Okey okey, trenger ett lite hint her nå, eller hjelp

Altså jeg ska finne en hemmelig ingang til en hemmelig lab som er i Dark Wally eller no greier. Har leite rundt på plassen der lenge, men finner pokker meg ikke selve ingangen og målet på kartet stopper liksom foran en stor kran som er på skinner. Føler liksom at det er noe der jeg ska gjøre, men aner ikke helt hva. Og ja jeg har gjort alt det andre, som da har ført meg ditt. Må bare komme meg inn i den laben nå.
Og en annen ting, hvordan kan man få joinet facsions/klaner, mener jo at det ska være mulig. Og det er vel Freedom og Duty det står mellom, er ihvertfall de jeg har rundt meg nå. Og det er vel også igrunn Duty som er en den jeg kan joine, siden de allerfleste hos freedom er blitt mine fiender :S
Også er den annen ting, hater oppdrag som ikke forsvinner fra kartet, eller som aldri blir ferdig forde ting mangler osv... Er blant annet ett oppdrag jeg har startet, der jeg ska finne ei gammel jaktrifle som er borte på jernbanen, men der brote er det selvfølgelig ikke noen rifle og ligge, den ligger ihvertfall ikke der målet på kartet viser. Håpløse greier.
Også har jeg problemer med den første tradern man kommer bortil, siden døren til hq hans er låst eller noe, jeg får ikke åpnet døren uansett hva, virker som en slags bug ellerno. Så jeg får liksom ikke gjort flere oppdrag for den karen og det erger meg litt, siden jeg tror jeg har startet litt på ett oppdrag som er hos han. Jeg tokk nemmelig litt tidlig i spillet og raidet den millitær utposten som ligger like i nærheten der av den første lille bygda man starter i. Og der fant jeg da en koffert som har drasset med meg siden, siden jeg ikke kan få dropet den eller solgt den eller no annet. Tror nemmelig den tillhører ett oppdrag, som jeg antakelig ikke får staret siden den døren til han fyren ikke vil åpne seg.
Noen her som har opplevd noe av det samme?