Smash Bros. Brawl

Lodin: Det intervjuet er visstnok noen måneder gammelt, så det er enda mulighet.

Doctor Downs: Ja. Det er riktignok ikke sikkert den hjelper akuratt deg. Nintendogs kommer og blokker hele skjermen, og Waluigi slår vel løs på hvemsomhelst. Men prinsippet er det samme. Ett av mine håp for AT er Bowser's Minions. En haug med Dry Bones, Goombas, Boos, Koopatrols, Magikoopas, Fuzzys etc som kommer inn og skaper kaos.
 
Kjempe-update i dag. Trofe-maskinen fra Melee er byttet ut til fordel for dette kule minigamet, som virker og høres ut som ett skikkelig kult arcade-spill. Gledelig å se at så mye blir putta inn i spillet, det er sjeldent jeg har gleda meg så mye til ett spill før.

 

Lodin

Der Waaaah
Det er altså bare en måned og litt unna i Japania, men dojoen har fortsatt ferie. Da passer det bra med noen nye reklamesnutter. Ikke noe annet nytt enn Squirtle i bevegelse, men man tar det man får.
 
Han bruker wiimote-en :argh:

Hvorfor kunne ikke Nintendo gjort som Sega; lagd spill i stede for teite konsoller. Hvilket spill skal man liksom vente på når Brawl er utgitt? Jeg har ikke lyst å kjøpe Wii bare for dette spillet, men Nintendo gjør det vanskelig for meg.
 
Nei, Brawl er jo det eneste gode spillet til Wii, det vet jo alle.

Prøv deg med Super Mario Galaxy, Zelda, Metroid Prime 3, Mario Kart, Zack & Wiki, Resident Evil, Okami, No More Heroes, Super Paper Mario, Mario Strikers, Tales of Symphonia og mye, mye mer.
 
SITAT(Dens @ 06.01.08, 13.12) 96712
Han bruker wiimote-en :argh:

Hvorfor kunne ikke Nintendo gjort som Sega; lagd spill i stede for teite konsoller. Hvilket spill skal man liksom vente på når Brawl er utgitt? Jeg har ikke lyst å kjøpe Wii bare for dette spillet, men Nintendo gjør det vanskelig for meg.
[/b]
Hvilke spill er verdt å vente på, etter brawl er utgitt?
 
Nei, men alltids gøy å ha noe å se fram til etter Brawl. Har runna både Galaxy og Zelda hos en kamerat, så hvis Brawl er det eneste spillet jeg kan se fram til på Wii forsvarer dessverre ikke det prisen.

Såh: er det noen spill å se fram til etter brawl?
 

Kilik

Lokal moderator
Mario Kart Wii blir kos med 12-player online og greier. Red Steel 2 kan sikkert rette det meste som var feil med originalen.

Nå som Wii har solgt rekordmye (rundt 18 millioner på litt over ett år) tyder det på at konsollen vil få støtte fra de fleste utviklere i årene som kommer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mario Kart Wii, Animal Crossing. De to kom jeg på. Før Brawl kommer jo også Zack & Wiki og No More Heroes. Okami kommer også, hvis du ikke har spilt det før.
 
Mario Kart og Smash Bros er foreløpig de eneste Wii spillene jeg ser frem til, i hvert fall som jeg kan komme på. Men nå vet vi fortsatt fint lite om hva annet som kommer ut i løpet av 2008, og dette gjelder også for de andre plattformene. Forhåpentligvis blir vi møtt med noen gledelige nyheter på GDC i februar, og om ikke det skulle skje noe særlig da så burde det hvertfall bli annonsert en del nytt på E3 i juni. Vi har altså lite konkret å se frem til, men jeg håper inderlig Nintendo har klart å lære av tidligere feil og klarer å sluppere Wii-eiere med en støddig strøm av kvalitetsspill gjennom konsollens levetid. Det har de i hvert fall råd til nå, og med tanke på hvor bra Wii gjør det salgsmessig burde det ikke være mange gode grunner for tredjepartsutviklere til å overse konsollen. Personlig er jeg veldig spent på hva Retro Studios finner på fremover, men jeg frykter at vi ikke får høre noe mer fra den kanten dette kalenderåret. : /

Edit: Okami ja, det blir nok bra. Det gav mersmak da jeg testa det til PS2.
 
Olimar og Pikmin bekrefta som playable. Ikke mye info, men Olimar plukker visstnok Pikmin fra bakken som han bruker i kamp. Høres interesessant ut, og er uansett gledelig at en Pikmin karakter har joina, det var ønskelig.

Neste karakterer(håper jeg): Ridley, Leon, Lloyd, Bowser Jr. og Mii.
 
Hmm, hadde vært knallfet hvis man kunne ha sin egen Mii med her, og på den måten lage egne angrep, våpen, kombinasjoner på den. :tenke:

Og Olimar er en gledelig nyhet.
 

Lodin

Der Waaaah
BANNED FROM TOURNEY! :argh:

Dette er forøvrig jawesome. Håper også det digre froskeblomstmonsteret dukker opp på noe vis. Også enorme colakorker og annet søppel.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Dette betyr vel at vi ikke har sett det siste til Pikmin, og det er jeg glad for. Fikk aldri prøvd det på Gamecube, men har hørt det er ganske bra. Wiimote-styring burde vel kunne trekke en del strategispill på konsoll litt opp også :)

Og det slo meg at Smash Bros. er en enkel måte å reklamere for de spillseriene som ikke er så kjent for allmenheten. Sleng inn noen Animal Crossing-figurer!

Forresten, så er jeg veldig fornøyd med Wii-utvalget så langt. Nå er jo jeg karen som tross alt ikke har vært vant til å kjøpe stort mer enn ett par-tre spill hvert år (av økonomiske hensyn), men likevel. Når folk sier at det bare er Mario, Zelda og Smash Bros som er gøy, så skjønner ikke jeg helt hva de snakker om, jeg syntes det er nok jeg :) Når jeg kommer hjem fra Oslo har jeg planer om både Zack&Wiki og GH3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Tutankoopa @ 09.01.08, 18.04) 97214
Og det slo meg at Smash Bros. er en enkel måte å reklamere for de spillseriene som ikke er så kjent for allmenheten. Sleng inn noen Animal Crossing-figurer![/b]


Når ble Animal Crossing ikke "kjent for allmenheten", forresten? :p