Shadar!

#21
DU ER SÅ JÆVLA HOMO, GAYWAY! FYFAEN! FYFAEN!
 

SHDR

Gullmedlem
#22
Opprinnelig skrevet av Baku+14.01.2005, 13.28-->
Opprinnelig skrevet av Shadar@14.01.2005, 10.41
<!--QuoteBegin-Olve
@14.01.2005, 02.08
Jeg har også møtt Shadar.
Det var en merkelig opplevelse.
(Og jommen tror jeg ikke Agradula sto i bakgrunnen - uten bamsedrakt.)
163270​

Det er kanskje fordi jeg var steinere enn en steinbit
163312​
kult å skryte av >_<
163366​
[/b]
Skryte av, ja? Kanskje jeg skal skryte litt av at jeg har PULT DAMER?! Eller kanskje jeg skal si at jeg har STOR TISS? Eller kanskje jeg bare er MYE KULERE ENN DERE ALLE SAMMEN? Det er skryting. Det er å si noe høyt som du kanskje tror selv, eller som ingen andre har interesse av å høre om deg. Jeg erklærer herved at jeg var balle den gangen jeg møtte Olve. Det er mer en unnskyldning enn skryt, din råtasopp.
 
#23
Når jeg tenker meg om, hadde det vært jævlig mye kulere om du ikke hadde rukket bussen, kanskje jeg hadde vurdert å si hei... Kanskje.

Men ellers; det var ikke jeg som ba han om å lage dette emnet, og Olve høres ut som en mannetiss.
 
#24
Opprinnelig skrevet av Shadar@14.01.2005, 10.47
Når jeg tenker meg om, så har vel strengt tatt de fleste her opplevd meg i to tilstander: ballefjern (Kino-greiene i Sandvika) og passe beruset (Spilltreffet i Lillestrøm).
163315​
skryting.
 
#26
haha. Eneste gangen jeg har møtt Shadar, var når jeg skulle ha nye ørepropper. Tok lang tid før jeg fikk service der, for Shadar var optatt på msn :p XD OGså ga du meg sjokk når du hoppet fram og skrek: OG DU FÅR DISSE." Da skvatt jeg seriøst litt, og begynte å lure på deg :p Men alt i alt virker Shadar kul :p

btw. Shadar: jeg har ikke samme homosveis som da :p
 

SHDR

Gullmedlem
#28
Opprinnelig skrevet av Baku+14.01.2005, 16.38-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@14.01.2005, 10.47
Når jeg tenker meg om, så har vel strengt tatt de fleste her opplevd meg i to tilstander: ballefjern (Kino-greiene i Sandvika) og passe beruset (Spilltreffet i Lillestrøm).
163315​
skryting.
163467​
[/b]
Skryting indeed. Slå opp i en ordbok. Så kan du slå opp råtasopp også.
 
#32
Ikke for å ødelegge den hyggelige samtalen, men Shadar har jo allerede et egenprodusert emne for hylling av han som person.

Hvis dette fortsetter risikerer vi at Shadar gir seg som spillegaling, og heller dukker opp som en mystisk guru fra Tibet, med kvisete 14åringer som eneste tilhengere.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#33
Opprinnelig skrevet av Vanguard@14.01.2005, 16.00
Hvilket terningkast vil du gi denne noe merksnodige skikkelsen da?
163437​
7,5 - Feinschmecker-skala. ^_^
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#35
Ikke glem at selv om sektlederyrket er noe shady hva gjelder sosial anseelse, så betaler det seg som oftest ganske fett. Bare spør L. Ron Hubbard. :D
 
D

Deleted member 365

Gjest
#36
Opprinnelig skrevet av Shadar+14.01.2005, 20.54-->
Impywimpy - Jeg synes det høres ut som en jævlig god idé.
163556​
[/b]
Unnskyld meg, men hvilken idé er det snakk om? Jeg ser ingen.

<!--QuoteBegin-impywimpy
@14.01.2005, 20.45
Ikke for å ødelegge den hyggelige samtalen, men Shadar har jo allerede et egenprodusert emne for hylling av han som person.

Hvis dette fortsetter risikerer vi at Shadar gir seg som spillegaling, og heller dukker opp som en mystisk guru fra Tibet, med kvisete 14åringer som eneste tilhengere.
163545​
------------------------

Og forresten så har jeg også møtt shadar. Og utrolig nok har han ikke vært schtæjn hver gang. :D
høhøhøøh...
Så ja, dere er alle stygge for ingen av dere kjenner ham slik JEG gjør.
jeg kjenner ham nemlig på en intim og våt måte. Dvs. at jeg har spist middag hos Shadar alt for mange ganger. Jeg har til og med fått kjeft av moren hans!!!! :D
 
#38
Det er hun som er så MILF? :/
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#39
Fun fact: Shadar har søstre. To stykker.

Frykt mine stalkerkunnskaper.