Slutt å leeche bilder

#81
Jeg hater mamma og pappa fordi jeg ble banket opp irl. :(:(:(
 
#82
Opprinnelig skrevet av Klaymen+01.10.2005, 21.54-->
Imageshack VIL jo at folk skal stjele båndbredden deres, så da er det vel greit? Ikke tyveri da vel.
265297​
[/b]
Du vinner en kjeks. :kos:

Opprinnelig skrevet av oma@01.10.2005, 22.26
SG har som vane å sparke når de ligger nede, men de har som oftest en grunn, om ikke stor, så hvertfall en grunn til å gjøre det...

don bør kunne holde seg til reglene, men ingen grunn til å sparke ham ut..
265302​
Det er ingen som sparker ham ut. Vi bare slenger kritikk i hans retning. Han velger selv om han vi fordufte eller ei, men hvis han fortsetter med leechinga vil han bli sparka ut.

<!--QuoteBegin-Marty
@01.10.2005, 22.28
Men ikke dere som rakker ned på ham fordi dere blir banket irl.

Hva i helvette er vitsen å rakke ned på Revan og don?
265303​
Så flink du er til å trekke forhastede beslutninger. Du får ikke kjeks.

Selv ser jeg ikke vitsen i å rakke ned på uvitenheten til en liten guttunge (Rævan), men Emo_Corleone burde vite bedre ...
 

Sancti

Terrorkatt
#84
Så oppfører vi oss pent. Det er fortsatt ikke lov å hetse noen selv om vedkommende skulle være en dust. :mad:


Angående Imageshack, så er det en side som tilbyr oss å laste opp bildene våre der for å bruke dem. Det er en vesentlig forskjell på å få og å stjele. Vi vil ikke ha noe av stjeling, men jeg ser ingen grunn til å nekte folk å ta imot noe som andre vil tilby oss. :confused:
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#87
Opprinnelig skrevet av Sancti@01.10.2005, 22.41
Så oppfører vi oss pent. Det er fortsatt ikke lov å hetse noen selv om vedkommende skulle være en dust.  :mad:


Angående Imageshack, så er det en side som tilbyr oss å laste opp bildene våre der for å bruke dem. Det er en vesentlig forskjell på å få og å stjele. Vi vil ikke ha noe av stjeling, men jeg ser ingen grunn til å nekte folk å ta imot noe som andre vil tilby oss.  :confused:
265309​
Jeg ville tro at Imageshack TJENER penger på bildene til folk, i og med at de har hauger av popup-er og bannere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Opprinnelig skrevet av Benjamin@01.10.2005, 22.20
Og tro det eller ei, det er ikke din, sortulvs og Agahnims oppgave å bestemme hvem som blir på forumet eller ikke.
265290​
Tro det eller ei, det er ikke din oppgave å holde folk i øra. :p
Selv synes jeg folk som er sta og provoserende og ikke gidder å høre etter bare for å få oppmerksomhet fortjener litt tyn. Rart med det.

Så, da var det sagt og jeg kan gå tilbake til å bli banket opp irl. :grine:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
Jepp. Driver og øver inn de strenge faktene allerede nå. Må legge seg i trening så man ikke blir helt blaut, vettu.
 
#92
Alternativt kan man jo bare lage en klikkbar link til bildet du ønsker å vise (gjerne med en liten beskrivelse), så bruker du ikke noe mer tid enn å vise bildet direkte, og i tillegg får nettsiden som hoster bildet skikkelig cred. Og dette skulle vel ikke være noe problem, vel? Eneste forskjellen er jo at man må klikke på linken for å vise bildet, og man stjeler dermed ikke båndbredde hver eneste gang noen besøker den siden i emnet.
 
#93
Har lest igjennom innleggene og det er ingen tvil om at Don driter seg ut. Men det er så typisk spillegal å hoppe på bølgen og bashe "idioten" som har lagt seg selv nede for telling.

Ja, han følger ikke reglene og det burde få konsekvenser selvfølgelig. Men sparke en som ligger nede er bare idiotisk og forteller meg og ikke minst andre brukere at det finnes sinnsykt mange useriøse brukere her. Hvis det fantes en regel mot idioti her så ville neppe Don vært alene om å få hets.

Gjør kort prosess med Don istedet for denne nerdete gapestokken.
 
#95
Opprinnelig skrevet av Agahnim@02.10.2005, 01.54
Øyh?! Kaller du meg en useriøs bruker?
265346​
Kan ikke huske at jeg nevnte noen navn. Men hvis du føler deg truffet så må jeg ha gjort noe riktig ihvertfall ;)

Men alvorlig talt, du forstår hva jeg snakker om. Dette er en sak for moderatorer, offentlig skittentøyvask synes jeg vi burde overlate til sladresmella i gata og politikere.
Kommer ingenting godt ut av å henge ut folk. I bunn og grunn skal et forum være trivelig, sånne tråder med bare drittsnakk inviterer ikke akkurat til nye seriøse og hyggelige brukere.

Don't shit where you eat.
 

Dukie

nice girl
#96
4. Ingen personangrep: Man har ikke lov til å verbalt angripe andre medlemmer av forumet utifra deres individualitet eller personlighet. Dette skal imidlertid ikke stå i veien for gode diskusjoner.
Jeg er sjokkert, alså .. jeg er heller ikke så stor fan av Don Corelone. Såpass skal jeg innrømme, men en offentlig gapestokk/massehetsing er vel å ta litt for av. Dette er en av de grunnene at min motivasjon for gamepartys er helt borte - jeg vil ha et bra spillmiljø for Spillegal, og DET starter på forumet. Tror dere at han vil bli fristet til å komme til et gameparty engang etter dette? Det viser seg ofte at de som kan være dust på forumet er kule folk når man møter dem. Siden ingen mod klarer å låse dette emnet så låser jeg det til en mod føler at det er nødvendig å un-låse det. Så slipper vi iallefall mer hetsing, her gikk folk altfor langt - fortjent eller ikke.

Standard prosedyre skal egentlig være å minne Don på reglene, ignorere whiningen hans, og så la ham ta konsekvensene av det hvis han gjør det igjen. Hva gjør Spillegal? LYNCH PARTY! Jeg er skuffet over en del av brukerne her.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#98
Hei! Jeg er mod, og jeg føler det er nødvendig å "un-låse" (eller åpne, som vi sier her i Norge, innvandrerfaen) dette emnet igjen. Lov å roe ned hetsinga et par hakk da, som Duke påpekte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Altså, seriøst... var det bare jeg som så at Donnern bare ikke VILLE skjønne poenget? Han var jo helt klart bare ute etter å provosere og klage, ikke føre en vettug debatt. Litt må man tåle når man er kjip selv.