Skoen er sinna.

Status
Stengt for ytterligere svar.

epp

firm and correct
#81
Plan_9: Jeg har vært her lenger enn du aner. Da med et helt annet nick.
 
#82
Opprinnelig skrevet av plan_9+17.11.2004, 20.20-->
<!--QuoteBegin-epp
@17.11.2004, 20.14
Crenshaw: Kan det ha noe med at han ikke orker mere mas av slitsomme personer?
136690​
Hvordan vet du så mye om denne saken? Kan ikke huske at du var her da Jin_ kom. Forøvrig var hans oppførsel ganske kvalmende fra dag en, og den ble bare verre. Når en fyr bruker all sin energi på å fortelle folk at han vet så utrolig mye mer enn dem, må man nesten vente at noen av dem kanskje tar han på alvor og henvender seg til han med spørsmål angående ting som han påstår han vet alt om.
136697​
[/b]
Mas i reversert format i såfall. Når noen spør om noe og han svarer bare for å fortelle at han vet svaret og at han ikke vil svare fordi den som spør er en idiot for eksempel, da vitner det nok mer om umodenhet og kvalme enn at han var "lei". Men det var bare et eksempel, og jeg synes vi skal gi f. i å prate mer om Jin_ nå. Mkay?
 
#84
epp: fisket skrivefeil nå tror jeg.. Men slike skrivefeil er på langt nær så viktig som og og å...

Crenshaw, dette handlet om #spillgal.. Der hadde han en ekstrem autoritær rolle... Han bannet tross alt alle sine motstandere derifra..
 

epp

firm and correct
#85
Crenshaw: Heheh.. det er sånn jeg vet han kan være. Desverre for deg.

Plan_9: Helst ikke, jeg har ikke lyst til å bli uvenner med enkelte her.
 
#86
Ikke prat mer om Jin_ nå, nei. Han var en dritt av uante dimensjoner - så store at Skoen er reneste kosegutten i forhold. :kos: Bare synd at han kunne tingene sine så godt.
 
#88
Opprinnelig skrevet av epp@17.11.2004, 20.27
Crenshaw: Heheh.. det er sånn jeg vet han kan være. Desverre for deg.

Plan_9: Helst ikke, jeg har ikke lyst til å bli uvenner med enkelte her.
136711​
Desverre for meg? Du tar feil, innrøm det like gjerne. Han oppførte seg som en kuk til alt og alle utenom en håndplukket gjeng. Det er ikke desverre for meg, men for alle som noensinne kunne få bruk for noe av den infoen han satt inne med.
 
#89
Hurra. Sjampis til alle anti-skoen medlemmer.
 
#90
Crenshaw: Jepp. Husker godt da en fyr her på forumet skulle bygge en retroboks, og Jin_ kom og ønsket ham «velkommen etter». Denne fyren var visstnok håpløs og uerfaren og lite flink osv., siden Jin_ allerede hadde gjort det for flere år siden. (Ifølge Jin_ selv.) Og noen tips ville han selvfølgelig ikke komme med.

Ah, det er når man mimrer tilbake på slikt at Skoen-problematikken blir ubetydelig.
 
#93
Opprinnelig skrevet av Ebriosus@17.11.2004, 20.33
Crenshaw: Jepp. Husker godt da en fyr her på forumet skulle bygge en retroboks, og Jin_ kom og ønsket ham «velkommen etter». Denne fyren var visstnok håpløs og uerfaren og lite flink osv., siden Jin_ allerede hadde gjort det for flere år siden. (Ifølge Jin_ selv.) Og noen tips ville han selvfølgelig ikke komme med.

Ah, det er når man mimrer tilbake på slikt at Skoen-problematikken blir ubetydelig.
136725​
Ja, ikke sant, hehe. Når du spør om hjelp er sånt selvfølgelig irriterende.
 

epp

firm and correct
#94
Jeg har ingen problemer med å se at enkelte syns sånt er barnslig.
 
#95
Og jeg har faktisk ingen problemer med å se at Jin_ kan synes at det var utrolig festlig selv. Men å være på et forum bare for å klage er kanskje litt drøyt? Jeg er riktignok den typen bruker på HW.no-nettverket :)flau:), men skriver bare et par ganger i året...
 
#96
Alle har vel sine svin på skogen, men det der svinet var passelig stort. Ikke siden det var så ekstremt skadelig eller farlig, mer fordi han brukte mye tid på å være bitter og trass. Nesten litt tragisk å tenke på, hehe. Det er selvfølgelig noe annet når du har vært på et forum siden tidenes morgen, og du er vitne til at masse småunger erstatter de faste forumgjengerne, hehe. :D
 

epp

firm and correct
#97
Nei.. man er vel bare innom der når man selv trenger hjelp. Selv er jeg kommet over syte & skryte alderen.
 
#99
Ooooooh... *klappe* In your face, epp! *Gjøre afroamerikanske talkshowbevegelser*
 
Status
Stengt for ytterligere svar.