Smash Bros. Brawl

Lodin

Der Waaaah
Så dagens oppdatering er at Norfair er ny bane, men det nevnes kun at Ridley er boss der i spilla, ikke at han dukker opp som et hinder. Istedet er det en masse lava der. Det kan bare bety en ting. :v:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
"It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!!!!!"

Morsomt, jeg leste faktisk akkurat den referansen der tidligere i dag i en helt annen sak, men husket ikke hvor det var fra. Så det er fra Fox. La meg gjette: Sol-banen på Lylat Wars?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ok. Hørtes så kjent ut, trodde jeg hadde hørt det før :$
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Dagens oppdatering har igrunn bekreftet onlinespill 100% nå, dersom noen fortsatt var i tvil.
 
Det er bekreftet rimelig heftig fra før. Men noe jeg ikke tror var bekreftet allerede, er at spillet ikke bruker Wii-ens interne venneliste, og at man må skrive inn alle på nytt. Ahrg...

SITAT
The Wii console includes a function called Wii Friends, but you will register a separate list of Smash friends.

Please exchange these numbers with your friends. Write a note, do it over the phone, or send it by e-mail – just share your numbers with each other.

The preparation ends there. After this, you won’t have to do it every time. [/b]
Bare hver gang man skaffer seg et nytt spill. :argh:
 

Kilik

Lokal moderator
Og et så stort spill vil selvsagt ikke lanseres midt på sommeren, så da må nok vente til høsten...

Her i gården blir det nok import-konsoll eller chip.
 
Mulig jeg har forstått dette galt, men..

http://www.smashbros.com/en_us/gamemode/wi...i04_071207b.jpg

With Anyone. Da kan man umulig trenge friendcodes?

I tillegg: SITAT
Isn’t that simple? You don’t have to trouble with any settings. You just choose characters and stages.

Names won’t be shown and messages won’t be sent. Neither your identity nor your opponents’ will be known, so you can play without any worries.

By the way, have you ever had an experience in which your opponent was disconnected, and the match never came to fruition? Like when you started with four players, but ended up with only one?

I don’t like that feeling, so I’ve tried to counter it.

If you get cut off, your character will get taken over by the CPU without your opponents even knowing—it pinch hits for you![/b]
Hmm.. http://www.smashbros.com/en_us
 
Trenger jo friend codes dersom f.eks vi her på SG vil spille med hverandre, da. Og da er det som sagt litt drit å måtte legge inn alle kontaktene flere ganger. men, hadde heller foretrukket om man fikk instant win om noen disconnected... og helst at man i det minste fikk se nicket til den man spillte mot.