Smash Bros. Brawl

Vel, i mitt tilfelle lagget i allefall Smash Football så mye at et slossespill ville blitt uspillbart, om det var likt der og. Vet ikke om det bare gjelder meg, men.
 

Kilik

Lokal moderator
Co-op i campaign mode :tommelopp:

The single player adventure in Super Smash Bros. Brawl, The Subspace Emissary, will be playable by two players.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Kan definitivt bli artig på de tøffere vanskelighetsgradene.
 
Og IGN melder at Sonic er med, noe jeg finner interresant. Hørte noen mente at Snake var den eneste figuren i Brawl som ikke var en Nintendofigur; nå lurer jeg på hvilke andre figurer som kommer med.

Siden det gikk noen rykter om at Nintendo var i snakk med Square for en stund tilbake siden, så tenker jeg at Sora fra Kingdom Hearts kanskje ikke er helt uaktuell. Smash-universet passer iallefall supert for ham, og disse Subspace-fiendene synes tydelig inspirert av Heartless'ene fra Kingdom Hearts.

Vi får vente og se.

Redigert: Sonic er dagens oppdatering på SmashBrosDojo! Noen bilder og en film følger med. Og om dere går inn på hovedsiden finner dere en ny film fra Nintendo Conference som viser gameplay generelt.

 

Kilik

Lokal moderator
Ny trailer

Samtidig har spillet blitt utsatt til 24.januar i Japan. Om dette har noen betydning for den amerikanske lanseringen (3.des) er foreløpig uklart. Den europeiske releasen er som kjent i 2008 uansett.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
*schawiiing* hva faen.. :) jeg.. jeg blir litt rørt.

Det eneste jeg savner nå er litt flere badguys. Siden Ike fra fire emblem er med, kanskje The Black Knight blir med? nei? tror vel egentlig ikke det jeg heller. Men det hadde vært fett om for eksempel ganon blir med igjen. Han kan jo ikke slutte å være med. Eller hva med Mother brain? kanskje ikke som playable, men en slags forferdelig event. eller hva med riley? hva med Dr Willy eller robotnic?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg kjøper en Wii bare for å spille dette spillet. Jeg gjør det, dønn seriøst. Jeg klarer ikke mer.
 
Blir jo bare bedre og bedre dette. Skal bli moro med Sonic i Smash Bros. Jeg håper for all del at spillet lanseres 3. desember i USA, og ikke blir utsatt, for dette spillet gleder jeg meg enormt til. Forhåndsbestilte nettopp fra VideoGamesPlus.
 
Waaaa.... Sonic! Fy f... så kult! Dette SKAL skaffes på release, om jeg så må leve på havregryn i en måned etterpå. Nå som jeg har fått dratt ned Wii-en min her på hybelel her, mangler jeg bare en tv.... funnet noen som gir bort en som er "minst ti år gammel" sier de... men den har fjernkontroll og to scart-kontakter. Hva er sjansene for at den støtter 60hz og RGB, tro?
 
Damn, jeg var jo en aktiv SSBM spiller så jeg gleder meg sykt til det her. ORGASME.
 
SITAT(Klaymen @ 10.10.07, 16.43) 85015
Waaaa.... Sonic! Fy f... så kult! Dette SKAL skaffes på release, om jeg så må leve på havregryn i en måned etterpå. Nå som jeg har fått dratt ned Wii-en min her på hybelel her, mangler jeg bare en tv.... funnet noen som gir bort en som er "minst ti år gammel" sier de... men den har fjernkontroll og to scart-kontakter. Hva er sjansene for at den støtter 60hz og RGB, tro?
[/b]
ikke regn med 60 hz eller rgb...
kanskje scart, men godt mulig at det bare er antenne-inngang.

skulle selv kjøpe meg wii på dagen braw kom ut men så falt jeg for fristelsen å kjøpe meg en xburk så jeg veit ikke helt.
Blir vel hardcore gaming med cyc og co. antar jeg :elsk: :elsk: :elsk:
 
SITAT(Klaymen @ 10.10.07, 16.43) 85015
Waaaa.... Sonic! Fy f... så kult! Dette SKAL skaffes på release, om jeg så må leve på havregryn i en måned etterpå. Nå som jeg har fått dratt ned Wii-en min her på hybelel her, mangler jeg bare en tv.... funnet noen som gir bort en som er "minst ti år gammel" sier de... men den har fjernkontroll og to scart-kontakter. Hva er sjansene for at den støtter 60hz og RGB, tro?
[/b]
hvis det ikke er en liten "reisetv" har den nok muligens RGB og 60hz, 29" vi kjøpte i 95-96 om jeg ikke husker helt feil hadde ihvertfall det.
 

Lodin

Der Waaaah
Hah! Endelig får vi bekreftet det jeg har sagt hele tiden nemlig at Sonic er med.
Så er det bare å vente på Optimus Prime. ^_^