Siste spill du kjøpte

plukket med meg Black til 249 på EB mot bytte mot Kingdom Hearts og SSX on tour (platinum)



edit: glemte ett spill :svette:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Må man ikke bytte inn to spill for å få nye spill til 249? Og tar de imot hva som helst? I så fall er det jo en ganske god deal, hvis man kan bytte inn gamle spill man ikke har bruk for og en liten penge i et helt nytt.

Jeg kjøpte The Warriors og Fahrenheit til Xbox på Spaceworld. Det byr meg egentlig imot å handle der, men jeg kjøpte to gavekort av Isaac for litt mindre enn de var verdt og dessuten fant jeg disse to spillene ganske billig (måtte bare legge til 99,-). Vurderte å kjøpe Psychonauts i stedet for The Warriors, men det var litt dyrere i tillegg til at The Warriors er litt mer opp min gate. :)

EDIT: Jeg har også kjøpt Oddworld: Stranger's Wrath til Xbox, som kom i posten i dag. 200 inkludert porto for en ubrukt kopi var en akseptabel pris, synes jeg. :)
 
Kjøpte meg Super Mario 64 DS. Må jo nesten ha det når man aldri har eid en N64.

Styringen virker litt... Mongis, men jeg får håpe jeg blir vandt til den.
 
For en dag eller to siden mottok jeg Carrier til Dreamcast, som jeg plukka opp på Ebay. Dette er skamløs Resident Evil klon som virkelig ikke byr på noe nytt. Simpel, klisjéfyldt survival-horror. Akkurat som jeg liker det! Jeg elsker nemlig å vandre frem og tilbake gjennom rom i leting etter en nøkkel samtidig som jeg knerter hundrevis av monstre med det superdupre maskingeværet mitt. Spillet har dog litt kjedelig leveldesign. Alle rommene er alt for trange og ser stort sett veldig like ut. Det sistnevnte er en egenskap man finner igjen i fiendene man møter på, de er som oftest klin like. Dialogen i spillet er latterlig dårlig og blottet for lip-syncing. Disse faktorene til tross, spilte jeg nettopp dette spillet fire timer i strekk. Survival-horror er muligens min favorittsjanger. Og når spill som Resident Evil, Extermination, Silent Hill, Alone In The Dark har sluttet å spy opp oppfølgere, er dette en virkelig godbit for meg.

Old school moro!
Karakter: 7/10
 
Kjøpte meg Super Mario 64 DS. Må jo nesten ha det når man aldri har eid en N64.

Styringen virker litt... Mongis, men jeg får håpe jeg blir vandt til den.
[/b]
Synd at "du må holde Y-knappen inne for å løpe OG DET KAN DU IKKE STILLE INN PÅ eller bruke cp-touchscreen for å styre" ødelegger spillet da, YES! Hemma jo!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hæhæhæhæhæ. :D
Noen har visst ikke prøvd å trykke på Start mens de spiller, ser jeg. :rulleøyne:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette med å takle endringer og lære seg noe nytt er ikke alle så rå på, gitt. :p
 
Takle endringer og lære seg noe nytt har jeg ingen problemer med. Så lenge spillet er optimalisert til den nye flotte endringen.

Brenn meg om optimalisert er feil ord. Kult var det uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takle endringer og lære seg noe nytt har jeg ingen problemer med. Så lenge spillet er optimalisert til den nye flotte endringen.[/b]
It fucking is, spaz. *Brenne*

I dag var jeg innom El Kjøp (Elkjøps meksikanske motstykke) og plukket med meg Civilization IV og F.I.T.T.E. for til sammen 450 flis. Syntes ikke det var så ille.
 
<div class='quotemain'>Takle endringer og lære seg noe nytt har jeg ingen problemer med. Så lenge spillet er optimalisert til den nye flotte endringen.[/b]
It fucking is, spaz.[/b][/quote]

Ikke særlig bra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er nok der den faktoren jeg påpekte litt tidligere slår inn.
 
Tenker du på alle de heftige styringsmodusene man kan velge mellom?

They're all the same! Egentlig så er ikke touch screen idèen så verst i Mario DS, det er bare det at man fort ender opp med tommelen langt opp i skjermen, og det er lett og bli litt... stressa i kamp o.s.v.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den faktoren jeg så elegant refererte til kalles øvelse, din knott. Du kan ikke forvente at du skal kunne kontrollere spillet på samme måte som før når det bruker en annen kontrollmetode.
Selv synes jeg DS-versjonen har mer presis kontroll, stikka på N64-en var temmelig Shaky Stevens.
 
Den faktoren jeg så elegant refererte til kalles øvelse, din knott. Du kan ikke forvente at du skal kunne kontrollere spillet på samme måte som før når det bruker en annen kontrollmetode.
Selv synes jeg DS-versjonen har mer presis kontroll, stikka på N64-en var temmelig Shaky Stevens.
[/b]
Det at touchfeltet glir unna om du beveger fingen litt for mye til siden gjør det hele mye vanskeligere enn nødvendig. Hadde de bare hatt et fast område slik som Rayman DS er, kunne spillet vært hundre ganger lettere å kontrollert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veit dere hva eller, gutter? Da jeg hadde spilt Super Mario 64 DS en stund, så ble det slik at jeg automatisk plasserte tommelen på midten av skjermen, og på den måten visste akkurat hvor mye jeg måtte flytte den for å styre gutta dit jeg ville, med suveren presisjon. Alt dette takket være dette magiske kalt "øvelse".
Utrolig, men sant.