoshimi Battles the Pink Robots, Pt. 1"
Golden Earring - "Radar Love"
Hypernova - "Viva La Resistance"
James Brown - "I Got You (I Feel Good)"
John Lennon - "Imagine"
Lynyrd Skynyrd - "Free Bird"
The Muffs - Outer Space
Paramore - "Misery Business"
Phish - "Llama"
The Police - "Don't Stand So Close to Me"
Primus - "Jerry Was a Race Car Driver"
Queens of the Stone Age - "No One Knows"
The Ramones - "I Wanna Be Sedated"
The Raveonettes - "Last Dance"
Riverboat Gamblers - "Don't Bury Me... I'm Still Not Dead"
The Sounds - "Living in America"
Steve Miller Band - "Fly Like an Eagle"
Swingin' Utters - This Bastard's Life
Tegan and Sara - "The Con"
Warren Zevon - "Werewolves of London"
The Who - "I Can See for Miles"


Kunne jeg vært mer gira. Svaret er nei, nei jeg kunne ikke vært mer gira.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Vel, jeg er hakket mer gira for du fikk ikke med et band som ble bekrefta på Eurogamer i går nemlig Rammstein. Du Hast såklart, men likevel. Muligheter for Rammstein-låtpakke etterhvert får jeg virkelig håpe.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#25
Ikke stol på Nicholas, den setlista han posta er ikke bekrefta. , vent på offisielt slipp av setlist på Rockband.com.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Og det er derfor Harmonix eier.

Ellers: Ny , fy faen så jævla fett dette blir.
 
#27
Det er keyboards eg gleder meg til her, definitivt keyboards!!

Men man skal då ha seg ei gitar eller to også. Hii.. Har ein kompis på PS3 som elsker bass, kanskje eg og han skal slå oss sammen her? Berre synd eg har gamle kontrollere på 360. Murr..

Ein annen ting eg lurer på er, kan man bruke sine egne MIDI-keyboards på dette? Hadde vore særs digg, siden eg allerede har eit par slike.
 
#29
Veel, med tanke på at det mangler diverse knapper og koblinger på MIDI-keyboardet mitt var det eit lite gjennomtenkt spørsmål. :D

Men ænveis, at det fungerer til ordentlig klimpring liker man! Håper berre det har bra 'feel' på tangentene, har ikkje så veldig stor erfaring med masse forskjellige brett, men husker eg kjøpte eit fra Edirol som var heilt ubrukelig for meg. Dette må utvilsomt prøves først!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Alle dere fuckshits som jobber i spillbutikker: Hvordan ser situasjonen med keyboardet ut hos dere? Var innom Platekompaniet, GameStop og Spaceworld i dag og ingen kunne si meg noe om bundelen, bare spillet alene. Ser CDON selger den og shipper en gang i november, noe som strengt talt ikke er så ille om det ikke er mulig å få tak i andre steder.
 

K999

Keystone State Of Mind
#31
Spurte selv i dag hos Gamestop-en jeg jobba for, veldig tvilsomt om de fikk inn noen instrumenter i det hele tatt. Er nok best å bestille fra CDON.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#32
Alright, takker for svar. Da gjorde jeg like gjerne det. De påstår det shippes neste onsdag men jeg tror det når jeg ser det. Har uansett nok å sette fingra i i mellomtiden.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#33
Oh shit er vi der med denne spillen allerede? Og jeg som er blakkere enn blakk (mye grunnet steinsøyle i bilside) for tida.. :penga:

Vil spille progitar!

EDIT: Og FableIII også..

EDIT2: Du kjøper det til xbawks? Vi må jo lage band..
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
Jeg signer opp for SG-bandet! Selv om det er nok å bruke penger på for tiden... Men RB3 blir nok prioritert.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Progitar (jeg skal ha midi, ikke den knappegreia) kommer senere, så jeg får også starte med pro-tastebord som koster 1150 spenn hos kdånn.no. Finnes det noen billigere? Elkjip ser ikke ut til å vie denne spillen noe oppmerksomhet, og PK selger uten instrumenter..
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
Det jeg fant ut også. Jeg bestilte hvert fall derfra jeg også, om vi blir pult blir vi i det minste pult sammen. :brofist:
 
#39
Blir å eie dette om rapporter på internets kan overbevise meg om at noobs som meg faktisk kan lære å spille gitar av denne spillen.

Vil lære å spille gitar.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Eurogamer ga en tier basert delvis på det. Du kan lære trommer og tangentfjøl også, men ikke sang tydeligvis.