Siste spill du runda

Det forrige spillet jeg runna må nok ha vært RE4. Det tok meg ca to dager etter jeg hadde kjøpt det. Ikke fordi det var særlig spennende, snarere at jeg hadde et annet spill i vente. Husker ikke hvilket... :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Runda Wario Touched her om dagen... tok meg noen timer men har allikevel ikke fått unlocka alle bonus-spillene... De er en smule vanskeligere å få tak i... Jævlig artig spill!
 
Monkey Island 1, Devil May Cry 3.

^_^
 
Har fullført noen flere spill i det siste:
-Grand Theft Auto 3 (10 timer, mellom 50-60%)
-Splinter Cell: Chaos Theory (12 timer)
-Neighbours From Hell (6 timer)

Holder nå på med Area 51, Forza Motorsport og Star Wars Episode III. Alt på Xbox.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hvordan er Area 51, Mongis? Husker jeg gledet meg litt til det for en stund siden, men siden det bare ble utsatt og utsatt glemte jeg det helt til da jeg så det i butikken igår. Brukbart? Er det forresten noen multiplayer-del?
 
Opprinnelig skrevet av Nicholas@29.05.2005, 18.29
Hvordan er Area 51, Mongis? Husker jeg gledet meg litt til det for en stund siden, men siden det bare ble utsatt og utsatt glemte jeg det helt til da jeg så det i butikken igår. Brukbart? Er det forresten noen multiplayer-del?
227323​
Har bare spilt litt over et par timers tid, så har ikke blitt helt overbevisst ennå. Grafikken er verken superbra eller superdårlig, og spillet har også en "split-screen" og Xbox live muligheter, men de har jeg ikke testet enda. Gledet meg til å høre voice-actingen, siden flere kjente personer er med, som for eksempel Marilyn Manson og David Duchovny. Man skulle kanskje tro sistnevnte skulle passe perfekt et spill som dette, men tok jeg feil. DD har tydeligvis kjedet seg på jobben, og mangler innlevelse. Spillet er forholdsvis skummelt, men alt som skjer er ekstremt skriptet og lineært, noe man merker fort. Har hørt at spillet nå skal begynne å ta seg opp, så vi får se.

Helt greit spill, vil gi det 7/10 foreløbig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, Manson spiller romvesenet, gjør han ikke? :ler: Jeg mistenker at Area-51 hadde solgt bedre om det ble sluppet som en budsjett-tittel, mest fordi det ser temmelig average ut. Du får si ifra om hva du syns etterhvert, pusen.
 
hm..... det siste spill jeg runda var Star Fox assult brukt cirka 8 timer.
De tre siste spillene jeg rundet var:
Star Fox assult (GC)
Donkey kong jungle beat (GC)
Pokemon Firered (GBA)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fullførte Psychonauts i går, og ifølge saven min brukte jeg ganske nøyaktig 13 timer.
Regner med å bruke litt mer når jeg skal tilbake og samle alle Figments og sånn, da.
 
Fullførte GT4 for noen dager siden. 100% og gull på alle lisensene :D Har nok blitt en del timer med spilling, men det er det verdt. Er forresten litt skuffet over at man ikke får en ekstra avsluttningsvideo når man har 100%, slik som jeg mener å huske at det var i GT3.
 
Det siste jeg runda var Warcraft III - Reign of Chaos og Warcraft III - The Frozen Throne
campaigns altså ;)

historien blir bare mer og mer genial for hver gang jeg fullfører de spillene!
 
Siste spillet jeg runda nå var Still Life. Like historen veldig må jeg si. Endelig har den typen spill kommet litt på marketene, Aventure spill med litt spennding i.
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy@02.06.2005, 00.24
Det siste jeg runda var Warcraft III - Reign of Chaos og Warcraft III - The Frozen Throne
campaigns altså ;)

historien blir bare mer og mer genial for hver gang jeg fullfører de spillene!
228805​
Så enig , så enig. Kom på det nå de tre siste spillene jeg runda var:
Star Fox assult (GC)
Donkey kong jungle beat (GC)
Warcraft 3 Frozen Throne "Campaign" (PC)
 
He, endelig har jeg fullført ett spill og det var Starfox Assault på bronze level. Driver nå og finpusser gamer-skillsense mine videre for å få tak i alle bronsje-medaljene og med tid og stunder; sølv-medaljene. Førsteprioritet er allikevel poengsummene. :D
 
Opprinnelig skrevet av Amon@02.06.2005, 16.33
He, endelig har jeg fullført ett spill og det var Starfox Assault på bronze level. Driver nå og finpusser gamer-skillsense mine videre for å få tak i alle bronsje-medaljene og med tid og stunder; sølv-medaljene. Førsteprioritet er allikevel poengsummene. :D
228983​
"Endelig" :blunk: synes spillet var alt for kort. Ble ikke game over i løpet av hele spillet. Hadde et liv igjen på siste-bossen , som gå meg mest motstand.
 

Sancti

Terrorkatt
Dette emnet er gjenåpnet. Vi vil at alle innlegg som skrives i dette emnet fra nå av skal inneholde mer enn en enkel setning. Fortell oss noe om det du lister opp som kan være god informasjon til andre brukere, ikke kun et punkt på en liste. Alle innlegg som kun inneholder "artist-tittel" vil bli slettet. Vi tar oss rett til å stenge emnet igjen dersom vi ser at få eller ingen klarer å gjøre litt mer ut av emnet enn å kun liste opp noe.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hurrah!

Vel, jeg fullførte ICO. Hadde ikke forventet at det skulle være så kort … runna det på 05:13, og fikk tak i alle hemmelighetene. Ok, hemmeligheten.

Arkitekturen i spillet er flott, og grafikken er fin og klar. Men både kontroller, kamera, og AI har småproblemer. Kameraet er altfor tregt, spesielt hvis du nettopp har fokusert på noe annet og venter på at det skal sentrere på deg igjen. Yorda var for det meste grei å ha med å gjøre, men noen ganger nekter hun å klatre opp en stige eller ta tak i Icos hånd før etter en god stund. Opplevde også at hun snudde midt i en lang stige, som førte til at jeg måtte bruke en del tid bare på å vente på henne. Åndene du slåss mot var også temmelig kjedelige. Var bare tre forskjellige versjoner av dem som jeg merket (de store, de som flyr, og de små som blir til store hvis du ikke tar dem kjapt nok).

Følte heller ikke at spillet hadde spesielt god driv før helt på slutten av spillet. Spiller vanligvis kun ett spill om gangen, og det tok en stund mellom hver gang jeg orket å sku på PS2-en. Sånt skjer ikke når jeg spiller spill som Onimusha og Ratchet & Clank.

Til tross for invendingene vil jeg gi spillet en sterk 7/10. Det er ikke bare et spill, det er en opplevelse.