Slutt å leeche bilder

D

Deleted member 91

Gjest
#41
Men for FAEN da! Poenget er ikke at du skal se vitsen; det gir man mer eller mindre faen i. Poenget er at du skal la vær med det og følge reglene. Herregud.

Jeg tror forøvrig det er på tide at en eller annen tar "men for denne sjøstjerna betyr det alt"-regla for Don Corleone igjen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#42
Opprinnelig skrevet av SirkusMartin+01.09.2005, 17.54-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@01.09.2005, 17.47
Internett til et bedre sted å være.
257321​
Isåfall burde dere legge ned kult shizzle, og du må aldri poste linker til noe som helst igjen.
257324​
[/b]

Martin: Ord til din mor! TIL DIN MOR GODDAMMIT!

jeg har ikke no stress, for jeg har min egen shizzle på Shadar sin server, men den dagen han sier at han trenger litt ekstra båndbredde så jeg ikke får linket fra den serveren, og jeg må begynne å gå på imagehomo (!!!!!), da slutter jeg å henge på spillegal. eller kanskje ikke? Jæ giddr ijaffal ittj å læggj ut non bilda!
Hmm... jeg sitter nesten å venter på en: "Men det er greit, vi vil ikke ha deg her uansett".. så jeg trekker det tilbake. jeg må jo være her.
Poenget mitt var vel at jeg synes ikke det er en så big deal.
 
#43
Hva med om de som klager bare legger in en eller annen form for referer-check som hindrer folk i å direkte-lenke til bilder? Det kommer hvertfall vi til å gjøre når vi begynner med høyoppløselige bilder og videoer.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@08.09.2005, 23.45
Å herre...... Altså det blir umulig og stoppe det derre vettu. Hvor mange i denne verdene, tror du ikke driver med akkurat det samme?

Så jeg ser ikke helt hvitsen med og prøve og stoppe det her inne på SG.
259662​
Den eneste grunnen til at det ikke blir noen slutt på det, er at folk tenker så egoistisk som du gjør nå. Det er som slå noen i trynet fordi du ikke gidder å finne frem punchingbagen din - du påfører andre skade bevisst til tross for at det er unødvendig og veldig lett å unngå.
 
#45
Opprinnelig skrevet av Triel+09.09.2005, 14.35-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@08.09.2005, 23.45
Å herre...... Altså det blir umulig og stoppe det derre vettu. Hvor mange i denne verdene, tror du ikke driver med akkurat det samme?

Så jeg ser ikke helt hvitsen med og prøve og stoppe det her inne på SG.
259662​
Den eneste grunnen til at det ikke blir noen slutt på det, er at folk tenker så egoistisk som du gjør nå. Det er som slå noen i trynet fordi du ikke gidder å finne frem punchingbagen din - du påfører andre skade bevisst til tross for at det er unødvendig og veldig lett å unngå.
259781​
[/b]
Dagens :trollmann:
 

oma

Village Drunk
#46
viss de bryter forumreglene så bør jo moderatorene ta å straffe dem, det ordner seg selv, så ingen vits i å "sladre", de finner jo ut av det...
 

Sancti

Terrorkatt
#47
Nei, aldri gjør det noe enklere for oss ved å si ifra. :rulleøyne:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#48
Okey jeg kommer med ett enda bedre forslag for og få en stopper på dette såkalte problemet deres med leeching bilder. Siden mine poster som jeg har postet, stadig blir endret på av moderatorene her inne, så blir jeg lei alt.

Ta heller og forby folk og laste opp bilder på forumet, så blir dere kvitt dette problemet en gang for alle! Og det er og blir den beste løsningen på dette problemet, siden da får ingen lastet opp noen bilder her, og alt blir fint med tanke på den policyen som dere kjører her.

For uansett hvor folk velger og laste opp bilder hen, enten det er på Imageshack eller andre sånne sider, så går det båndbredde og som kjent så koster det penger, altså det går i mot den nyre regelen dere har innført her.

Og til Lodin, du kan fjerne det siste innlegget ditt i den BF2 tråden, siden det nå ikke finnes ett eneste innlegg fra meg i den tråden lengere.
 
#49
Så ... fordi du ikke klarer å følge reglene skal ikke vi andre få lov til å legge opp bilder? Dra til helvete, Don. Dra til helvete.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@01.10.2005, 19.09
Okey jeg kommer med ett enda bedre forslag for og få en stopper på dette såkalte problemet deres med leeching bilder.  Siden mine poster som jeg har postet, stadig blir endret på av moderatorene her inne, så blir jeg lei alt.

Ta heller og forby folk og laste opp bilder på forumet, så blir dere kvitt dette problemet en gang for alle! Og det er og blir den beste løsningen på dette problemet, siden da får ingen lastet opp noen bilder her, og alt blir fint med tanke på den policyen som dere kjører her.

For uansett hvor folk velger og laste opp bilder hen, enten det er på Imageshack eller andre sånne sider, så går det båndbredde og som kjent så koster det penger, altså det går i mot den nyre regelen dere har innført her.

Og til Lodin, du kan fjerne det siste innlegget ditt i den BF2 tråden, siden det nå ikke finnes ett eneste innlegg fra meg i den tråden lengere.
265220​
Jeg håper du er klar over at det du har skrevet nå kan leses som "jeg er så udugelig at jeg ikke klarer å transloade bilder over på f.eks. Imageshack, noe som krever ca. tjue sekunder og evnen til å klikke med venstre mustast fem-seks ganger"?
Så ubrukelig er det ikke lov å være, mann.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#52
Altså og upplode bilder der ekke no problem, bare at det er og blir bortkastet, og dessuten så tar det båndbredde fra Imageshack, som igjen bryter med regelene her på SG. Så det blir på en måte ulovelig det også.

Og dessuten så er det bare SG som jeg veit om som kjører denne teite policyen. Alle de andre gir blanke faen i akkurat dette, siden dette er noe alle andre driver med...

Så enten får dere fjerne denne regelen, eller's får dere forby alle og poste bilder her inne på forumet.

Siden det går båndbredde uansett, hvor man laster bildene opp hen, til og med Imageshack har jo satt en stopper for folk som bruker for mye båndbredde fra dem.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#53
Hey, her er et forslag! Hva om den ene personen som ikke klarer å følge enkle regler blir bannlyst?
 
#54
Så, Imageshack, som er skapt for formålet at man ikke skal stjele båndbredden til andre sider som ikke har samme funksjon, er i din verden ikke noe forskjellig fra den IDIOTIEN du bedriver, DONCORLEONE??

Fy faen. Seriøst. Du vil stoppe bilder på forumet, fordi du er en mongo som ikke orker å bruke imageshack? Fy faen.


Ja, fy faen. Faen fy. Fy. Fy. Faen. Fy.
 
#55
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+01.10.2005, 18.58-->
Altså og upplode bilder der ekke no problem, bare at det er og blir bortkastet, og dessuten så tar det båndbredde fra  Imageshack, som igjen bryter med regelene her på SG. Så det blir på en måte ulovelig det også.

Og dessuten så er det bare SG som jeg veit om som kjører denne teite policyen. Alle de andre gir blanke faen i akkurat dette, siden dette er noe alle andre driver med...

Så enten får dere fjerne denne regelen, eller's får dere forby alle og poste bilder her inne på forumet.

Siden det går båndbredde uansett, hvor man laster bildene opp hen, til og med  Imageshack har jo satt en stopper for folk som bruker for mye båndbredde fra dem.
265233​
[/b]
Hør nå her, din jævla idiot.

Imageshack.us er en side som er laget for at folk skal slutte å leeche bilder fra andre servere. Det er så og si ingen andre her på SG som leecher bilder, iallefall ikke etter å ha fått beskjed om å ikke gjøre det. Du, derimot, fortsetter å leeche, selv etter å ha fått beskjed om å slutte mange, mange ganger. Du trenger ikke å være enig i regelen, men du har å følge den. Savvy?

Grunnen til at Imageshack.us har satt en stopper for folk som bruker dem veldig mye (jeg vet ikke engang om dette stemmer, siden jeg aldri har hørt om det), regner jeg med er fordi de bruker opp deres båndbredde slik at andre ikke kan bruke dem lengre. Dette er jo bare snakk om å fordele og jevne ut båndbredden deres.

<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@01.10.2005, 18.58
Så enten får dere fjerne denne regelen, eller's får dere forby alle og poste bilder her inne på forumet.
265233​
Jeg vil ikke si at du har noen som helst rett til å gi SG-ledelsen et ultimatum.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@01.10.2005, 19.58
Altså og upplode bilder der ekke no problem, bare at det er og blir bortkastet, og dessuten så tar det båndbredde fra  Imageshack, som igjen bryter med regelene her på SG. Så det blir på en måte ulovelig det også.

Og dessuten så er det bare SG som jeg veit om som kjører denne teite policyen. Alle de andre gir blanke faen i akkurat dette, siden dette er noe alle andre driver med...

Så enten får dere fjerne denne regelen, eller's får dere forby alle og poste bilder her inne på forumet.

Siden det går båndbredde uansett, hvor man laster bildene opp hen, til og med  Imageshack har jo satt en stopper for folk som bruker for mye båndbredde fra dem.
265233​
Seriøst, Bigamist Boss Ever: Hold kjeft. Du driter deg så jævlig ut. :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
#57
Altså det har ingen ting med saken og gjøre, hvor man laster opp bildene hen, for det går fortsatt båndbredde fra det stedet man har lastet opp bildene, og det er jo nettopp det SG er i mot. Så, så lenge man ikke har en EGEN server(som de har hjemme eller noe i den duren), som man kan laste opp bilder til, så burde ingen få lov til og laste opp bilder her lengere, siden det trekker båndbredde fra det stedet de er lastet opp på, noe som igjen er i strid med den nye regelen på forumet.

Så det spiller altså liten rolle hvor man laster oppe bildene, så lenge man ikke gjør det på en privat eid server da.

Og jeg kankje skjønne hvorfor denne regen i det hele tat ble innført her, siden det aldri har vært no problem før, eller at folk har byrd seg om det før. Er bare nå i det siste folk liksom har begynt og bry seg om de regelen.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#58
Håhå. Jeg synes jeg ser noen motargumentere deg nå, ass.

STÅ PÅ!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Don: Siste advarsel, mann. Jeg mener det. Jeg skjønner at du vil provosere fordi du synes regelen er teit, men vi gjennomskuer deg så jævlig. Det går ikke an å ikke skjønne poenget med regelen, greit? Du fatter? Du skjønner at vi ser alle korta dine og at du sitter med par i treere? Fint, bra. Hold nå så jævlig ettertrykkelig kjeft.
 
#60
Haha, og jeg lurer på hvorfor dere lar dere provosere og bryr dere med å motargumentere Don_Corleone i det hele tatt. Så vidt jeg vet, er ikke dette en forumbruker som har noe makt i det hele tatt, karen har jo ingenting han skulle ha sagt! Så ... Hva med å la ham kjøre sitt eget løp, og heller presentere ham for konsekvensene dersom han skulle bryte reglene?