RPG!

høhøhø.. jeg har (som de fleste opplever etter en 16~26 år) fått meg jobb, og det er kjekt med penger! :D

Jeg er en liten (stor..) Anime\Manga geek og digger japanske animasjoner\tegneserier\spill..

Siden jeg nå har litt grunker å gå på så har jeg planer om å bytte ut spill seksjonen min litt! og det er bare PS2 seksjonen det er snakk om :D
hvis det er noen som vet om noen fete japanske (PAL) spill, til PSone eller PS2, og kanskje tom hvor man får tak i dem så hadde det vært konge! helt greit å legge igjen en post hvis du har et spill å selge! :)

vet du hvor jeg kan få tak i? :
GunGrave!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nøkkelord når det gjelder Gungrave: REPETITIVT. Det er BARE denging og skyting. Riktignok veldig artig denging og skyting, men... ja. Du skjønner?
Sånn at du vet hva du går til, liksom.

Jeg ser på siggfen din at du planlegger å gå til anskaffelse av Unlimited Saga? Styr unna, spillet er laget av en kjerring og det slipper du aldri unna.

Drit i Star Ocean 3 og Tales of Symphonia - de er klisjer av seg selv begge to. Hva jeg vil anbefale deg på det sterkeste er Shadow Hearts: Covenant. Et utrolig bra og ikke minst originalt RPG(iallefall sammenlignet med de to førstnevnte) :kul:

Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@31.10.2004, 02.47
Drit i Star Ocean 3 og Tales of Symphonia - de er klisjer av seg selv begge to. Hva jeg vil anbefale deg på det sterkeste er Shadow Hearts: Covenant. Et utrolig bra og ikke minst originalt RPG(iallefall sammenlignet med de to førstnevnte) :kul:
:blunk:

Hvis det er en bra J-RPG du vil ha, så kan vel kanskje Persona: Revelations være noe for deg. Syntes det er faktisk mye bedre og mer engasjerende enn de aller fleste J-RPG jeg har prøvd, og det er første gang på en god stund at jeg ikke har opplevd å miste intressen for et Japansk rollespill etter en tid med spilling.

Det eneste som trekker ned, er at characterene ble uheldigvis gjort om til teite Amerikaniserte stereotyper for U.S. lanseringen, og at selve spillet starter ganske treigt og kjedelig. Desverre så finnes den kun bare i NTSC-format, da.

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Moritsune+31.10.2004, 12.03-->
<!--QuoteBegin-JunJun-Pe
@31.10.2004, 02.47
:blunk:
127539​
[/b]
*DU* er såvidt jeg husker fra anime.no, så din smak teller forsåvidt ikke! Det er ikke til å skyve under en stol at 99% av alle JRPG-er er ekstremt like, og ekstremt lite originale. Såh!

Emnestarter: Jeg anbefaler deg å høre på JunJun-Pe. Shadow Hearts ser noe mer spennende ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det jeg ikke for mitt bare liv kan forstå er at denne tråden heter "RPG". Gungrave er et straight-up skytespill. Finnes ikke antydning til RPG-elementer i det.

Yetipants Skrevet den Idag, 12.36
  Det jeg ikke for mitt bare liv kan forstå er at denne tråden heter "RPG". Gungrave er et straight-up skytespill. Finnes ikke antydning til RPG-elementer i det.
flott hvis du gidder å lese hele første posten.. dont jump to any conlutions :p

(les det som er streket under din lille kompetente, plagsomme prirketing!:

høhøhø.. jeg har (som de fleste opplever etter en 16~26 år) fått meg jobb, og det er kjekt med penger! 

Jeg er en liten (stor..) Anime\Manga geek og digger japanske animasjoner\tegneserier\spill..

Siden jeg nå har litt grunker å gå på så har jeg planer om å bytte ut spill seksjonen min litt! og det er bare PS2 seksjonen det er snakk om 
hvis det er noen som vet om noen fete japanske (PAL) spill, til PSone eller PS2, og kanskje tom hvor man får tak i dem så hadde det vært konge! helt greit å legge igjen en post hvis du har et spill å selge!

vet du hvor jeg kan få tak i? :
GunGrave!
Altså: hovedsaklig intrs i RPG, men åpen for Action\adventure etc spill, bare med Anime/manga trekk... nå syntes jeg virkelig jeg har fora deg med spiseskje, og er du enda sulten får du bløtekaka i trynet :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Unnskyld at jeg leste hele innlegget ditt og ikke bare de to setningene, da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eller du kan begynne å tenke litt bedre gjennom det du skriver i innleggene dine.
Either way, I win. :D