Smash Bros. Brawl

Det der er, uten tvil, den beste oppdateringen som har kommet på den siden.

Urk. Dette spillet kan ikke komme fort nok.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Herregud så kult da :) Helt sikkert den best oppdateringen ja. Men en ting bekymrer meg litt: Når de blander alle slike nye ideer med de allerede fungerende gamle ideene, hvordan kommer det til å funke? Er redd for ett salig kaos :(

Og så er det jo ubalansert. Charizard er jo ti ganger råere en Squirtle og Bulbasaur tilsammen :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Steike, det der var jo faktisk helt avsindig stilig. Stilig at man ser treneren i bakgrunn på hver arena også, gitt. Jeg var usikker på hvor mye de kunne gjøre med serien uten å irritere hardcorebasen, men hittil ser det ikke ut som de sparer noe særlig på kruttet. Jeg kan faktisk tenke meg at dette tilfredstiller både nye spillere og hardcore fanbasen, så needless to say gleder man seg meget. Fortsatt 08 her til lands, hva? :(
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Slikt liker jeg. Det er sånne ting som kommer til å gjøre dette spillet skikkelig hektisk og morsomt i fire-player :)
 
Hoi, dobbelpost! Men det passer seg vel kanskje for anledningen, for idag fikk vi faktisk en dobbel oppdatering av Sakurai & Co. Først ut er Yoshis Final Smash.




Ser ut som den grønne fyren finner tilbake til diverse Super Mario World-egenskaper. Lurer på om han kan stompe i tillegg til å fly og å puste flammer.

Den andre oppdateringen er musikk fra Animal Crossing. Jeg sitter på skolen uten høretelefoner til dataen, så hvordan denne er vet jeg ikke.
 
Potensiale til å bli den beste banen og noe av det beste noen av spilla kan tilby. Det hektiske rundt Wario Ware passer jo perfekt inn i Smash Bros. serien.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
DET er faen meg den beste updaten hittil. Har liksom alltid håpet på det, men har vel egentlig aldri regnet med at de faktisk ville gjøre det. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare Nintendo får fiksa laggen på Wii-versjonen av WFC, så blir det bra. <_<
 
Konge. Hadde de droppet det hadde jeg virkelig blitt sur, ettersom de lovet på e3 06 (eller var det 05?) at det ville bli det første wii-spillet med online. Bra de ikke bryter løftet helt i allefall.
 

Kilik

Lokal moderator
Akkurat dette lover ikke helt bra:
SITAT
There are two main types - "With Friends" and "With Anyone". There will be no region locking for the online mode like Mario Strikers Charged Football, and Sakurai warns us that we may encounter some lag. He apologises in advance for that.[/b]
Forhåpentligvis fungerer det tilfredstillende mellom spillere i samme land.