Siste spill du kjøpte

D

Deleted member 91

Gjest
Tittet innom Spaceworld idag, og neimen fant jeg ikke godeste Psychonauts til Xbox der. Som forventet funker det ikke på 360, men vi får håpe det kommer en patch snart. I mellomtiden får jeg spille på den gamle burken.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Dobbelposting? Nei det driter jeg i altså. Shadow of the Colossus for helvete!



Forhåndsbestilte på Spaceworld, henter det på fredag når det kommer ut. Får kose meg med t-skjorta jeg fikk så lenge.
 
Jau, endelig kan jeg skrive innlegg på emnet. For, nå husker jeg hva jeg kjøpte sist. Det var M&L:piT til NDS. Det var i forrige uke. Noe som har gitt meg litt økonomiske problemer i denne uka. Den var nemlig ikke inkludert i budsjettet mitt og jeg måtte ringe til brutter'n for å få mat for denne uka. :flau: Men, spillet var bra. Eneste jeg ikke for helt til er denne ___ med Mario, baby Mario og med Luigi, baby Luigi. Når jeg kommer frem til en fiende som man ___ ___ __, så trykker jeg på A etterfulgt av en X. Men, det ender alltid med at ___ går i ___. Trist.

(___ er for å ikke spoile noe i gameplayet. ) :)
 

epp

firm and correct
Kjøpte meg Castlevania: Dawn of Sorrow (DS) for ca. to uker siden. Måtte nesten det for å få være med i gjengen. Har ikke fått spilt mest though.
 
Fryd på jord, for Ace har fått tak i Breath of Fire III til PSX :D ... noe som dog og krevde et PSX-memorycard, men pytt-pytt..,

Det var nostalogi fra første stund. Men det tok virkelig av i det jeg endelig kjøpte med fiske-stang og tok turen til nærmeste bekk.
Holdt visst nok på til klokka havl 2 i går ... dette gikk godt utover dagens engelsk time.

Hvis det er noen andre PSX RPG'er (PAL) som er å anbefale så ville jeg satt stor pris på en PM :tommelopp:
 
De siste spillene jeg kjøpte var

Grandia II
Har såvidt begynt på det. Herlig spill som jeg gleder meg til å virkelig få satt meg ned og bli kjent med.

Shin Megami Tensei: Lucifer's Call
Har ikke fått testet ennå.

Final Fantasy I & II - Dawn of Souls
Rundet eneren akkurat, helt herlig. Straks igang med toeren. Hadde forventet at I og II ville være nesten prikk like siden begge var på samme kassett, og piffet opp til GBA'en. Er egentlig glad for at de var forskjellige, for etter en del timer med eneren var jeg ikke gira på mange timer med akkurat det samme.

Final Fantasy Chronicles
Venter på Breaker Pro, vil spille FFIV og Chrono Trigger!

Chrono Cross
Har ikke testet ennå.

Dark Cloud
Er egentlig mest gira på toeren, men følte jeg måtte spille igjennom eneren først. Etter det jeg har lest er det en ganske annerledes måte å spille på, og vi liker ting som er annerledes.

Suikoden IV
Heller ikke fått testet, vil egentlig spille Suikoden 3 først. Får se når jeg får tak i det.

Final Fantasy VI
Vil spille igjennom nr. 2 og 4 først. 3 og 5 også, om jeg får tak i dem før jeg er ferdig med de andre to spillene. Men gode odds for at jeg tjuvstarter likevel ;)

The Legend of Zelda: Collector's Edition
Ocarina of Time har jeg spilt igjennom på N64 tidligere, men gleder meg til å spille det igjen. Majora's Mask har jeg aldri prøvd før, så det blir gøy å endelig få spilt det og. Legend of Zelda og Links Adventure blir nok artig det og, har ikke vært borti de spillene noe særlig før.

Devil May Cry 2
Vil helst spille igjennom eneren først. Har prøvd eneren tidligere, og etter det jeg husker var det mye mer moro enn toeren. Men jeg liker toeren litt og, fete moves og helt greit gameplay. Dessverre mangler det glimt i øyet, og blir litt dødt til tider.

.hack 1, 2 og 3
Fikk disse idag. Har ikke fått sett noe på dem, kun lest om dem. Virker som ålreite spill :)

Venter Final Fantasy: Chrystal Chronicles iløpet av denne uka.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jau, endelig kan jeg skrive innlegg på emnet. For, nå husker jeg hva jeg kjøpte sist. Det var M&L:piT til NDS. [...] Eneste jeg ikke for helt til er denne ___ med Mario, baby Mario og med Luigi, baby Luigi. Når jeg kommer frem til en fiende som man ___ ___ __, så trykker jeg på A etterfulgt av en X. Men, det ender alltid med at ___ går i ___. Trist.

(___ er for å ikke spoile noe i gameplayet. ) :)
[/b]
Du lyktes iallfall med ikke å spoile noe, jeg har spilt PiT i snart fjorten timer og skjønte ikke bæret av hva du skriver om her.
 
Plukket opp ICO på Gamezone igår for 299 kroner. Tok turen tilbake idag fordi en venn av meg skulle ha noe, så da at prisen hadde steget til 399 kroner. Nysgjerrig som jeg er spurte jeg hvorfor det kostet hundre kroner mer, svaret jeg fikk var at de hadde satt feil pris på det. Jeg vinner.

Men, tilbake til spillet. Det er et spørsmål jeg har stilt meg selv siden jeg startet spillet: HVORFOR I HELVETE HAR JEG IKKE SPILT DETTE FØR? HVORFOR? HVORFOR?! HVOOOORFOOOOOR?! Spillet er rett og slett fantastisk. Selvom man ikke får vite så mye om historien (ihvertfall ikke i begynnelsen) blir man motivert til å beskytte jenta fra disse skyggemonstrene. Man vil rømme fra slottet. Man vil at de skal klare seg. Leveldesignet er fantastisk, puzzlene er fantastiske og dette er ett av de få spillene hvor det ikke er smertefult irriterende å måtte passe på forsvarsløse teitinger. Men nå må dere unnskylde meg, skal spille mer.
 
Fikk Radilgy (Dreamcast, NTSC-J) fra Play-Asia idag, og er ganske fornøyd med det så langt. Et litt små-sært Shoot 'em Up med en herlig grafisk stil. Veldig import-vennlig er det også. Greit å ha et (nytt) spill å kose seg med i vinterferien, så det var fint å få dette spillet nå (selv om jeg også spiller Psychonauts for tiden). ^_^
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kjøpte God Of War på mandag for en 200-lapp og god damn am I impressed! :tommelopp:
Behagelig grafikk, masser av blod(wee!), mytiske monstre og fiender, den barskeste krigeren ever på et spill og to nakne damer! ^_^

Ikke ferdig med spillet ennå, men når jeg blir skal jeg komme meg gjennom alle forskjellige vanskelighetsgradene!

9/10
 
D

Deleted member 91

Gjest
Fikk Gregory Horror Show (PS2) av en kamerat i anledning til min sekstenårsdag for en snau uke siden, og selv om jeg kanskje ikke plukket det ned fra hylla og la egne penger over disken for det, så lar jeg det gå siden jeg ønsket meg det. Det er ærlig talt ikke store sakene ennå, og veldig ... formularisk og Capcom-ish. Må gi det en sjans en av de nærmeste dagene for at det ikke skal gå helt i glemmeboken tror jeg.
 
Forhåndsbestilte nettopp Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter til Xbox 360 fra Gamesmix. Håper bare jeg liker spillet. ^_^
 

Halky

Veteran bruker ;)
Og jeg forhåndsbestilte meg nettopp The Godfather gamet til PC, håper og tror det vil bli bra, men må uansett eie det :p Håper i hvertfall det blir like godt som Mafia: The City Of Lost Heaven, eller noe rundt der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte meg Guild Wars i dag, ettersom jeg går med tanker om å starte et laug som holder mulighetene åpne for at det kan gå til krig. Kanskje mot andre laug.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Kjøpte Command & Conquer - The First Decade for 299,- på EB idag.
Ikke verst for ALLE spilla og expansionpakkene i serien, fullt spillbart i XP selvsagt.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Dune-spilla er ikke med nei, men Tiberian Sun og ekspansjonen er der.
Alt som er gitt ut i C&C-serien er som sagt med, til og med Renegade. :D