Slutt å leeche bilder

#21
Det er vel ingen lover mot leeching? Forstår ikke helt hvorfor du (Lodin) henger deg så mye opp i det. Det er kanskje like slemt som å stjele reklame fra naboen sin postkasse, men det er da ikke som Spillegal blir holdt ansvarlig på noen måte. Om vi stjæler er det vår samvittighet, ikke bli helt KRF på oss nå.
 
#22
Opprinnelig skrevet av nq1@31.08.2005, 22.49
fatter ikke at noen kan syns det er pes å bruke imageshack. hvor mye enklere kan det egentlig bli? :ehm...:
257103​

firefox - høyreklikke - copy image location :svette:
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#23
Opprinnelig skrevet av ak74u@01.09.2005, 13.37
firefox - høyreklikke - copy image location  :svette:
257253​
Eller firefox - høyreklikke - Upload to Imageshack. Hvis man får den til å virke da. Er jeg dum? :(
Leeching er et unødvendig onde.
 
#24
Så, "leeching" av bilder er altså å skrive [img*]www.bilde.no/bilde.jpg[/img*] og la bildet ligger på bilde.no serveren i stedet for å laste det opp på imageshack eller lignende..?
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Opprinnelig skrevet av Zythius@01.09.2005, 17.24
Så, "leeching" av bilder er altså å skrive [img*]www.bilde.no/bilde.jpg[/img*] og la bildet ligger på bilde.no serveren i stedet for å laste det opp på imageshack eller lignende..?
257308​
Ding ding ding. Du får en kake.

Dette er vårt lille forsøk på å gjøre Internett til et bedre sted å være.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#28
Opprinnelig skrevet av Lodin@01.09.2005, 17.47
Internett til et bedre sted å være.
257321​
Isåfall burde dere legge ned kult shizzle, og du må aldri poste linker til noe som helst igjen.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#31
Takke taaakk! :blomster: Bildehosting, enkelt som pai.

/Edit: Bah, jeg mangler et eller annet windows-program som trengs. Vel, jeg klarer meg uten.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#32
Javisst har jeg 1.1 framework, men ... det går ikke allikevel. Dessuten tror jeg ikke det trengs for å legge inn en extension i Firefox ...?
 
#33
Når vi er inne på temaet så kan dere jo ta en titt i Battlefield 2 tråden i "PC/Mac". Side 20 er værst.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
Jo, visst faen er det det. Fordi reglene er slik, og du har å følge dem.
 
#37
fukk reglan a
;)
 
#38
:p
 
#39
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@08.09.2005, 21.32
Vel vil nå si at vi begge er værst der, altså meg og ak74u. Men ekke noen stor sak ærlig talt..
259577​
Har du enda ikke forstått at det koster unødig masse penger? Hvordan hadde du likt det hvis leechet bilder fra din server og dermed kostet deg en tusing eller mer ekstra i måneden? Vis litt hensyn for faen.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#40
Å herre...... Altså det blir umulig og stoppe det derre vettu. Hvor mange i denne verdene, tror du ikke driver med akkurat det samme?

Så jeg ser ikke helt hvitsen med og prøve og stoppe det her inne på SG.