Smash Bros. Brawl

Ehe... kanskje de bare syns det var urettferdig at oss Europeere ikke fikk det samtidig, så alle får det på engang...? :grine: *håpe*

Sånn, for de som bryr seg. Tv-en jeg fikk har RGB, to scart-innganger, en komposittinngange, 60hz og noe jeg ikke har hatt før: S-video-inngang.... er dette bedre en RGB? Bør jeg kjøpe nye kabler?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Klaymen @ 11.10.07, 19.43) 85148
Sånn, for de som bryr seg. Tv-en jeg fikk har RGB, to scart-innganger, en komposittinngange, 60hz og noe jeg ikke har hatt før: S-video-inngang.... er dette bedre en RGB? Bør jeg kjøpe nye kabler?[/b]
:eng101: S-Video er den amerikanske ekvivalenten til Euro-SCART. Hvis ikke jeg husker aldeles feil, er SCART ørlite grann bedre.

Edit: Fem sekunder på Wikipedia avslører: "Almost all TV-out connectors on graphics cards are S-Video, even in Europe, where the standard failed to make a significant impact (beyond camcorders) due to the preference for the higher-quality RGB signal provided by SCART." Hold deg til SCART, med andre ord.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
det ser deilig hektisk ut og ting går så smooth. det er akkurat som fløte over jordbær.
mmmmm... *gargle*
 
Må si at Final Smashene ser relativt interessante ut. Tenker på Sonic som går gull på cirka 1:10~. Storymode ser underholdene ut også. Jeg gleder meg. (Edit: Elendig ordformulering. <.<)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Her er noen impressions fra en som var på den messa:

Opprinnelig skrevet av Professional Contra Guy
So I played this quite a bit today at E for All. A few thoughts -

1) Don't believe the hype. Wii Remote control sucks. Classicon or GC is the way to go.

2) Assist trophies hang around for a long time. I saw Little Mac and Resetti, among others.

3) Final Smashes do not seem broken.

4) The gameplay feels exactly like you're playing Melee.

5) Characters are still being balanced. Fox is WAAAAAAAAAY broken (you can shine spark 6 times descending from a single jump). Pikachu seems broken too.

6) Bowser seems USEFUL

7) I played as Pit today. I am not sure how to do his glide, but I accidentally did it a few times and it seems like it'll be useful.

8) Sonic seems really fast. I'm not going to say he's FASTER than Fox/Falco yet (since I wasn't really looking for that) but he's at least AS FAST as.
 
Virker som impressions av en "proff". Meh. Jeg tror de aller, aller fleste spiller spill som SSB for å ha simpelheten ha det gøy. Uansett; nyeste oppdatering..

Pictochat! Jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer. Det virker som om man skal kunne tegne sine egne brett, men da forstår jeg ikke helt hvordan man får en tegnet flamme til å brenne karakterene, og en tegnet vind til å fungere som en vind ingame? Noen som forstår noe mer enn meg? http://www.smashbros.com/en_us/stages/stage15.html Ser interessant ut. Wah, jeg gleder meg!
 
SITAT
Oh, and on this stage, you’ll also be able to enjoy Mii Channel music and Wii Shop Channel music, too.[/b]
Men hurra.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, det brettet minner meg aller mest om Poke Floats fra Melee. Men det hadde vært kult hvis man kunne koble DS-en mot spillet og tegne ting (les: peniser, fordi det er ikke Pictochat uten peniser) som dukker opp på skjermen.
 

Kilik

Lokal moderator
SITAT
This time, you can view replays. What this means is, the game records what you did in brawls or in Target Smash and lets you review it.

It’s even possible to send replays of your most amazing times to your Wii Friends! If you compete against each other, things will surely heat up. [/b]
:tommelopp:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Haha, så digg. Husker han som en av de mer minneverdige sluttbossene fra et gameboy-spill, om enn kanskje mest fordi han er en svær pingvingreie med en diger hammer. Shucks.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg så virkelig ikke den komme. Kong Dedede som spillbar figur er en så alldeles genial idé! Nå satser jeg bare på at det kommer en fet nymiks av bossmusikken også.
 

Lodin

Der Waaaah
Dårlig nytt for de av oss som hater pelsere og all møkka de fører med seg. Kjerringa som har stemmen til Krystal fra Star Fox har ført opp Brawl på resymeet sitt, noe som sansynligvis betyr at den blå reveræva blir spillbar.
Furries! :argh: