Siste spill du kjøpte

Lodin

Der Waaaah
Fikk beskjed om at min kopi av River City Ransom var sendt ut i går, så nå går jeg her å venter på det. Detta skal bli gromme saker.
 
Ninja Gaiden [XBOX]
Et av de beste spillkjøpene jeg har gjort denne generasjonen. Det peneste og raskeste ninja-spillet noensinne, med et rimelig dypt fightingsystem og bredt arsenal. Og de tre gamle Ninja Gaiden-spillene kan unlockes for ekstra spilltid! Eneste kjipe er at "das dreitt reicht" har sørget for at hodeavkutting er noe som bare er forbeholdt på monstre og ikke mennesker også slik som i NTSC-utgaven. Beste Xbox-spillet hittils.
 
Burnout 3: Takedown
Plattform: XBox | Versjon: PAL | Butikk: Spaceworld | Pris: 549 NOK
Mitt beste kjøp siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Dette er så absolutt underholdene, og kan anbefales til alle. Det mest fengende bilspillet jeg har spilt, samt at det tilbyr en fantastisk fartsfølelse. Jeg kan trygt si at dette er det beste XBox-spillet jeg har spilt til nå. Tiden vil vise om Halo 2 kan overta plassen...
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+12.09.2004, 17.44-->
Burnout 3: Takedown
Plattform: XBox | Versjon: PAL | Butikk: Spaceworld | Pris: 549 NOK
Mitt beste kjøp siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Dette er så absolutt underholdene, og kan anbefales til alle. Det mest fengende bilspillet jeg har spilt, samt at det tilbyr en fantastisk fartsfølelse. Jeg kan trygt si at dette er det beste XBox-spillet jeg har spilt til nå. Tiden vil vise om Halo 2 kan overta plassen...
101757​
[/b]
Ehm....
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@31.07.2004, 14.00
Tales of Symphonia
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: $62.95 CAD
Hm. Jeg vet ikke om jeg ville gått for langt om jeg sa det samme som Neptun; at Tales of Symphonia er det beste kjøpet jeg har gjort siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Ser jeg bort ifra kjøpet av Marvel vs. Capcom og den helt nye SNES-en jeg kjøpte, så er det vel mest sannsynlig det. Tales of Symphonia er utrolig fengende.
81246​
Bestem deg! :p
 
Opprinnelig skrevet av Klaymen+12.09.2004, 20.47-->
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@12.09.2004, 17.44
Burnout 3: Takedown
Plattform: XBox | Versjon: PAL | Butikk: Spaceworld | Pris: 549 NOK
Mitt beste kjøp siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Dette er så absolutt underholdene, og kan anbefales til alle. Det mest fengende bilspillet jeg har spilt, samt at det tilbyr en fantastisk fartsfølelse. Jeg kan trygt si at dette er det beste XBox-spillet jeg har spilt til nå. Tiden vil vise om Halo 2 kan overta plassen...
101757​
Ehm....
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@31.07.2004, 14.00
Tales of Symphonia
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: $62.95 CAD
Hm. Jeg vet ikke om jeg ville gått for langt om jeg sa det samme som Neptun; at Tales of Symphonia er det beste kjøpet jeg har gjort siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Ser jeg bort ifra kjøpet av Marvel vs. Capcom og den helt nye SNES-en jeg kjøpte, så er det vel mest sannsynlig det. Tales of Symphonia er utrolig fengende.
81246​
Betsem deg! :p
101839​
[/b]
Tales of Symphonia var mitt beste kjøp siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes, helt til nå. Nå er Burnout 3: Takedown mitt beste kjøp siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes.

Utenom Metal Gear Solid: The Twin Snakes, så er Burnout 3: Takedown mitt beste spill-kjøp i år. Fjerner man begge disse spillene, så er vel kanskje Tales of Symphonia mitt beste spillkjøp i år (i hvert fall av nyere spill, tror jeg)...
 
Pikmin 2
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: $71.95 CAD
Har kun spilt det i ca. 45-60 minutter (eller no'), dvs. 2 "Pikmin-dager", så jeg kan ikke helt uttale meg så mye enda. Men spillet virker meget lovende. Har sett min yngste bror spille 2-Player Battle mot en kamerat av han, og det virker ganske så artig.

Edit: Har nå spilt det litt mer, og det er utrolig underholdene. Det blir bare bedre og bedre jo lengre man kommer ut i spillet. Og det er utrolig artig med alle de tingene man finner i spillet.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Siste var Burnout 3: Takedown til 549 på Alliance Platebar (Musikkverket).

Spillet er rett og slett kongetøft. Men fy faen, jeg har ikke ord på hvor mye jeg hater Preview Lap og Special Event. To navn, samme irriterendes dritt-greie. :mad:
 
I dag fikk jeg endelig skaffet meg Burnout 3 til PlayStation 2. :)
Spillet er helt topp. Ingenting skuffet meg med det. Det eneste dårlige må være musikken, men den har jeg skrudd av.
 
Siste spillet jeg kjøpte var faktisk Morrowind på pc. Dette er absolutt et genialt spill. Har spillt det hver dag i 3 uker nå. Må være et av de beste rollespilla jeg har prøvd.
 
Jeg plukket med meg Doom 3 fra EBGames idag, det kostet 299,- ^_^
Grunnen til at jeg ikke kjøpte det til planlagt tid (på bursdagen min i august) var at jeg utsatte handelen til fordel for pils. :doh:
 
kjøpte Doom 3 sammen med {DP}Bjørn.
han tør nesten ikke engang å se på :ler:
 
Spanderte på meg Star Wars Knights Of The Old Republic i anledningen mottatt stipend. Er nemlig på et stramt budsjett for tiden da det ramler inn med regninger og projektorer er så dyre.

The game:
Førsteinntrykket er helt ok. Har et litt merkelig kampsystem som jeg ikke er så veldig glad og omgivelsene kan være litt kjedelige. Men ellers er det god voice-over, engasjerende handling og mye Star Wars. At jeg kun betalte 180 kroner for spillet gjør det så mye mer underholdende.
 
Gauken vettu. Ikke kjøpt et fullpris spill på det jeg kan huske. Eller jo jeg husker, det var vel Advance Wars til GBA rett etter det kom ut.

Edit: De har forresten et eksemplar igjen (av KOTOR, ikke Advance Wars :p), men det koster 10 kroner mer. Har du XBox da?