SHDR + Libresse = Ka-Bloom!

#41
Vel.....syntes dere skulle laget en kul intro til spillet, trenger ikke være noe high-tech-fancy-CG-shizz.

Kanskje litt historie involvert også. Hvorfor blomsten spiser dette? Hvorfor har jeg ikke en hjelpeblomst i tutorial-mode som hjelper meg? Jeg føler meg så alene :/ (kanskje det er meningen?) Møter jeg andre blomster?

Som spiller sitter jeg og tenker hvorfor jeg egentlig spiser dette, men det er kanskje fordi jeg ikke er en puzzle-gamer..så da kan dere vel kaste alt jeg har sagt rett i dæss. Men uansett, bra jobba! Kult!
 
#42
Næh, drit i det, då. Dvs, om de ikkje allerede har brukt tid på det. Synes det er meir digg å komme raskt i gang enn å lese ein eller annen poengløs historie.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#43
Musikken eier og det er uansett det viktigste.
 
#44
Ta Meatboy f.eks... digga hele historien, og det var derfor jeg egentlig gadd å spille mer. Etterhvert ble det jo fokus på timetrails, men historien gav meg motivasjon til å fortsette. Ka-Blom.... jeg klarte ikke mer enn 10 min.

Snakker bare realtalk her, håper dere ikke tar det vondt ment...<3 U SIRI

PS: Musikken var fresh!
 
#45
Det var også min opplevelse av Ka-Bloom; spillet var intetsigende, og har sjelden giddet å sitte med det i mer enn ti minutter.
 

SHDR

Gullmedlem
#47
Da var vi live: http://itunes.apple.com/gb/app/ka-bloom/id486801681?mt=8

GI OSS :penga:

Trailer og markedsføringspush starter i morra, i mellomtiden kan dere vurdere om det virker no moro av å skule på denne videoen av en dude som player det opp:


Det er faktisk litt interessant å se hvordan huet hans etterhvert vrir seg rundt spillsystemet og kommer overens med det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#52
Kun til ipad? Søk på iphone ga meg en app ved navn Buy Flowers
 
#55
Det er ikke ute i Nårge enda, her sitter jeg parat og skal gi dere penga mine men neida.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#57
Hva faen er vitsen med soneoppdeling av internett!
Først får vi ikke scribblenauts fordi de ikke vil ha penga våres, så får vi ikke dette heller.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#58
Pga den kommentaren kommer de til så skrive "People have compared this game to Scribblenauts!" i markedsføringa si
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#60
Har ikke iDings å spille det på (gidder ikke bruke jobbens iPad) men sitter klar til å kjøpe likevel så kan jeg spille det om jeg en dag kjeder meg på jobb hahaaha ahh hahah.

Flott presentasjon forresten!