Slutt å leeche bilder

Halky

Veteran bruker ;)
#61
Vel samma faen om jeg blir banne eller ikke, syns bare denne regelene er for teit til og holdes inntakt. Og jeg har ingen kort i hendene og har aldri hatt det...

Og til Benjamin, jeg har allerede brutt de regelen, jeg brøyt dem faktisk tidligere idag, så at jeg ikke er bannet enda, er faktisk litt merkelig... Kanskje på tide og forlate SG også, virker som ingen setter no pris på det jeg kommer med...
 

Nabbe

Har fin hatt.
#62
ENDELIG, mann. ENDELIG.

Du har HELT RETT! Herregud! JA!

*vinke*
 
#63
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@01.10.2005, 20.41
Og til Benjamin, jeg har allerede brutt de regelen, jeg brøyt dem faktisk tidligere idag, så at jeg ikke er bannet enda, er faktisk litt merkelig... Kanskje på tide og forlate SG også, virker som ingen setter no pris på det jeg kommer med...
265251​
Artig hvordan folk glemmer argumenter de en gang så vakkert forsvarte seg med. Tror det var deg, iallfall.

Ingen liker folk som ikke klarer å tilpasse seg gjeldende lover og regler når ingen andre har problemer med det.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#64
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@01.10.2005, 20.41
Kanskje på tide og forlate SG også, virker som ingen setter no pris på det jeg kommer med...
265251​
 
#65
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@01.10.2005, 19.41
Kanskje på tide og forlate SG også, virker som ingen setter no pris på det jeg kommer med...
Ok, ikke la døra slå deg i rævva på vei ut!

Good riddance!

 

Nabbe

Har fin hatt.
#66


Ser deg rundt, luddrulf.
 
#68
Yay. Hadde vært interessant å skrive et kåseri om miljøet på SG-forumet en gang. Er overraskende mange usmakelige typer her.
 
#71
Opprinnelig skrevet av Benjamin@01.10.2005, 20.52
Yay. Hadde vært interessant å skrive et kåseri om miljøet på SG-forumet en gang. Er overraskende mange usmakelige typer her.
265277​
/me kaster litt runkepapir på Benjamin, mens han klør seg på ballene, slipper en fuktig fis, og gir finger'n til Don_Horeleone

Hva får deg til å tro at vi er usmakelige?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#72
Opprinnelig skrevet av Benjamin@01.10.2005, 20.52
Yay. Hadde vært interessant å skrive et kåseri om miljøet på SG-forumet en gang. Er overraskende mange usmakelige typer her.
265277​
Hallvrak på sin side er bare en ekstrem rasist. Du vet; han foreslo at alle innvandrere burde settes på Svalbard til de lærte å oppføre seg.

Jeg ser ikke helt noen grunn til å gjøre annet enn å spytte på han når han først er i gapestokken.
 
#74
Opprinnelig skrevet av Nabbe+01.10.2005, 21.59-->
<!--QuoteBegin-Benjamin
@01.10.2005, 20.52
Yay. Hadde vært interessant å skrive et kåseri om miljøet på SG-forumet en gang. Er overraskende mange usmakelige typer her.
265277​
Hallvrak på sin side er bare en ekstrem rasist. Du vet; han foreslo at alle innvandrere burde settes på Svalbard til de lærte å oppføre seg.

Jeg ser ikke helt noen grunn til å gjøre annet enn å spytte på han når han først er i gapestokken.
265282​
[/b]
Hva han har sagt om innvandrere har da ingenting med meg å gjøre.

Jeg snakker bare om hvilket inntrykk dere ønsker å gi folk som vurderer å bli medlem på SG-forumet. Og tro det eller ei, det er ikke din, sortulvs og Agahnims oppgave å bestemme hvem som blir på forumet eller ikke. Og dere har heller ingen grunn til å kjeppjage andre brukere fra forumet. Og faen heller, Don_Corleones gjerninger har så jævlig liten betydning at jeg blir kvalm over reaksjonene deres.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#76
Strengt tatt er de spillegale ganske snille i forhold til det du vil oppleve veeeeeldig mange andre steder.

Ingen som angriper noen kun fordi de er nye, eller fordi de kanskje skriver litt dårligere enn andre. Don Corleone har gjort seg fortjent til all kritikk han har mottatt... siden... 2001.

Han har aldri bidratt med en dritt, og når han sier han skal dra sin vei, så kan han like greit få et spark i ræva på veien ut.

Ellers sier jeg meg enig med herr Ulv.
 
#77
Opprinnelig skrevet av Benjamin+01.10.2005, 21.20-->
Opprinnelig skrevet av Nabbe@01.10.2005, 21.59
<!--QuoteBegin-Benjamin
@01.10.2005, 20.52
Yay. Hadde vært interessant å skrive et kåseri om miljøet på SG-forumet en gang. Er overraskende mange usmakelige typer her.
265277​


Hallvrak på sin side er bare en ekstrem rasist. Du vet; han foreslo at alle innvandrere burde settes på Svalbard til de lærte å oppføre seg.

Jeg ser ikke helt noen grunn til å gjøre annet enn å spytte på han når han først er i gapestokken.
265282​
Hva han har sagt om innvandrere har da ingenting med meg å gjøre.

Jeg snakker bare om hvilket inntrykk dere ønsker å gi folk som vurderer å bli medlem på SG-forumet. Og tro det eller ei, det er ikke din, sortulvs og Agahnims oppgave å bestemme hvem som blir på forumet eller ikke. Og dere har heller ingen grunn til å kjeppjage andre brukere fra forumet. Og faen heller, Don_Corleones gjerninger har så jævlig liten betydning at jeg blir kvalm over reaksjonene deres.
265290​
[/b]
Don-Corleones gjerninger er jo grunnen til våres reaksjoner. Er det så jævlig vanskelig å forstå?

Og hverken meg, SøtUlv eller Nabbe har sagt noe som helst som antyder at vi kan bestemme hvem som blir eller ikke. Hvorfor du påpeker noe så åpenbart, det vet jeg ikke.
 
#78
Hva faen... han er da ikke SÅ ille. Syns det er underholdende med medlemmer med litt andre synspunkt, holdninger og meninger jeg. Gjør diskusjoner mye morsommere. Men er 100% enig at han kan godta reglene om bildeposting. Imageshack VIL jo at folk skal stjele båndbredden deres, så da er det vel greit? Ikke tyveri da vel.
 

oma

Village Drunk
#79
SG har som vane å sparke når de ligger nede, men de har som oftest en grunn, om ikke stor, så hvertfall en grunn til å gjøre det...

don bør kunne holde seg til reglene, men ingen grunn til å sparke ham ut..
 
#80
Don_carlone er en hyggelig fyr han.

Men ikke dere som rakker ned på ham fordi dere blir banket irl.

Hva i helvette er vitsen å rakke ned på Revan og don?