Smash Bros. Brawl

Har aldri vært fan av SSB og SSBM, men det her så litt spenstig ut.

Forresten, ny karakter annonsert:
 
SITAT(Aquila @ 14.05.2006, 20.00) 3690
Sidekicks blir det nok ihvertfall. Toad, Slippy, King Koopa (Grønne Bowser fra SMB), et par koopa kids (SMW), ÅHELVETEFØDSELPÅTV :eek:

:sprø:

... ... Hvor var jeg... Paper Boy med Ness-egenskaper, Waluigi med Wario-egenskaper, Diddy Kong som blir DKs svar på Young Link, eller hvorfor ikke Psycho Matis som Mewtwo med en twist når vi først skal ta av MGS.
[/b]
Jeg må nesten ta tilbake hva jeg sa tidligere. Det er faktisk dritdigg med flere variasjoner av samme karakter. Det åpner for mye tøffere kamper når folk har like egenskaper. Håper bare på enda flere unike.

Men faen folkens, ingen som kan se for seg Sonic, Tails, Knuckles og Eggman i spillet? Det hadde vært mega-uber-konge.
 
Flere variasjoner av samme karakter får nesten karakteren til å være en helt annen. Som Fox og Falco, de har noen små angrep, som fører til helt andre komboer og blir dermed ikke identiske. Og forresten:

Enda en variasjon av Mario! XD
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
SITAT(Revan @ 15.05.2006, 15.33) 3855
Blir Nintendo Wii overlegen fordi den får Smash Bros. Brawl? Hva er Xbox 360 for oss Microsoft-fanboys når Halo 3 kommer da? :D
[/b]
Whoa, whoa, HOLD IT! Hvordan kan man i det hele tatt være fanboy av Microsoft? Altså, er man fan av noe er man mer enn bare interessert, men for å være fanboy må du ikke bare være 100% overbevist om at du har rett, men også forsvare dine interesser ut i det absurde. Når firmaet du da er fanboy av utelukkende består av denne klodens største ansamling av rævpulere og andre skitne sodomittavkom, blir det nesten som å si at man er "pedofili-fanboy". Det stemmer bare ikke, uansett hvordan du vender og vrir på det.

In related news: jeg vil jo ikke ødelegge trenden jeg har satt igang, så her:

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(rulleguru @ 17.05.2006, 12.25) 4430 B: Roundhouse kick
→B: Roundhouse kick
↑B: Roundhouse kick
↓B: Beartrap
L / R: flex muscles


Ser det for meg.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tror nok jeg har klart å bestemme hvilken konsoll nå...*kniis* Er bare redd Solid Snake sine angrep blitt ensformige. Wario derimot, han er den jeg er minst skeptisk imot! Ser for meg hiving av lort, fjerter som kanskje blir en slags giftig gass eller noe. Og ikke minst den klassiske mageplasken og skulderslag!

Wario og Snake... :elsk:
 
Wario tror jeg blir en vanvittig bra Super Smash character. Han er usæriøs, og passer perfekt inn i hele rammen. Men jeg kommer fortsatt til å være Link
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
JA! De har annonsert at de vil fokusere på Wario fra Wario Ware!

Opprinnelig skrevet av Smash Bros. Dojo
This time, the Wario you know from the "WarioWare" series makes an appearance.
In trying to embody the flavor of the original game, we've aimed to give him some rather...excessive movements.
What does that mean, you ask? You'll just have to wait and see.

The flatulence you saw in the movie is a fantastic move we're tentatively calling the Wario Waft. The more time passes, the more Wario's gas builds up...
Håper de gjør ham merkelig og uforutsigbar. <3 Wario.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Sykt at de først nå inkluderer Wario, når man tenker over det.