Smash Bros. Brawl

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Lekker speedo. XD
 
#86
Blir Nintendo Wii overlegen fordi den får Smash Bros. Brawl? Hva er Xbox 360 for oss Microsoft-fanboys når Halo 3 kommer da? :D
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#87
Xbox 360, bare melket BITTELITT mer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Revan: Fortsatt veldig dyr?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#89
Ja, og like stor og bråkete.
 
#90
Halo 3 kommer sikkert til å gjøre den samme feilen som Halo 2 gjorde, og dessuten fikk vi bare se en sånn liten video bare for å imponere med grafikken. Blæh, SSBB tok meg med en storm selvom ikke grafikken var like bra, HAH!
 
#91
SITAT(Cycerin @ 14.05.2006, 23.38) 3725
Det ER online. XD
[/b]
er klar over det ja, bare at den ene quoten der bekymret meg litt :usikker:
menmen, vi får nå se.

EDIT: og sånn be te dobbelt-v ; smash bros. melee kan allerede spilles online. anbefales ikke.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#92
Det blir nesten det samme som å spille CS på danskebåten.
 
#93
SITAT(Revan @ 15.05.2006, 13.33) 3855
Blir Nintendo Wii overlegen fordi den får Smash Bros. Brawl? Hva er Xbox 360 for oss Microsoft-fanboys når Halo 3 kommer da? :D
[/b]
Ikke bare ser jeg på Halo serien som oppskrytte og kjedelige spill, men jeg forguder også Super Smash Bros serien. Ikke nok med dette; Xbox 360 har så godt som ingen must have titler så langt, og allerede ved release får Nintendo Wii både et nytt Zelda og Metroid spill. Dere Microsoft fanboys kan gå og vugge. :p
 
#95
Kan ikke huske et eneste Wi-Fi spill fra Nintendo med lag i. Har aldri opplevd lag med Animal Crossing eller Mario Kart, men man vet jo ennå ikke om Wi-fi blir like bra på Wii.
Får ihvertfall krysse fingrene for det ^_^
 
#97
SITAT(Revan @ 15.05.2006, 13.33) 3855
Blir Nintendo Wii overlegen fordi den får Smash Bros. Brawl? Hva er Xbox 360 for oss Microsoft-fanboys når Halo 3 kommer da? :D
[/b]
Halo er morsomt nok det, i noen uker kanskje. Jeg har spillt super smash bros melee i snart 4 år nå, enda ikke lei.
 
#98
Begynner bare å glede meg mer og mer nå. Smash Bros Melee er klart et av mine favoritt spill til GC. Å spille online på super smash bros brawl kommer garantert til å bli en drøm.
 
#99
SITAT(Revan @ 15.05.2006, 15.33) 3855
Blir Nintendo Wii overlegen fordi den får Smash Bros. Brawl? Hva er Xbox 360 for oss Microsoft-fanboys når Halo 3 kommer da? :D
[/b]
Wii er overlegen, og ikke bare på grunn av Super Smash Bros. Brawl ...

Virtual Console, innovativ (og intuitiv) kontroller, masse tredjepartsstøtte og Zelda på launch. Denne maskinen kommer til å bli fantastisk.