Siste spill du kjøpte

SHDR

Gullmedlem
Ah, jeg har oppdaget en av Singapores skjulte perler. En spillbutikk. Sånn helt umiddelbart kjøpte jeg bare Star Ocean: The Second Story (mint/sealed/NTSCJ) til PSX, men jeg har ganske mye mer i sikte. De har MASSEVIS av mint/sealed Saturn og DreamCast og, selve rosinen i pølsa, dritbillige Neo-Geo-spill! Alt sammen komplett sealed og deilig.

Jeg skal stikke tilbake dit en av de påfølgende dagene og prøve å skaffe meg en god deal. De fleste av spillene koster rundt 50 kroner, men om jeg kommer og måker med meg nok av dem, er jeg helt sikker på at jeg klarer å lure til meg en liten spesialpris. Heldigvis jente bak kassa, så littegrann småprat og slikt burde slå prisen ned et par hakk. Det er ikke akkurat som om folk kjempet om å kjøpe de ti år gamle spillene.

Jeg vet det er homo å samle. Men jeg liker å gjøre det uansett ... :flau:
 
Hørtes egentlig utrolig bra ut Shadar. Har de Mega drive der også?
(Vent litt, Mega-drive/Saturn, jaja)

Anyway, siste kjøpte var GRAW i går. Noe som er ufattelig bra! det har aldri før vært så morsomt og skyte seg igjennom Mexico's gater med sinte terrorister i hælene. Har enda ikke fått testet multiplayer, men det høres og ser ganske lovende ut. Anbefales for de som liker en god krig!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, GRAW her i gården også.

Personlig ble jeg ikke så aldeles fenget av singleplayerdelen. Det gjørmete og brune filteret blir rimelig døvt etterhvert, og gleden av å leke geriljasoldat i Mexico City daffer litt av etterhvert som du spiller. Dessuten er lagkameratene dine så irriterende hjernedøde at det nesten ikke er noen vits i å ta dem med, med mindre du liker å måtte heale dem etter ca. annenhver konflikt med terrorister. Avanserte krigskjempere meg i ræva. Veldig pent, da. Teknisk sett ihvertfall.

Multiplayer derimot, er en helt annen regle. Spillet føles mye kjappere og mer presist enn singleplayer, og det sier seg nesten selv at 16-player co-op kan bli grenseløst moro. I tillegg er det så mange modi og muligheter å justere på at du kan leke med innstillinger i flere timer. Og siden det ikke er noe "plott" i multiplayerdelen (ikke at plottet i singleplayerdelen er nevneverdig uansett), så strekker brettene seg over mange flere steder, og er derfor mye mer varierte. Med unntak av et par sorte får (Scrapyard eller hva faen den heter: Yawn) så er alle brettene rimelig interessante å spille på, og har i tillegg mange korridorer og steder hvor konflikter kan utspille seg på flere måter.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk til snille Shadar som handler for meg på andre siden av kloden, og dermed muliggjorde at Phoenix Wright: Ace Attorney og Castlevania Double Pack (du veit, Harmony of Aria og Dissonance of Sorrow) ramlet ned i kassa i dag. :forelsket:
Endelig kan jeg også være med og forsvare de uskyldig anklagede.
 
Kjøpt meg GRAW jeg også.

Har ennå til gode å prøve singelplayerdelen av spillet, mest fordi jeg ikke gidder å sette meg ned å samarbeide med et par AI-er, og litt fordi det er så sykt morro å skyte Nicholas over live.

Det betyr nok et spill kjøpt på spontanen, og sjangsene for at jeg ikke får råd til Oblivion blir bare større og større :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
og litt fordi det er så sykt morro å skyte Nicholas over live.
[/b]
Jaha? Og du vet dette hvordan? :svette: Og gjør som meg, drit fullstendig i Oblivion, ihvertfall i første omgang. Sikkert en eller annen misfornøyd 360-fanboy som kvitter seg med det en måned eller to etter uansett.
 
Siste spill var Destrega, Ehrgeiz og Toshinden 4, alle til PSX. Jeg har ikke spilt dem så mye, men jeg spilte mye Destrega for en god del år siden. Destrega er et morsomt fighting spill hvor man bruker magi når man er en viss avstand fra motspilleren og man bruker føtter og armer når man er nært motstanderen. Det er store baner som gjøre dette til et veldig morsomt spill :)

Ehrgeiz er et fighting spill med noen folk fra FFVII (Cloud, Tifa, Sephirot, Vincent, Yuffie, en hundeting som heter Django (kan ikke huske at den var med) og Zack). Det er i 3D i en brytering, og jeg har ikke spilt det nok til å uttale meg om det. Det er også noen minigames og en adventure modus hvor man kan drepe monster med våpen og materia.

Toshinden 4 er oppfølgeren til Battle Arena Toshinden 3, men 4'a har lagt vekk på team spilling. Her er det for det meste 3 stykker på et lag, som fungerer slik at når person #1 dør, kommer person #2 inn. Det er superangrep med, det er ei jente som f. eks. kan tilkalle en liten komet ned på fienden.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Siste innkjøpte spill kom i posten idag, nemmelig Godfather The Game :D Håper det er bra eller i hverfall helt ok :) Ska bli digg og høre stemmen til Marlon Brando i hvertfall ;)
 
Kjøpte meg Rygar: The Legendary Adventure for 79 kr på EBGames idag.
Har ikke fått prøvd det enda siden PS2en min befinner seg i konsoll-limbo for tiden, men det er Rygar for pokker, da må det jo være litt morsomt. *krysser fingrene for at de ikke har byttet ut den gamle musikken*
 

K999

Keystone State Of Mind
Kjøpte meg Oblivion på fredag som mange andre her også, jeg fikk det på Xbox 360 i Collectors Edition. :tommelopp:

Jeg er kjempe fornøyd med spillet sikekrt det beste frem til nå. :)
Vil ikke si så mye siden alle har nok lest eller hørt om det. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte meg Rygar: The Legendary Adventure for 79 kr på EBGames idag.
Har ikke fått prøvd det enda siden PS2en min befinner seg i konsoll-limbo for tiden, men det er Rygar for pokker, da må det jo være litt morsomt. *krysser fingrene for at de ikke har byttet ut den gamle musikken*
[/b]
Ikke dumt. :)
Sterkt undervurdert spill, det der. Selv om filmene og stemmeskuespillet er ost2k.
Og pass på at du finner den hemmelige dungeonen (ikke veldig vanskelig, men du må spille ganske langt), så får du høre en god gammel låt. :tommelopp:
 
Det forrige spillet jeg kjøpte var selvsagt The Elder Scrolls IV: Oblivion - Collectors Edition. Bildene som er lagt ut på forumet av den gigantiske Final Fantasy samlingen har inspirert, og jeg vurderer å starte en Elder Scrolls samling med min fantastiske Uriel Septim mynt som en god start. :p
 
Jeg har i dag kjøpt tre GC spill:

REmake: Husket jeg brukte å spille dette spillet som syvåring og ble livredd for at zombiene skulle komme å ta meg :(

Super Monkey Ball: Har spilt 2'a en del, så da måtte dette sjekkes ut.

Wario Ware Inc.: Jeg hadde dette spillet for en stunde siden, men bytta det bort, i ettertid angra jeg noe fælt og for skarve 129,- mått jeg plukke det opp.

Alt takket være at Centrum Libris skal slutte å selge spill :):(
 
Siden sist har jeg kjøpt:

Mario & Luigi - Partners in Time
For et fantastisk sjarmerende spill. Babyene er råsøte, gameplayet er skikkelig underholdende, og humoren er på topp. Er imponert over hvor bra de har gjort måten du bruker Bros. items og sånt på, det gjør kampene mye mindre repetitive (klart, det er jo et RPG, så noe blir det alltid). Det er også koselig å se igjen mange kjære fjes fra tidligere Mario-spill.

Silent Hill
Spilte igjennom toeren for lenge siden, og fant en billig ener på eBay. Har ikke fått testet det ennå, men gleder meg masse. Må få spilt igjennom før filmen kommer.

The Elder Scrolls IV - Oblivion CE
Selvfølgelig. Gidder ikke skrive noe her, alle spiller det uansett. Er iallefall storfornøyd!
 
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Collector's Edition (XBox 360)
Har aldri vært fan av den type spill egentlig, men jeg tok en sjans, og det virker veldig bra så langt. Har ikke fått spilt allverden, men når jeg får tid skal jeg sette meg ned med det en stund.

Metal Gear Solid 3: Subsistence (PlayStation 2)
For meg er Snake Eater et av tidenes beste spill, og antageligvis det aller beste spillet på PlayStation 2, og da måtte jeg nesten skaffe meg denne oppdaterte versjonen med mye ekstra snadder.

Under Defeat (Dreamcast)
Spillet ser helt fantastisk ut, og det er artig å se at Dreamcast fortsatt lever (på det japanske markedet, riktignok). Gleder meg enormt til å prøve det.
Redigert! Under Defeat er helt konge. Grafisk er det ufattelig imponerende, spesielt med tanke på Dreamcast-ens hardware, både teknisk sett (herlige effekter) og artistisk. Stemningen i spillet er herlig, det tilbyr også en underholdene 2-player modus (Co-op). Fantastiske saker. Løp og kjøp (hvis du har muligheten)!

World of Warcraft (PC)
Hvorfor? Hvorfor nå, så forferdelig lenge etter at alle andre har skaffet seg det? Tja, si det. En venn av meg klarte å overtale meg til å skaffe det, og jeg får vel gi det en sjans. Har spilt Beta før, og det virket selvfølgelig bra, men jeg var ikke sikker på om jeg fikk tid til det. Jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg får tid til det, men tiden vil vise.
 
På Fredag kjøpte jeg ICO til Ps2 til den fine sum av 300 kroner. Jeg har fortsatt til gode å teste ut spillet, og dette skal jeg vente med helt til Tirsdag da jeg og Adroon skal spille det sammen. ^^

Gleder meg som faen. ^_^
 
Siste spill er Viewtiful Joe 2. Jeg liker enern og når jeg så dette til 199,- måtte jeg bare ha det. I toern kan man være Sexy Sylvia, som til å begynne med er helt ræva, lenger ut i spillet blir hun bedre, og da kan hun brukes selvom man kan bruke Viewtiuful Joe. Jeg liker måten man skifter person på, man trykker bare Z, og holder man den lenge nok inne vil de bruke et kombinert angrep. Det er også challenges som jeg ikke har prøvd noe særlig, men det ser ut som jeg vil være opptatt med dette spillet en stund framover.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fant noe greier i ei spillsjappe som het The Elder Scrolls IV: Oblivion, og selv om det virka totalt uinteressant plukka jeg det med meg. Ganske obskurt, så jeg regner ikke med at noen av dere andre har hørt om det, og det er like greit - temmelig labre saker.