Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av Baronen@08.01.2005, 20.59
Fettz0rz! Hvor? Jeg kjøpte Mario for 225 fra Dvdboxoffice, som er det billigste stedet jeg har funnet det.
Og hvordan er The Urbz? Konsollversjonene suger, men jeg har hørt at DS-versjonen skal være temmelig RPG-isk, og egentlig veldig kult, fengende. Care to comment?

Redigert: Jeg kan dette med å feiltolke innlegg. Jaja, jeg er sliten. Øh, Zebra: FtM er fett, men det er litt kortvarig. Jeg anbefaler nesten Mario hvis du vil ha noe som holder deg opptatt en stund. Klart, FtM er mye mer innovativt, og ... mer spennende.
160462​

Joda, det er ganske RPGish...og GANSKE vanskelig. Men det roxxormysoxxor mer enn konsoll versjonen noengang kommer til å gjøre.....Et ganske fengende og underholdende spill. Vil anbefale det til deg som DS eier;)
 

Kilik

Lokal moderator
Som nevnt på forsida blir prisen i Australia bare AUS 200. Det tilsvarer omtrent 950 kroner. Australia er et land som tradisjonelt holder europeisk nivå når det gjelder priser på spill og utstyr, så da kan man vel håpe på at den ikke blir særlig dyrere enn 1000-lappen når den kommer hit til våren. Særlig hvis PSP lanseres samtidig, er ikke dette usannsynlig...
 
Selv har jeg:

Mario DS
Tiger Woods 2005
Feel The Magic
The Urbs

Mario, Feel The Magic og The Urbs er vannvittig gode titler på hvert sitt område.

Mario i seg selv var jo helt fantastisk. Har fått 144 stjerner i spillet nå... 6 til så har jeg alle.... Ergo jeg har spilt mange timer.

Var i syden blandt annet i romjulen og over nyttår med hele familien 8 stk. På den fly turen var det 6 DSer:) Kom mange bort og spurte om den osv... folk lot seg lett imponere.

Det var litt artig.. for det var en på flyet.. en gutt.. som endelig hadde fått seg GBA SP til jul... uten og hørt om DSen. Når jeg fortalte at dette om DS og at den kom i mars til norge og kalte det "oppfølger" til SP så begynte han å grine og ble drit sur på foreldrene sine fordi han hadde fått en SP:)
 
nei jeg skal ikke ha DS eller PSP eller Gameboy Eller N-gage eller GBA eller noen annen håndholdt konsoll... :romvesen:
 
Opprinnelig skrevet av Scorpiux+11.01.2005, 21.31-->
Selv har jeg:

Mario DS
Tiger Woods 2005
Feel The Magic
The Urbs

Mario, Feel The Magic og The Urbs er vannvittig gode titler på hvert sitt område.

Mario i seg selv var jo helt fantastisk. Har fått 144 stjerner i spillet nå... 6 til så har jeg alle.... Ergo jeg har spilt mange timer.

Var i syden blandt annet i romjulen og over nyttår med hele familien 8 stk. På den fly turen var det 6 DSer:) Kom mange bort og spurte om den osv... folk lot seg lett imponere.
162128​
[/b]
6 DS'er faktisk.. på flyet.. det var ikke gale. Du var tilfeldigvis ikke i thailand? :blunk:

<!--QuoteBegin-Scorpiux
@11.01.2005, 21.31
Det var litt artig.. for det var en på flyet.. en gutt.. som endelig hadde fått seg GBA SP til jul... uten og hørt om DSen. Når jeg fortalte at dette om DS og at den kom i mars til norge og kalte det "oppfølger" til SP så begynte han å grine og ble drit sur på foreldrene sine fordi han hadde fått en SP:)
162128​
Jeg var i et bursdagsbesøk for noen dager siden. Til kjæresten til min morfar.. Der var det en som hadde fått SP til jul. Jeg visste hva som ville skje, så jeg sa det til moren mens han var dypt inne i spilleverden, og at jeg kom til å få en ds en av de nærmeste dagene. ^_^

Nå mangler jeg bare den forbaska sp-laderen..
 
funker ikkeeeeeeeeeee....
 
D

Deleted member 91

Gjest
LA OSS ALLE PÅPEKE DET, FORDI DET ER SÅ INNIHELVETES JÆVLIG NØDVENDIG! :trollmann:
 
La oss alle påpeke det som allerede er påpekt å se hvor langt vi kommer videre i diskusjonen dere!!
 
La oss alle bare trykke på linken, for nå funker den.

Fikk DS'en i går. Tusen jævla takk, MoFo2 :)

Nå gjennstår bare lader og spill..
 
Til dere som venter på europeisk release av Nintendo DS;

Den 27. januar kl. 15:00 holdes det en pressekonferanse i Paris vedrørende europeisk release av Nintendo DS. Her vil det komme fram pris, dato og spill for releasen.

Kilde: Cube-Europe.com


Riktignok er denne nyheten noen dager gammel, men så ingen andre tråder hvor dette var skrevet.
 
Høhøhø. Nå har jeg Nintendo DS og Feel the Magic. *skryte*

Men jeg tør ikke spille det så mye enda pga jeg er redd batteriet skal gå ut og jeg har ikke skaffet meg lader enda :grine:
 
Opprinnelig skrevet av Kilik@23.01.2005, 18.36
Ser ut til at Nintendo Europe ønsker å fri til tenåringsdemografien med halvnakne damer, MTV-klipp, rappere og indierock i deres siste reklamefilm for DS:

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7369
167371​
Hm, vet ikke helt hva jeg skal mene om den filmen. Filmen har ikke mye med DS å gjøre. Virker som om filmens eneste formål er å vaske bort Nintendos kiddie-image, istedetfor å promotere selve maskinen.