Siste spill du kjøpte

Kjøpte Commandos 3: Destination Berlin på EB Games for 150 kr.
Et spill som jeg har venta på skulle bli billig :tommelopp:

Jeg kjøpte Prince of Persia og Manhunt på CDON for henholdsvis 219- og 159 kroner for noen dager siden. Liker spesielt godt Prince of Persia, bringer tilbake de gode gamle dagene :D Etter det lille jeg har spilt virker det som et kult adventure spill, men slossingen synes jeg var litt klomsete, men det blir vel bedre når jeg blir mer vant til det - forhåpentligvis. Manhunt har jeg ikke fått prøvd enda.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Siste spillet jeg kjøpte var:

Megaman anniversary collection til Nintendo gamecube

Bestillte ntsc utgaven på dvdboxoffice til snause 200 kr, synes ikke det er så altfor ille for 8 artige spill :) Begynte å spille Megaman 8 siden jeg ikke har spilt dette før, meget kult.

Har også bestillt Final fantasy VIII på ebay, måtte få tak i dette spillet siden jeg ikke har spilt det. Gleder meg til det dumper i postkassa.

Siste spill jeg kjøpte var: Deus Ex: Invisible War.

Fikk ikke helt sansen for dette spillet, er mitt første blikk på Deus Ex og det havnet ikke høyt på listen.

Neste spill jeg kjøper blir: Metal Gear Solid uhh, så det jo en plass, var DVD til pc....kan ikke huske hva det heter for no ;) , har aldri prøvd MGS før, noen som har noe å si generelt om det???

og spillet etter der igjen som jeg har planlagt å kjøpe er..... WoW!

metal gear er bra spill... ;)

alle kommer vel til å kjøpe WoW vel.

sist ejeg kjøpte var vel wievtiful joe tror jeg.

Jeg kjøpte Boktai:TheSunIsInYourHand, som jeg enda ikke har prøvd, i Ram&Rom, Tromsø, sammen med
F-Zero:GPLegend som jeg bare har spilt bittelitte grann med (var liksom ikke like stilig med downgraded F-ZeroX-stil som med det originale crewet i MaximumVelocity, men jeg greier sikkert å like det ettersom jeg tar meg bedre tid til det) og DonkeyKongCountry2 som jeg tyckär är jättebra, men heller ikke det har jeg spilt no' særlig med.

På samme dag kjøpte jeg FreedomFighters som jeg likte ganske godt. Ganske artig vri på den dær kalde krig-mentaliteten man hadde i 80-åra. Dessverre kjøpte jeg også WormsBlast i den tro at den var Worms3D. For en mega-brøler. Arggh! Var vel kanskje ikke på mitt mest våkne? Det var ikke det eneste spillet jeg kjøpte. For ut av Spider-Man butikken så kom jeg også ut med både HarvestMoon:AWonderfulLife og TopGun:CombatZone.

Fikk Chaos Legion i posten i dag.
Førsteinntrykket jeg fikk var at dette må være et av de mest undervurderte spillene på ps2 (som spillet var til). Veldig fin grafikk, god kontroll og ikke minst: stemningen og stilen varmer mitt Devil-May-Cry-savnende hjerte! :kos:
Kjøpte den fra nettsiden til Free Record Shop for 250,-
Har ikke spilt så lenge enda, men det virker som at dette var et veldig godt kjøp!

Ja, men jeg gidder ikke bestille fra utlandet.
Så til å være i norge er det ikke ille.

Opprinnelig skrevet av {DP}Bjørn@03.07.2004, 17.41
Siste spill jeg kjøpte var: Deus Ex: Invisible War.

Fikk ikke helt sansen for dette spillet, er mitt første blikk på Deus Ex og det havnet ikke høyt på listen.

Neste spill jeg kjøper blir: Metal Gear Solid uhh, så det jo en plass, var DVD til pc....kan ikke huske hva det heter for no  ;) , har aldri prøvd MGS før, noen som har noe å si generelt om det???

og spillet etter der igjen som jeg har planlagt å kjøpe er..... WoW!
Ikke kjøp Metal Gear Solid 2 - Substance til PC med mindre du har en koselig liten sak som gjør at man kan koble opp PS2-kontrollern til PC-en. Spillet er beregnet til å spilles med den kontrolleren og tastatur blir bare dritt å spille på.

Hvis du ikke har spilt MGS før burde du heller satse på Twin Snakes til GC eller Metal Gear Solid til PSX (Twin Snakes er en remake av MGS til PSX) siden det eneste MGS-spillet ute på PC nå er etterfølgeren.

Men uansett så koster ikke en PS2-til-PC-converter så mye, men det er best å kjøpe spillet på PS2 eller Xbox hvis du har noen av delene.

siste spillet jeg kjøpte var Ut 2004 til 49,90 i euronics i torvbyen :D
men kjipern at cd-key'n ikke funka da :tommelned:
men fortsatt fornøyd til prisen =)

D

Deleted member 91

Gjest
Mashed til XBox ble sendt fra play.com til meg idag. Får det iløpet av uka. :trollmann:

Reeedigert: Jeg har fått spillet nå (ååh, treige posten, ååh), og har spilt det i et par-tre timer nå. Har fått 12 av de 13 forskjellige banene, gleder meg til å få testet multiplayer ordentlig snart. Spillets en-player modus er åpenbart ikke dets sterke side, men så skal det ikke være det heller. Rediger inn mer etterhvert. :svette:

Nest siste kjøp:
Tom Clancy's Splinter Cell

Siste kjøp:
Wave Race: Blue Storm

Storfornøyd med begge to. Særlig Wave Race! :D

I dag var paa eit svaert kjopesenter og kjopte meg eit fint brukt original eksemplar av Final Fantasy VII samt den offisielle strategiduiden(visst eg kjopte begge to samtidig fekk eg 30% rabatt)

Og saa kjopte eg Final Fantasy XI fr 70$, det som var kjipt var at eg saag samme spelet for 10$ billegare ein anna plass :(

Saa eg betalte 30.36$ for original NTSC-versionen av FFVII pluss den offisielle strategiguiden. det vil seie omtrent 150 kroner.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kjøpte meg Vagrant Story til PS1 på eBay, for omtrent 150 spenn.

Får nok ikke anledning til å spille det på en god stund. :(

Det siste spillet jeg kjøpte var Ninja Gaiden til Xbox. Jeg hadde spillt spillet før, så jeg visste hvor bra, og herlig dette spillet var, så første inntrykket på den dagen jeg kjøpte det har nesten ingenting å si. MEN første gang jeg prøvde spillet syntes jeg at det var fantastisk, og stilig, med alle de kombinasjonene, og våpenene, og for å ikke snakke om Shuriken! Spillet var ikke bare morsom å spille, men dent var utfordrende, rått, og spennende!