SITAT(NiloPilo @ 05.07.07, 14.58) 72582
Det der definerte egentlig hva man kan si om spillets dybde. Man kan spille det i flere år og fortsatt bli bedre/oppleve nye ting, min kompis introduserte meg for SSBMelee i 2002 og det er fortsatt det vi spiller sammen når vi treffes til en spillekveld.
Hvis du kommer deg til å få spilt det litt vil du se at begrep som "grab reversals" er lite relevant i Smash, kampene og gameplayet er av en helt annen type. I stedet for forskjellige slag-/sparkteknikker og blokking går det i forskjellige akrobatiske teknikker (som samtdig skader motparten selvsagt) og dodging.
Dette er faktisk en av grunnen til at jeg skal kanskje starte å spille Super Smash Bralw. Jeg håper bare at spillet er lett å lære, alikevel med dyp gameplay. Kanskje også grab reversal 
[/b]

[/b]
Hvis du kommer deg til å få spilt det litt vil du se at begrep som "grab reversals" er lite relevant i Smash, kampene og gameplayet er av en helt annen type. I stedet for forskjellige slag-/sparkteknikker og blokking går det i forskjellige akrobatiske teknikker (som samtdig skader motparten selvsagt) og dodging.