Skoen er sinna.

Status
Stengt for ytterligere svar.
#61
Opprinnelig skrevet av eivind2k@17.11.2004, 19.18
Zythius, skal over 40 personer stikke fra forumet? mange av dem er faktisk en del av "SG-kjernen" til og med...
136596​

La oss si at man sitter ute i regnet og ikke liker det. Da kan man jo bare flytte seg. Gå inn under tak feks.


Dessuten så var ikke den kommentaren så fryktelig alvorlig. (Den som tar den alvorlig burde hisse seg ned noen hakk)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#63
Hva har skjedd med alle knappene?
 
#67
Det merkes at det er endel røffinger her inne. Personlig tror jeg det er de som ikke tørr heve stemmen i virkeligheten som blir litt ekstra tøffe over internett. Det er endel her inne (som på de fleste andre forum) som hele tiden skal spy ut morsomheter som er omtrent like morsomme som et glass saft. Selvfølgelig blir de forsvart av folk som foretrekker å sitte med nesa i rompa på de med større "autoritet" enn å ta et standpunkt selv. Gjør man akkurat dèt blir man beskyldt for å gjøre det bare på trass. Det er også grunnen til at jeg ikke gidder å poste her mer.
Det var vel en liten digresjon, jeg skal ikke legge meg så mye bort i resten av det her Skoen-temaet, men min erfaring med han har vært bare positivt. Hver gang jeg prater med han, og spør om hjelp etc. svarer han på en hjelpsom og grei måte. Enkelte folk som er helt blottet for selvkritikk tror nok at det ikke finnes en smertegrense. Det er alltid en årsak til ting. Forum som dette avler brukere som "jin_", det siste jeg ville vært med på er et forum med bare slike. Rai rai.
 
#68
Opprinnelig skrevet av Crenshaw@17.11.2004, 20.35
Det merkes at det er endel røffinger her inne. Personlig tror jeg det er de som ikke tørr heve stemmen i virkeligheten som blir litt ekstra tøffe over internett. Det er endel her inne (som på de fleste andre forum) som hele tiden skal spy ut morsomheter som er omtrent like morsomme som et glass saft. Selvfølgelig blir de forsvart av folk som foretrekker å sitte med nesa i rompa på de med større "autoritet" enn å ta et standpunkt selv. Gjør man akkurat dèt blir man beskyldt for å gjøre det bare på trass. Det er også grunnen til at jeg ikke gidder å poste her mer.
Det var vel en liten digresjon, jeg skal ikke legge meg så mye bort i resten av det her Skoen-temaet, men min erfaring med han har vært bare positivt. Hver gang jeg prater med han, og spør om hjelp etc. svarer han på en hjelpsom og grei måte. Enkelte folk som er helt blottet for selvkritikk tror nok at det ikke finnes en smertegrense. Det er alltid en årsak til ting. Forum som dette avler brukere som "jin_", det siste jeg ville vært med på er et forum med bare slike. Rai rai.
136638​
Fy! Så enig, så enig. (Det gjelder hele posten, ikke bare det som er uthevet)

:tommelopp:
 
#69
Opprinnelig skrevet av plan_9@17.11.2004, 19.31
Det er Iliuz som oppgraderer forumet og skal endre skinnet slik at forumet får samme bredde som forsiden.
136636​
Nei! Da blir forumet altfor smalt. >_<
 
#70
Opprinnelig skrevet av SortUlv+17.11.2004, 20.00-->
<!--QuoteBegin-plan_9
@17.11.2004, 19.31
Det er Iliuz som oppgraderer forumet og skal endre skinnet slik at forumet får samme bredde som forsiden.
136636​
Nei! Da blir forumet altfor smalt. >_<
136664​
[/b]
Føl deg fri til å lage et emne i "Til Oss" seksjonen hvor du klager over forandringen, gjerne med en avstemning.
 
C

Crizpy

Gjest
#71
Da ønsker jeg dere som oppgradere forumet lykke til, og håper dere blir fornøyde! :)


Det kan ikke altid være like fett å bli møtt med negative ting når man prøver å forbedre noe, selv om jeg er på en måte enig med ulven på den her.
 

epp

firm and correct
#72
Crenshaw: Ikke trekk Jin_ inn i dette!! Han har mere i hodet enn de fleste på forumet her. At han fikk nok av folk som "ikke vet bedre" får være opp til han. Det at folk ikke fikser at andre vet/kan mere enn seg er noe helt annet.
 
#73
De driver jo for faen ikke no bamseklubb...
 
#75
Opprinnelig skrevet av Scwepps@17.11.2004, 17.35
jeg kjenner ikke forhistorien til hvorfor dere driver å kakler som en gjeng med kjerringer om ting som tydeligvis har skjedd for mange år siden som dere fortsatt bærer nag til, å fatter ikke hvorfor dere prøver å dra inn alle de nyere medlemmene som ikke har noe vondt å si om hverken skoen, ebrossius eller noen andre til å hate skoen å vende han en kald skulder.

problemer dere imellom burde dere ta mellom dere og skoen å la oss slippe å få et forbanna til emne om hvor forbanna dum å teit å stygg å slem skoen er å om hvor mye dere hater han. er jo blitt sikkert 100 emner snart om skoen å andre dere hater.

problemene dere imellom bryr meg midt i rævva. bruk MSN  eller en jævla telefon til å kjefte på hverandre!!! avtal tid å sted for eksempel oslo s klokken 20.00 ikveld til å gjøre opp dere imellom å bli ferdig med det.

tro det eller ei, men universet evolverer ikke rundt dere gutter.

trodde Spillegal som nettsted så fremover å hadde tenkt til å bli norges ledende side angående spill å datarelatert stoff å ikke sitte fast i fortiden å i ferd med å bli norges ledende side for å ta opp personlige problemer mellom mennesker å drittkasting.

en ting er å ha emne hvor man diskuterer alt mellom himmel å jord, men når emnene ene å alene går på personangrep så synes jeg ikke det passer seg.

personangrep skjult under påskudd som å ta opp fakta å konfrontere han med det. hva med å faktisk møte hverandre in real life å sette seg ned å løse issuene dere har dere imellom. det er hva jeg kaller å konfrontere hverandre med det. ikke lage et emne som skoen selv sikkert ikke vet om hvor man da sitter å kjefter på han.

synes dette emnet skal stenges... :kul:
136557​

For det første: Lær deg å bruke og og å...

For det andre: Hadde du brukt hodet ditt litt og sett på tidligere poster, så hadde du sett at dette ikke handler om det som skjedde for lenge siden, men noe som skjedde i helga.. Folk lager emner om hva de skal ha til middag, er det relevant? Er det å lage et emne om et medlem med sjefstilling mindre relevant? Kanskje det bryr personer utenom deg hva som skjedde med skoen?

tro det eller ei, men universet evolverer ikke bare rundt deg, gutt!

Kan også si en ting anngående posten til Crenshaw..

Det var ikke akkurat noen autoritære personer som var aktive i anti-skoen...
Og hvordan kan du påstå at vi bare slikker ræv med de autoritære? Vi slo faktisk NED på en autoritær person...
 
C

Crizpy

Gjest
#76
Opprinnelig skrevet av plan_9@17.11.2004, 20.04
Crizpy: Sant som du sier. Men for å forbedre noe er det nesten nødvendig med konstruktiv kritikk.
136671​
Da får vi i det minste vente til det er forandre, SÅ eventuelt klage.
 
#77
Opprinnelig skrevet av epp@17.11.2004, 20.03
Crenshaw: Ikke trekk Jin_ inn i dette!! Han har mere i hodet enn de fleste på forumet her. At han fikk nok av folk som "ikke vet bedre" får være opp til han. Det at folk ikke fikser at andre vet/kan mere enn seg er noe helt annet.
136669​
At Jin_ vet mye om det han pratet om setter jeg min lit på, men at holdningene hans var så kvalmende at en skje dritt i svelget virker fristende i forhold. Uansett skulle ikke dette dreie seg om Jin_, han er sikkert en grei kar i virkeligheten, men over internett var han ikke særlig høflig. Mitt poeng er at Skoen også har nyttig kompetanse og når jeg spør Skoen om ting (på en høflig måte), får jeg (i motsetning til hva jeg fikk fra Jin_), hyggelige svar. Men dette var ikke ment for å sverte Jin_ på noen som helst måte, bare det at måten han formulerte sge på objektivt sett var ganske lusen, derfor var det en perfekt kontrast.
 

epp

firm and correct
#78
Teh Creature: Jeg spottet en skrivefeil hos deg også. Ser du hvor den er hen?

Crenshaw: Kan det ha noe med at han ikke orker mere mas av det han oppfatter som slitsomme personer?
 
#79
Kan også si en ting anngående posten til Crenshaw..

Det var ikke akkurat noen autoritære personer som var aktive i anti-skoen...
Og hvordan kan du påstå at vi bare slikker ræv med de autoritære? Vi slo faktisk NED på en autoritær person...
Skoen har vel blitt kastet ut og tatt inn i varmen her på spillegal såpass mange ganger at han knapt sett kan kalles autoritær i spillegal-sammenheng. En skribent er ikke spesielt "autoritær". Glorifiserte formuslitere og avdanka forumsjefer- og moderatorer er vel mer hva jeg definerer som autortær.
 
#80
Opprinnelig skrevet av epp@17.11.2004, 20.14
Crenshaw: Kan det ha noe med at han ikke orker mere mas av slitsomme personer?
136690​
Hvordan vet du så mye om denne saken? Kan ikke huske at du var her da Jin_ kom. Forøvrig var hans oppførsel ganske kvalmende fra dag en, og den ble bare verre. Når en fyr bruker all sin energi på å fortelle folk at han vet så utrolig mye mer enn dem, må man nesten vente at noen av dem kanskje tar han på alvor og henvender seg til han med spørsmål angående ting som han påstår han vet alt om.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.