Scott Pilgrim!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#61
Når ble Scott Pilgrim Japan?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
hæh
 

SHDR

Gullmedlem
#68
Næh. I tegneseriene klarer aldri Scott å huske hvem Lucas Lee er, og kaller ham ved et annet navn. Seinere møter han fyren som faktisk heter det han kaller Lucas Lee, men kaller ham Lucas Lee istedet.

Jeg kan riktignok ikke huske navnene nøyaktig, så det er et mislykket forsøk på referanse. THAT'S RIGHT PUT HIM IN THE FUCKING STOCKS
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#70
Næh. I tegneseriene klarer aldri Scott å huske hvem Lucas Lee er, og kaller ham ved et annet navn. Seinere møter han fyren som faktisk heter det han kaller Lucas Lee, men kaller ham Lucas Lee istedet.

Jeg kan riktignok ikke huske navnene nøyaktig, så det er et mislykket forsøk på referanse. THAT'S RIGHT PUT HIM IN THE FUCKING STOCKS
 
D

Deleted member 91

Gjest
#72
Næh. I tegneseriene klarer aldri Scott å huske hvem Lucas Lee er, og kaller ham ved et annet navn. Seinere møter han fyren som faktisk heter det han kaller Lucas Lee, men kaller ham Lucas Lee istedet.

Jeg kan riktignok ikke huske navnene nøyaktig, så det er et mislykket forsøk på referanse. THAT'S RIGHT PUT HIM IN THE FUCKING STOCKS
Jeg tok den. Mener å huske det var Luke Wilson han blandet med, ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Ah. Stemmer det, det er det egentlige navnet til Crash. Jeg bare huska ham som Crash.
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Gjett hva, jeg bare satt å lurte på hvorfor jeg heller ikke spilte River City Ransom istedetfor dette.
Jeg vurderte faktisk å skru på GBA remaken et øyebblikk og det sier litt. :gnoh: