Smash Bros. Brawl

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(NiloPilo @ 05.07.07, 14.58) 72582
Dette er faktisk en av grunnen til at jeg skal kanskje starte å spille Super Smash Bralw. Jeg håper bare at spillet er lett å lære, alikevel med dyp gameplay. Kanskje også grab reversal :)
[/b]
Det der definerte egentlig hva man kan si om spillets dybde. Man kan spille det i flere år og fortsatt bli bedre/oppleve nye ting, min kompis introduserte meg for SSBMelee i 2002 og det er fortsatt det vi spiller sammen når vi treffes til en spillekveld.

Hvis du kommer deg til å få spilt det litt vil du se at begrep som "grab reversals" er lite relevant i Smash, kampene og gameplayet er av en helt annen type. I stedet for forskjellige slag-/sparkteknikker og blokking går det i forskjellige akrobatiske teknikker (som samtdig skader motparten selvsagt) og dodging.
 
Så evig enig med Buggz. Og sannsynligvis vil det ta mange, mange år før du kan mestre spillet som proffene. Jeg har spilt Smash. Melee i 5 år, og kan ikke måle meg med de gale japsene. I begynnelsen ser gameplayet rimelig enkelt ut, men når du finner ut om teknikker som "wavedashing" blir det ikke det samme. Mensan, bare japsene gidder å bli pro i sånt... :hmm:

Jeg spillet det fortsatt og masse fordi det er så evig morsomt, og som Buggz sier kan man oppleve nye ting hele tiden. Sannsynligvis det beste party-spillet jeg har vært borti...

Woah! Se denne banen! <3
 

Kilik

Lokal moderator
Tidligst januar i Europa. Jeg tipper februar/mars.

Vil man spille før jul, så får man chippe og importere (ute i USA den 3.desember).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bekreftet og bekreftet, Yoshi var da garantert å være med fra dag 1 selv uten konkret bekreftelse.

Derimot er det nye bilder fra Pits bane i dag, og det ser ut som den kun består av plattformer i løse lufta. Plattformene kan knuses så det virker som en litt småvrien bane etter hvert som det blir mindre plass og eventuelt store tomrom i midten.
 
...selvom det står ganske tydelig at platformene regenereres ganske kjapt.

Gjør det ikke?

Joda. Jeg tror vi kommer til å klare oss ganske bra.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Som minner meg på at det er genialt. Hvis forresten Ike er like god i smashbrothers mot fienden som han var i FireEmblem... Da er han psyko. Jeg tok at helt brett med kun Ike en gang.. Han er "litt" for overpowered med den satans skillen sin.
 
Sheik og Ganondorf er bekreftet av Aunuma.
SITAT
A portion of a Game Informer interview with Eiji Aonuma…

GI: Have you been consulted at all for the usage of Link or Sheik or Ganondorf for Smash Bros. Brawl?

Aonuma: I’ve been working with Sakurai for a very long time with this new Smash Bros., because the Wii came out and when discussion for a new Smash Bros. took place nobody could think of anyone other than Sakurai working on it. He was kind of the default, and I was very happy to hear that he would be working on it. Actually, my designers did work on the designs for Sheik and Link and Ganondorf. So they submitted the initial designs, and so it would fit in the Smash Bros. Brawl environment, they’ve had to tweak some of the designs. But Sakurai has brought those altered designs to NCL. We’re working very closely with the team of Smash Bros. Brawl to make sure the characters look their best.

[/b]
http://gonintendo.com/?p=22340#comments

Edit: Og så leste jeg kommentarene:
SITAT
"Slow down, kids. Let’s assume this is true, as it is from a reputable source, but recall that Aonuma talked about submitting those character designs. I’m sure someone had to submit a design for the Balloon Fighter for Melee; that doesn’t mean it made the final cut. Sakurai undoubtedly began with a large pool of designs, probably more than one per character, and narrowed and refined the list from there, as Aonuma mentioned. Taking into account translation, this tells us little about character inclusion, but much about NCL’s involvement with Sora"[/b]
Selv håper jeg det er delvis sant. Ganondorf er tøff, men jeg har aldri likt Sheik. Håper hun blir byttet ut med Midna.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Fire Emblem-banen virker konge. Håper den er større enn det jeg får inntrykk av på første bildet, så det blir som en etterfølger i Hyrule Temples ånd.
 
Ååååh, jeg gleder meg. Jeg håper virkelig at de klarer å lage en freeloader til det kommer ut i statene. Kommer sikkert til å ta alt for lang tid før det kommer seg hit. -_-
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Ok, med denne ganske digge avsløringen tenker jeg at jeg sletter bokmerket og ignorerer alle kommende Smash Bros. Brawl-nyheter. Jeg har vel egentlig fått vite mye av det jeg lurte på, så nå skal resten få bli en overraskelse. :)

Spørsmålet blir jo om jeg klarer å holde meg unna...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg klarer det definitivt ikke, men det blir vel annerledes når militæret legger sin klamme hånd om fritida mi.
 
SITAT(Gekko @ 06.07.07, 22.06) 72758
Så evig enig med Buggz. Og sannsynligvis vil det ta mange, mange år før du kan mestre spillet som proffene. Jeg har spilt Smash. Melee i 5 år, og kan ikke måle meg med de gale japsene. I begynnelsen ser gameplayet rimelig enkelt ut, men når du finner ut om teknikker som "wavedashing" blir det ikke det samme. Mensan, bare japsene gidder å bli pro i sånt... :hmm:

Jeg spillet det fortsatt og masse fordi det er så evig morsomt, og som Buggz sier kan man oppleve nye ting hele tiden. Sannsynligvis det beste party-spillet jeg har vært borti...

Woah! Se denne banen! <3
[/b]
Japsene er generellt bare lagde for å spille sånn de spiller:p Det er en helt annen... "kultur" når det gjelder å spille der nede også....

Smash er faktisk ett morro spill helt ærlig tar ikke så veldig lang tid å sette seg inn i det...
Var i sverige og spilte dette på event og må si det gikk helt greit for min del for å nesten ikke spilt spillet...

Derimot "Masamune" som han kaller seg fra norge... Han er faen meg god i detta spillet... Envy his Marth skills....


EDIT:


OHHHH NEWCOMER:D::D:D:D:D:D
IKE
sorry hvis det er gammelt nytt, men da fikk jeg blitt litt on topic, han her skal testes ja:) Kanskje han er bedre enn Marth hvis Marth blir med da...
 
Dagens oppdatering er ganske tøff. Veldig uventet, men dog.

Vi har fått en ny figur å spille med; Pokémon Trainer


Cluet er at fyren selv ikke sloss, men har tre pokémon å velge mellom som sloss for seg.

Ned + B skifter pokémon, mens resten av knappene mest sannsynlig er spesielle angrep for hver pokémon. De tre deler skade (dvs. damagemeter går ikke tilbake til null for hver gang du skifter pokémon), og i tillegg har lommemonstrene noe som kalles stamina. Stamina vil si at du opplever en slags negativ virkning (detaljer ikke avslørt) dersom du skifter pokémon for ofte, eller for sjelden.







Personlig synes jeg dette virker konge. Helt fra N64'ens dager har jeg ønsket å se et Pokémon-spill som lar deg styre monstrene i real-time. Ikkeno' strategi, bare pur action og tøys. Tror Brawl glatt kommer til å overta tronen som favorittmultiplayerspill her i heimen. Iallfall om Nintendo husker å implementere Super Sudden Death, som uten tvil er det gøyeste som noensinne er laget for et tv-spill.