Siste spill du kjøpte

Spillene er ganske så engelske, altså ikke noen norsk/dansk tekst bak på coveret.
Men bare så det er sagt så er nesten samtlige spill enten Best buy, Players Choice, Ubi Soft Exclusive o.l. så hvis du er en av de som skal være skikkelig fin på det så bør du ikke kjøpe derfra. Jeg for min del bryr meg bare om spillene. Billig utgave eller ei.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Okay. Jeg ser de har Far Cry Instincts til Xbox til 369,-, så da kjøper jeg vel det etter hvert. For meg betyr det ikke så mye hva som står eller ikke står på coveret, men hvis det er danske versjoner kan de kanskje være vanskeligere å få solgt videre.

Siste spill jeg kjøpteee? Ja, hva kan det være ... Jo, jeg tror faktisk det var Half Life 2 til Xbox. :D Det var vel i dag, kan jeg svakt erindre.

EDIT: Innlegg # 4888 :djevel:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du bist spät, mein Freund. Aber es ist ein tolles Spiel, ja?
 
Kjøpte meg Grand Theft Auto Liberty City Stories på lørdag. Kan ikke få spilt siden jeg ikke har PSP. Men jeg får det til jul.:) Sånn jeg kan være klar for spilling på PSP. Forresten kjøpte spille på Elkjøp til 299,-
 
Kjøpte meg (riktignok Platinumversjonen av) Ratchet & Clank: Going Commando for 179,- på ICA MAXI i dag. Regner med jeg kommer til å få lyst til å spille et nytt spill i romjulen, og ettersom jeg absolutt aldri får spill... Dessuten forgudet jeg forgjengeren, har spillt gjennom den fire ganger og hundreprosentert det så mye som mulig, så det var vel på tide. Skal vente med å prøve det til 1.juledag da, som en liten julegave til meg selv.

Var litt moro da jeg kjøpte det forresten, prisen ble nemlig det dobbelte. Jeg kommenterte dette, og kassadamen ringte en fyr. "Du, hva skal prisen på de plaistasjon spillene egentlig være? Det er sånn sølvkover, med en slaks rar gul kattebamse frempå, med stor pistol og en råbbåt. Heter Rætsjetklænk eller no'. Ok, ja. Må få fikset den prisen da!"
 
"Du, hva skal prisen på de plaistasjon spillene egentlig være? Det er sånn sølvkover, med en slaks rar gul kattebamse frempå, med stor pistol og en råbbåt. Heter Rætsjetklænk eller no'. Ok, ja. Må få fikset den prisen da!"
[/b]
Gul kattebamse! :D


Selv plukka jeg opp Fear Effect for 55 kroner på bruktsjappa her om dagen. Et firediscer langt PSX-spill med skyting og slikt, blir vel ikke bedre enn det? Ikke testa det enda da superspillet Broken Sword The Sleeping Dragon tar opp all tida mi, men har hørt gromme saker om det.
 
Kjøpte meg Battlefield 2 på Fredag fordi jeg liker skyting på internett. Har foreløpig bare spilt kanskje en time fordi det ca. aldri funker. Det er tydeligvis flere grunner til dette, som er:

A) Får beskjed om å installere nyeste patchen (Som jeg selvfølgelig har installert, noe som først og fremst tok sin tid å installere, fordi jeg måtte google som en idiot for å finne ut hvorfor det ikke ville fungere. Det å opprette en ny windowsbruker uten Æ, Ø og Å gjorde visst susen der. Velkommen til 1996 folkens!)

B) Invalid CD-KEY. Det skulle bare ta en dag før jeg skulle spille mer og jeg fikk beskjed om at cd-keyen ikke var gyldig. Flotte greier, denne popper fremdeles opp når den føler for det.

C) JEG FÅR IKKE OPP NOEN SERVERE, wtf er det som feiler dritten!?

Dette er fantastisk, jeg har måttet gå til ekstreme metoder flere ganger for å installere og spille piratkopierte spill (som faktisk fungerte), men når jeg først har kjøpt et spill så vil det faen ikke fungere engang, helt supert.
 
Kjøpte en Nintendo DS m/Mario KartDS og Castlevania - Dawn of Sorrow i dag. ^_^
 
Storfornøyd. Dawn of Sorrow fortjener (sålangt) definitivt å bli omtalt som det beste Castlevania-spillet. Og jeg likte det vittige konseptet der man i Mario Kart må blåse i mic-en for å blåse opp ballongen sin i den typer løp.
 
Fire Emblem:poR (GC). Her er hva jeg synes Fire Emblem-innlegg + litt mer.
Lego Star Wars (GC). Artig spill.
Gunstar Future Heroes (GBA). Vanskelig, selv på easy. Ett par treff fra bossen og game over. Dermed også ett dårlig investering. Dårlig investering for man kommer ikke langt frem i spillet og har ikke så artig med det spillet. Tyvärr, tyvärr. Men, så er jeg også en amatør, sammenlignet med dere. :(
TMNT2: BN (GC). Ett rimelig bra spill. Ikke så aller verst. Har ikke prøvd co-op, men men.
Fire Emblem: SS (GBA). Ikke så aller verst. Klikk på linken ovenfor for synspunktene mine.

Også, husker jeg ikke de andre fem spillene som jeg kjøpte. :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så Gunstar Future Heroes er en dårlig investering fordi det er vanskelig? GREIT OKAY LOGIKK MED MERE.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vanskelig? Jeg rundet det på normal dagen etter jeg kjøpte det. Stor glede hele veien rundt var i hvertfall det jeg opplevde.
 
<div class='quotemain'>
"Du, hva skal prisen på de plaistasjon spillene egentlig være? Det er sånn sølvkover, med en slaks rar gul kattebamse frempå, med stor pistol og en råbbåt. Heter Rætsjetklænk eller no'. Ok, ja. Må få fikset den prisen da!"
[/b]
Gul kattebamse! :D


Selv plukka jeg opp Fear Effect for 55 kroner på bruktsjappa her om dagen. Et firediscer langt PSX-spill med skyting og slikt, blir vel ikke bedre enn det? Ikke testa det enda da superspillet Broken Sword The Sleeping Dragon tar opp all tida mi, men har hørt gromme saker om det.
[/b][/quote]


Mener å huske at FE hadde noen heite lesbe-scener eller var det FE2
 
Advance Wars: Dual Strike (DS):

Kjøpte dette spillet (eller... byttet en julegave inn i det) samtidig som DS'en min her for noen dager siden.
Advance Wars eier! God bruk av touch paden, pen 2d grafikk, helt grei musikk og akkurat sånn passe lett. Blir vanskeligere etterhvert og jeg står fast på en bane nå.

Jævlig hekta blir man også. Skrudde på DS'en og VIPS så var klokka 5 om morgen. Anbefales i vaffal.
 
Mario & Luigi: Partners in Time kom for drøye to uker siden, ett spill jeg nå har runnet. Humoren er like bra som på Superstar saga, men spillet er mye kortere, til min store skuffelse. Desverre langt bak Superstar.. når det gjelder historie, playability og langvarighet, men ett veldig bra spill.

Neste spill: hm. Zelda?
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Battlefield 2, men desverre har jeg ikke lader til den bærbare PCen så jeg får ikke spilt noe.